Vůz České dráhy #20-41 884-7 (VEB Waggonbau Bautzen Bee243)
evidenční číslo | 20-41 884-7 od 1984 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
51 54 20-41 884-7 Bm
1984-1990
u
Československé státní dráhy
51 54 20-41 884-7 B 1990-2003 u Československé státní dráhy a České dráhy 51 54 20-41 884-7 Bee243 2003-2009 u České dráhy CZ-ČD 51 54 20-41 884-7 Bee243 od 2009 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Bm
»
VEB Waggonbau Bautzen B
»
VEB Waggonbau Bautzen Bee243
podvozek:
Görlitz Va
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1984 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
2003: oprava (KOS Krnov) - odstranění střední opěrky na sedadlech, administrativní snížení míst k sezení v každém oddílu na 6; Vmax 140 km/h; z výroby zkušebně dosazen CZE, do roku 2003 provozován bez označení "ee" |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 2003: potah sedadel červená koženka, 2. třída: (10 oddílů) 80 míst k sezení; od ?: potah sedadel látka, vzor Najbrt 2.1; od 2003: 2. třída: (10 oddílů) 60 míst k sezení; 2003-?: potah sedadel látka, vzor kostička |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 4/2013 | ČD, zeleno-bílá |
4/2013 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
19. 1. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.