Vůz České dráhy #80-30 028-2 "Šindelka" (Vagónka Studénka Bfhpvee295)
evidenční číslo |
21-08 155-3
1987-2012
u
Československé státní dráhy a České dráhy
80-30 028-2 od 2012 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 21-08 155-3 Btme
1987-1990
u
Československé státní dráhy
50 54 21-08 155-3 Bte 1990-2001 u Československé státní dráhy a České dráhy 50 54 21-08 155-3 Bdt279 2001-2009 u České dráhy CZ-ČD 50 54 21-08 155-3 Bdt279 2009-2012 u České dráhy CZ-ČD 50 54 80-30 028-2 Bfhpvee295 od 2012 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jméno | Šindelka od 2012 u České dráhy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Vagónka Studénka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Vagónka Studénka Btme
»
Vagónka Studénka Bte
»
Vagónka Studénka Bdt279
»
Vagónka Studénka Bfhpvee295
podvozek:
GP 200
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 90600 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1987 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 12/2012-03/2013: zapůjčen v DKV Praha, DST Děčín hl.n. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
2012: rekonstrukce na řídicí vůz (Pars nova Šumperk); do 2012: Vmax 120 km/h, papírově 4 místa na kola; od 2012: Vmax 140 km/h, zásuvky 230 V, vakuové WC, 7 háků na kola, 2 místa pro vozíčkáře, EIS |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 2012: 2. třída: (2 oddíly) 88 + 3 míst k sezení; od 2012: klimatizace, 2. třída: (1 oddíl) 56 + 14 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 2012 | ČD, zeleno-bílá |
2012 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Dokumentační fotky vozu
Poslední aktualizace vozu:
1. 6. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.