Vůz České dráhy #80-30 011-8 (Vagónka Studénka Bfhpvee295)
evidenční číslo |
21-08 011-8
1986-2011
u
Československé státní dráhy a České dráhy
80-30 011-8 od 2011 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 21-08 011-8 Btme
1986-1990
u
Československé státní dráhy
50 54 21-08 011-8 Bte 1990-2001 u Československé státní dráhy a České dráhy 50 54 21-08 011-8 Bdt279 2001-2009 u České dráhy CZ-ČD 50 54 21-08 011-8 Bdt279 2009-2011 u České dráhy CZ-ČD 50 54 80-30 011-8 Bfhpvee295 od 2011 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Vagónka Studénka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Vagónka Studénka Btme
»
Vagónka Studénka Bte
»
Vagónka Studénka Bdt279
»
Vagónka Studénka Bfhpvee295
podvozek:
GP 200
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 90456 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1986 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
2011: rekonstrukce na řídicí vůz (Pars nova Šumperk); do 2011: Vmax 120 km/h, papírově 4 místa na kola; od 2011: Vmax 140 km/h, zásuvky 230 V, vakuové WC, 7 háků na kola, 2 místa pro vozíčkáře, EIS |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 2011?: potah sedadel červená koženka; do 2011: 2. třída: (2 oddíly) 88 + 3 míst k sezení; od 2011: klimatizace, potah sedadel látka, vzor Najbrt 1.0, 2. třída: (1 oddíl) 56 + 14 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 10/2011 | ČD, zeleno-bílá |
10/2011 | dosud | ČD Najbrt 1 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
2. 10. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.