Vůz České dráhy #20-71 048-0 (Vagónka Studénka Bdpee231)
evidenční číslo |
21-08 425-0
1991-2015
u
Československé státní dráhy a České dráhy
20-71 048-0 od 2015 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 21-08 425-0 Bte
1991-1999
u
Československé státní dráhy a České dráhy
50 54 21-08 425-0 Bpe 1999-2001 u České dráhy 50 54 21-08 425-0 Bp 2001-2009 u České dráhy CZ-ČD 50 54 21-08 425-0 Bp282 2009-2015 u České dráhy CZ-ČD 61 54 20-71 048-0 Bdpee231 od 2015 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Vagónka Studénka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Vagónka Studénka Bte
»
Vagónka Studénka Bpe
»
Vagónka Studénka Bp
»
Vagónka Studénka Bp282
»
Vagónka Studénka Bdpee231
podvozek:
GP 200
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1991 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
06/2015-2015?: modernizace (Pars nova Šumperk); do 2015: Vmax 120 km/h, papírově 4 místa na kola; od 2015: Vmax 160 km/h, zásuvky 230 V, 5 háků na kola, vakuové WC, CZE, EIS, ERS |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 2015: potah sedadel hnědá látka + hnědá koženka, 2. třída: (2 oddíly) 86 + 3 míst k sezení; od 2015: klimatizace, potah sedadel látka, vzor Najbrt 2.1, 2. třída: (1 oddíl) 72 + 2 míst k sezení; od 2019: Wi-Fi |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 2015 | ČD, zeleno-bílá |
2015 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Poslední aktualizace vozu:
17. 2. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.