Vůz České dráhy #20-46 002-2 (Vagónka Studénka Bdtee276)
evidenční číslo |
21-08 021-7
1986-8/2014
u
Československé státní dráhy a České dráhy
20-46 002-2 od 8/2014 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 21-08 021-7 Btme
1986-1990
u
Československé státní dráhy
50 54 21-08 021-7 Bte 1990-2001 u Československé státní dráhy a České dráhy 50 54 21-08 021-7 Bdt279 2001-2009 u České dráhy CZ-ČD 50 54 21-08 021-7 Bdt279 2009-8/2014 u České dráhy CZ-ČD 50 54 20-46 002-2 Bdtee276 od 8/2014 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Vagónka Studénka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Vagónka Studénka Btme
»
Vagónka Studénka Bte
»
Vagónka Studénka Bdt279
»
Vagónka Studénka Bdtee276
podvozek:
GP 200
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 90466 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1986 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
07/2013-08/2014: modernizace (KOS Krnov); do 2014: Vmax 120 km/h, papírově 4 místa na kola; od 2014: Vmax 140 km/h, CZE, předsuvné dveře, přemostění záchranné brzdy, zásuvky 230 V, 5 háků na kola, vlakový rozhlas |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 2014: potah sedadel červená koženka, 2. třída: (2 oddíly) 88 + 3 míst k sezení; od 2014: sedadla MSV Interier SE10, potah sedadel látka, vzor Najbrt 2.1, 2. třída: (2 oddíly) 80 + 4 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 8/2014 | ČD, zeleno-bílá |
8/2014 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Poslední aktualizace vozu:
4. 2. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.