Vůz České dráhy #20-41 883-9 (VEB Waggonbau Bautzen Bee243)
evidenční číslo | 20-41 883-9 1984-2005 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
51 54 20-41 883-9 Bm
1984-1990
u
Československé státní dráhy
51 54 20-41 883-9 B 1990-2003 u Československé státní dráhy a České dráhy 51 54 20-41 883-9 Bee243 2003-2005 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Bm
»
VEB Waggonbau Bautzen B
»
VEB Waggonbau Bautzen Bee243
podvozek:
Görlitz Va
|
|||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1984 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | ? | |||||||||||||||||||||||||
poznámka | 22.06.2005: odstaven po požáru ve výhybně Čekanice, později vyřazen | |||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
2003: oprava (KOS Krnov) - odstranění střední opěrky na sedadlech, administrativní snížení míst k sezení v každém oddílu na 6; Vmax 140 km/h; z výroby zkušebně dosazen CZE, do roku 2003 provozován bez označení "ee" |
|||||||||||||||||||||||||
výbava | do 2003: potah sedadel červená koženka, 2. třída: (10 oddílů) 80 míst k sezení; od 2003: potah sedadel látka, vzor kostička, 2. třída: (10 oddílů) 60 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | do vyřazení | ČD, zeleno-bílá |
Poslední aktualizace vozu:
19. 1. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.