Vůz České dráhy 811 382-1 (Vagónka Studénka 811)
SPZ/RZ |
M152.0382
1981-1988
u
Československé státní dráhy
810 382-2 1988-2021 u Československé státní dráhy a České dráhy 811 382-1 od 2021 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
CZ-ČD 95 54 5 810 382-2
2008-2021
u
České dráhy
CZ-ČD 95 54 5 811 382-1 od 2021 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Vagónka Studénka | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Vagónka Studénka M152.0
»
Vagónka Studénka 811
do 2021
motor:
LIAZ ML 634; 155 kW
od 2021 motor: Tedom TD 242 RH TA 25; 242 kW převodovka: Praga 2M70 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 84036 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1981 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 2021: rekonstrukce na řadu 811 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | 2021: doplněny zásuvky 230V | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | WC; do 2021: 2. třída - 55 míst k sezení; od 2021: klimatizace, vnější informační panely, sedadla Borcad Visio, 2. třída - 45 míst k sezení, USB nabíječky, Wi-Fi |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
2021 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
12. 1. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.