Vůz České dráhy 811 524-8 (Vagónka Studénka 811)
SPZ/RZ |
M152.0524
1982-1988
u
Československé státní dráhy
810 524-9 1988-2020 u Československé státní dráhy a České dráhy 811 524-8 od 2020 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
CZ-ČD 95 54 5 810 524-9
2008-2020
u
České dráhy
CZ-ČD 95 54 5 811 524-8 od 2020 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Vagónka Studénka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Vagónka Studénka M152.0
»
Vagónka Studénka 811
do 2020
motor:
LIAZ ML 634; 155 kW
od 2020 motor: Tedom TD 242 RH TA 25; 242 kW převodovka: Praga 2M70 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 85760 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1982 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 2020: rekonstrukce na řadu 811 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | 2020: doplněny zásuvky 230V | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | WC; do 2020: 2. třída - 55 míst k sezení; od 2020: klimatizace, vnější informační panely, sedadla Borcad Visio, 2. třída - 45 míst k sezení, USB nabíječky, Wi-Fi |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
2021 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Poslední aktualizace vozu:
12. 1. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.