Vůz Ing. Jiří Kotas 830 189-7 (Vagónka Tatra Studénka M262.0)

SPZ/RZ M262.0189 1959-1988 u Československé státní dráhy
830 189-7 od 1988 u Československé státní dráhy, Železnice Slovenskej republiky, Železničná spoločnosť Slovensko, Ing. Jiří Kotas a Muzeum Kolejnictwa na Śląsku
aktuální stav historický/muzejní
výrobce Vagónka Tatra Studénka
typ Vagónka Tatra Studénka M262.0
podvozek: 2' Bo'
motor: ČKD (12 V 170 DR; 301 kW)
elektrická výzbroj: ČKD DC/DC
výrobní číslo 58817
rok výroby 1959
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1959 zařazen: 1959 odstaven: 31.12.1992 vyřazen: 31.12.1992
2. Železnice Slovenskej republiky dodán: 1.1.1993 zařazen: 1.1.1993 odstaven: 31.12.2001 vyřazen: 31.12.2001
3. Železničná spoločnosť Slovensko, dříve Železničná spoločnosť dodán: 1.1.2002 zařazen: 1.1.2002 odstaven: 2006 vyřazen: 2007
4. Ing. Jiří Kotas dodán: 2007 nezařazen do provozu vyřazen: 2008
Brno dolní 2007-?
5. Muzeum Kolejnictwa na Śląsku dodán: 2008 zařazen: 2023
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1959 zařazen: 1959 odstaven: 31.12.1992 vyřazen: 31.12.1992
2. Železnice Slovenskej republiky dodán: 1.1.1993 zařazen: 1.1.1993 odstaven: 31.12.2001 vyřazen: 31.12.2001
3. Železničná spoločnosť Slovensko, dříve Železničná spoločnosť dodán: 1.1.2002 zařazen: 1.1.2002 odstaven: 2006 vyřazen: 2007
4. Ing. Jiří Kotas dodán: 2007 nezařazen do provozu vyřazen: 2008
Brno dolní 2007-?
5. Muzeum Kolejnictwa na Śląsku dodán: 2008 zařazen: 2023
poznámka 2023: zprovoznění a schválení pro provoz v Polsku
výbava 2. třída - 56 míst k sezení, 24 míst k stání, WC
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby dosud ČSD, červeno-krémová (polomáčená)
Poslední aktualizace vozu: 6. 3. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání