Vypravenost vozu ČSAD Benešov 7843 (S 415 LE business)
přejít na detail vozu v evidencidatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PO 06.05.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | tram-bus.cz | |
PÁ 03.05.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | tram-bus.cz | |
ČT 02.05.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | tram-bus.cz | |
ST 01.05.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | odpolední část | tram-bus.cz |
ÚT 30.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | tram-bus.cz | |
PO 29.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | tram-bus.cz | |
PÁ 26.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | tram-bus.cz | |
ČT 25.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | náhrada za vůz 7892 | tram-bus.cz |
ČT 25.04.2024 | 7843 | PID 752 | 31 | přejezd na linky 337, 753 a 755 | tram-bus.cz |
ST 24.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | nahrazen vozem 7892 | tram-bus.cz |
ÚT 23.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | tram-bus.cz | |
PO 22.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | tram-bus.cz | |
PÁ 19.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ČT 18.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ST 17.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ÚT 16.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
PO 15.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
NE 14.04.2024 | 7843 | PID 770 | 62 | tram-bus.cz | |
NE 14.04.2024 | 7843 | PID 406 | 62 | linky 796 a 798 | tram-bus.cz |
PÁ 12.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ČT 11.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ST 10.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ÚT 09.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
PO 08.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
PÁ 05.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ČT 04.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ST 03.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ÚT 02.04.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 21.03.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ST 20.03.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
PO 18.03.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ÚT 12.03.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
PO 11.03.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
PÁ 08.03.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ST 06.03.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ÚT 05.03.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
PO 04.03.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ČT 29.02.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ST 28.02.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ÚT 27.02.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
PO 26.02.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
SO 24.02.2024 | 7843 | PID 752 | 2 | přejezd na linky 438, 440, 755, 756 a 759 | tram-bus.cz |
PÁ 23.02.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ČT 22.02.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ST 21.02.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ÚT 20.02.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
PO 19.02.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
PÁ 16.02.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
ČT 15.02.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
PÁ 09.02.2024 | 7843 | PID 337 | 2 | přejezd na linky 554 a 770 | tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je tram-bus.cz
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.