Vypravenost vozu Transdev Střední Čechy 8383 (ICN 12)
přejít na detail vozu v evidencidatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ÚT 16.07.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PO 15.07.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PÁ 12.07.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ČT 11.07.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ST 10.07.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ÚT 09.07.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PO 08.07.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ČT 04.07.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ST 03.07.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ÚT 02.07.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PO 01.07.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PÁ 28.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ČT 27.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ST 26.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ÚT 25.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PO 24.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PÁ 21.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ČT 20.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ST 19.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ÚT 18.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PO 17.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PÁ 14.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ČT 13.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ST 12.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ÚT 11.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PO 10.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561 a 563 | tram-bus.cz |
PÁ 07.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561 a 563 | tram-bus.cz |
ČT 06.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | nahrazen vozem 8338, později zpět v provozu | tram-bus.cz |
ST 05.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561 a 563 | tram-bus.cz |
ÚT 04.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561 a 563 | tram-bus.cz |
PO 03.06.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PÁ 31.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ČT 30.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ST 29.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ÚT 28.05.2024 | 8383 | PID 304 | 1 | nahrazen vozem 8352 | tram-bus.cz |
ÚT 28.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PO 27.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PÁ 24.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ČT 23.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ST 22.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ÚT 21.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PO 20.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PÁ 17.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ČT 16.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ST 15.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ÚT 14.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PO 13.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
PÁ 10.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ČT 09.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
ÚT 07.05.2024 | 8383 | PID 304 | 66 | linky 561, 563 a 581 | tram-bus.cz |
Všechny záznamy jsou z letoška a od autora tram-bus.cz
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.