Vůz České dráhy #10-70 004-6 (RABA Györ Apee139)
evidenční číslo |
21-18 610-5
1970-1996
u
Československé státní dráhy a České dráhy
10-70 004-9 1996-199x u České dráhy 10-70 004-8 199x-2008 u České dráhy 10-70 004-6 od 2008 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 21-18 610-5 Bai
1970-1983
u
Československé státní dráhy
50 54 21-18 610-5 Bhm 1983-1990 u Československé státní dráhy 50 54 21-18 610-5 Bh 1990-1996 u Československé státní dráhy a České dráhy 50 54 10-70 004-9 Ahee 1996-199x u České dráhy 51 54 10-70 004-8 Ahee 199x-2001 u České dráhy 51 54 10-70 004-8 Apee 2001-2008 u České dráhy CZ-ČD 61 54 10-70 004-6 Apee141 2008-201x u České dráhy CZ-ČD 61 54 10-70 004-6 Apee139 od 201x u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | RABA Györ | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
RABA Györ Bai
»
RABA Györ Bhm
»
RABA Györ Bh
»
RABA Györ Ahee
»
RABA Györ Apee
»
RABA Györ Apee141
»
RABA Györ Apee139
podvozek:
Görlitz V
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1970 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
1996: rekonstrukce na 1. třídu (MOVO Plzeň + DVJ Dunakeszi); 2008: oprava (MOVO Plzeň) - financována zpětným leasingem od firmy ING Lease do 1996: Vmax 120 km/h; od ?: TB 0; od 1996: Vmax 160 km/h; od 2008: zásuvky 230 V, vakuové WC; od 201x: EIS, ERS |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 1996: 2. třída: (2 oddíly) 88 míst k sezení; od 1996: 1. třída: (2 oddíly) 60 míst k sezení; od 2008: klimatizace; od 201x: Wi-Fi |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1996 | ČSD, tmavě zelená |
1996 | 11/2008 | ČD, zeleno-bílá |
11/2008 | 6/2012 | ČD EC, červeno-bílá |
6/2012 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
6. 12. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.