Vůz České dráhy #19-70 011-2 (RABA Györ Aee140)
evidenční číslo |
20-10 821-6
1970-?
u
Československé státní dráhy
20-10 821-7 ?-1997 u Československé státní dráhy a České dráhy 19-70 011-4 1997-2011 u České dráhy 19-70 011-2 od 2011 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
51 54 20-10 821-6 Ba
1970-?
u
Československé státní dráhy
50 54 20-10 821-7 Ba ?-1983 u Československé státní dráhy 50 54 20-10 821-7 Bm 1983-1990 u Československé státní dráhy 50 54 20-10 821-7 B 1990-1997 u Československé státní dráhy a České dráhy 51 54 19-70 011-4 Aeel 1997-2001 u České dráhy 51 54 19-70 011-4 Aee 2001-2009 u České dráhy CZ-ČD 51 54 19-70 011-4 Aee147 2009-2011 u České dráhy CZ-ČD 61 54 19-70 011-2 Aee140 od 2011 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | RABA Györ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
RABA Györ Ba
»
RABA Györ Bm
»
RABA Györ B
»
RABA Györ Aeel
»
RABA Györ Aee
»
RABA Györ Aee147
»
RABA Györ Aee140
podvozek:
Görlitz V
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1970 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
1996-1997: rekonstrukce na 1. třídu (MOVO Plzeň + DVJ Dunakeszi); 2011: oprava (ŽOS Trnava) - financována zpětným leasingem od firmy ING Lease do ?: Vmax 120 km/h; ?-1997: Vmax 140 km/h; od ?: TB 0, ERS; od 1997: Vmax 160 km/h; od 2011: zásuvky 230 V, vakuové WC, EIS |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 1997: 2. třída: (10 oddílů) 80 míst k sezení; od ?: potah sedadel látka, vzor Najbrt 2.1; od 1997: 1. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení; od 2011: klimatizace; od 2019: Wi-Fi |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1997 | ČSD, tmavě zelená |
1997 | 7/2011 | ČD, zeleno-bílá |
7/2011 | 9/2017 | ČD Najbrt 1 |
9/2017 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
26. 12. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.