Vůz České dráhy #80-30 014-2 "Karla" (Vagónka Studénka Bfhpvee295)
evidenční číslo |
21-08 001-9
1986-2012
u
Československé státní dráhy a České dráhy
80-30 014-2 od 2012 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 21-08 001-9 Btme
1986-1990
u
Československé státní dráhy
50 54 21-08 001-9 Bte 1990-2001 u Československé státní dráhy a České dráhy 50 54 21-08 001-9 Bdt279 2001-2009 u České dráhy CZ-ČD 50 54 21-08 001-9 Bdt279 2009-2012 u České dráhy CZ-ČD 50 54 80-30 014-2 Bfhpvee295 od 2012 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||
jméno | Karla od 2012 u České dráhy | |||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Vagónka Studénka | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Vagónka Studénka Btme
»
Vagónka Studénka Bte
»
Vagónka Studénka Bdt279
»
Vagónka Studénka Bfhpvee295
podvozek:
GP 200
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 90446 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1986 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
2011-2012: rekonstrukce na řídicí vůz (Pars nova Šumperk); do 2012: Vmax 120 km/h, papírově 4 místa na kola; od 2012: Vmax 140 km/h, zásuvky 230 V, vakuové WC, 7 háků na kola, 2 místa pro vozíčkáře, EIS |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 2012: 2. třída: (2 oddíly) 88 + 3 míst k sezení; od 2012: klimatizace, 2. třída: (1 oddíl) 56 + 14 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 12/2011 | ČD, zeleno-bílá |
12/2011 | dosud | ČD Najbrt 1 |
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
1. 6. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.