Vůz České dráhy #80-30 028-2 "Šindelka" (Vagónka Studénka Bfhpvee295)

evidenční číslo 21-08 155-3 1987-2012 u Československé státní dráhy a České dráhy
80-30 028-2 od 2012 u České dráhy
EVN 50 54 21-08 155-3 Btme 1987-1990 u Československé státní dráhy
50 54 21-08 155-3 Bte 1990-2001 u Československé státní dráhy a České dráhy
50 54 21-08 155-3 Bdt279 2001-2009 u České dráhy
CZ-ČD 50 54 21-08 155-3 Bdt279 2009-2012 u České dráhy
CZ-ČD 50 54 80-30 028-2 Bfhpvee295 od 2012 u České dráhy
jméno Šindelka od 2012 u České dráhy
aktuální stav provozní
výrobce Vagónka Studénka
typ Vagónka Studénka Btme » Vagónka Studénka Bte » Vagónka Studénka Bdt279 » Vagónka Studénka Bfhpvee295
podvozek: GP 200
výrobní číslo 90600
rok výroby 1987
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1987 zařazen: 1987 odstaven: 12/1992 vyřazen: 12/1992
2. České dráhy dodán: 1/1993 zařazen: 1/1993
DKV Brno, DST Brno hl.n. 2012-6/2018
OCÚ Východ, SÚ Horní Heršpice 7/2018-12/2019
OCÚ Východ, SÚ Maloměřice 12/2019-dosud
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1987 zařazen: 1987 odstaven: 12/1992 vyřazen: 12/1992
2. České dráhy dodán: 1/1993 zařazen: 1/1993
DKV Brno, DST Brno hl.n. 2012-6/2018
OCÚ Východ, SÚ Horní Heršpice 7/2018-12/2019
OCÚ Východ, SÚ Maloměřice 12/2019-dosud
poznámka 12/2012-03/2013: zapůjčen v DKV Praha, DST Děčín hl.n.
doplňující informace 2012: rekonstrukce na řídicí vůz (Pars nova Šumperk);
do 2012: Vmax 120 km/h, papírově 4 místa na kola; od 2012: Vmax 140 km/h, zásuvky 230 V, vakuové WC, 7 háků na kola, 2 místa pro vozíčkáře, EIS
výbava do 2012: 2. třída: (2 oddíly) 88 + 3 míst k sezení; od 2012: klimatizace, 2. třída: (1 oddíl) 56 + 14 míst k sezení
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby ? ČSD, tmavě zelená
? 2012 ČD, zeleno-bílá
2012 dosud ČD Najbrt 2
Poslední aktualizace vozu: 1. 6. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání