Vůz České dráhy 80-30 032 "Petr" (Vagónka Studénka Bfhpvee295)
SPZ/RZ |
21-08 003
1986-2013
u
Československé státní dráhy a České dráhy
80-30 032 od 2013 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
Btme 50 54 21-08 003-3
1986-1990
u
Československé státní dráhy
Bte 50 54 21-08 003-3 1990-2001 u Československé státní dráhy a České dráhy Bdt279 50 54 21-08 003-3 2001-2008 u České dráhy CZ-ČD 50 54 21-08 003-3 Bdt279 2008-2013 u České dráhy CZ-ČD 50 54 80-30 032-4 Bfhpvee295 od 2013 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jméno | Petr 2013-2022 u České dráhy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Vagónka Studénka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Vagónka Studénka Btme
»
Vagónka Studénka Bte
»
Vagónka Studénka Bdt279
»
Vagónka Studénka Bfhpvee295
podvozek:
GP 200
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 90448 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1986 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
2012-2013: rekonstrukce na řídicí vůz (Pars nova Šumperk); do 2013: Vmax 120 km/h, papírově 4 místa na kola; od 2013: Vmax 140 km/h, zásuvky 230 V, vakuové WC, 7 háků na kola, 2 místa pro vozíčkáře, EIS |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 2013: 2. třída: (2 oddíly) 88 + 3 míst k sezení; od ?: Wi-Fi; od 2013: klimatizace, 2. třída: (1 oddíl) 56 + 14 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 3/2013 | ČD, zeleno-bílá |
3/2013 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
1. 6. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.