Vůz Okresní autobusová doprava Kolín #8603II (SOR ICN 12)
SPZ/RZ | 6SB 3849 od 2023 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 8603II od 2023 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||||||||
typ |
SOR ICN 12
motor:
Iveco Tector 7; 210 kW; Euro VI-E
převodovka: manuální, 6°, ZF 6S 1010 BO rozložení dveří: 1-2-0 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 77 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | TK9R2XXHMPLSL5077 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2023 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace Eberspächer, vnější informační panely BUSE (LED, oranžová), 41+2+1 míst k sezení, 37 míst k stání, USB nabíječky |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PO 27.01.2025 | PID 315 | 39 | linky 427, 717, 733, 734 a 738 |
PÁ 24.01.2025 | PID 315 | 39 | linky 427, 717, 733, 734 a 738 |
ČT 23.01.2025 | PID 315 | 39 | linky 427, 717, 733, 734 a 738 |
ST 22.01.2025 | PID 315 | 39 | linky 427, 717, 733, 734 a 738 |
ÚT 21.01.2025 | PID 315 | 39 | linky 427, 717, 733, 734 a 738 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Nymburk
autobusové nádraží
7. 7. 2023
autobusové nádraží
7. 7. 2023
Nymburk
autobusové nádraží
7. 7. 2023
autobusové nádraží
7. 7. 2023
Nymburk
autobusové nádraží
7. 7. 2023
autobusové nádraží
7. 7. 2023
Nymburk
autobusové nádraží
7. 7. 2023
autobusové nádraží
7. 7. 2023
Nymburk
autobusové nádraží
7. 7. 2023
autobusové nádraží
7. 7. 2023
Nymburk
autobusové nádraží
7. 7. 2023
autobusové nádraží
7. 7. 2023
Milovice
železniční stanice
8. 11. 2023
železniční stanice
8. 11. 2023
Nymburk
autobusové nádraží
6. 9. 2024
autobusové nádraží
6. 9. 2024
Poslední aktualizace vozu:
2. 12. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.