Vůz České dráhy 811 507-5 (Vagónka Studénka 811)

SPZ/RZ M152.0507 1982-1988 u Československé státní dráhy
810 507-6 1988-2020 u Československé státní dráhy a České dráhy
811 507-5 od 2020 u České dráhy
EVN CZ-ČD 95 54 5 810 507-6 2008-2020 u České dráhy
CZ-ČD 95 54 5 811 507-5 od 2020 u České dráhy
aktuální stav provozní
výrobce Vagónka Studénka
typ Vagónka Studénka M152.0 » Vagónka Studénka 811
do 2020 motor: LIAZ ML 634; 155 kW
od 2020 motor: Tedom TD 242 RH TA 25; 242 kW
převodovka: Praga 2M70
výrobní číslo 85743
rok výroby 1982
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1982 zařazen: 1982 odstaven: 31.12.1992 vyřazen: 31.12.1992
2. České dráhy dodán: 1.1.1993 zařazen: 1.1.1993
LD Břeclav 1993-1994
LD Veselí nad Moravou 1994-31.12.1994
DKV Veselí nad Moravou 1.1.1995-1997
DKV Valašské Meziříčí, PJ Veselí nad Moravou 1997-2004
DKV Ostrava, PJ Valašské Meziříčí 2004-2007
DKV Olomouc, PJ Valašské Meziříčí 2007-30.6.2018
OCÚ Východ, SÚ Valašské Meziříčí 1.7.2018-2020
OCÚ Východ, SÚ Bohumín 2020-dosud
poznámka 2020: rekonstrukce na řadu 811
doplňující informace 2020: doplněny zásuvky 230V
výbava WC; do 2020: 2. třída - 55 míst k sezení; od 2020: klimatizace, vnější informační panely, sedadla Borcad Visio, 2. třída - 45 míst k sezení, USB nabíječky, Wi-Fi
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby ? ČSD, červeno-krémová (polomáčená)
2021 dosud ČD Najbrt 2
Poslední aktualizace vozu: 12. 1. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání