Vůz České dráhy #10-70 004-6 (RABA Györ Apee139)

evidenční číslo 21-18 610-5 1970-1996 u Československé státní dráhy a České dráhy
10-70 004-9 1996-199x u České dráhy
10-70 004-8 199x-2008 u České dráhy
10-70 004-6 od 2008 u České dráhy
EVN 50 54 21-18 610-5 Bai 1970-1983 u Československé státní dráhy
50 54 21-18 610-5 Bhm 1983-1990 u Československé státní dráhy
50 54 21-18 610-5 Bh 1990-1996 u Československé státní dráhy a České dráhy
50 54 10-70 004-9 Ahee 1996-199x u České dráhy
51 54 10-70 004-8 Ahee 199x-2001 u České dráhy
51 54 10-70 004-8 Apee 2001-2008 u České dráhy
CZ-ČD 61 54 10-70 004-6 Apee141 2008-201x u České dráhy
CZ-ČD 61 54 10-70 004-6 Apee139 od 201x u České dráhy
aktuální stav provozní
výrobce RABA Györ
typ RABA Györ Bai » RABA Györ Bhm » RABA Györ Bh » RABA Györ Ahee » RABA Györ Apee » RABA Györ Apee141 » RABA Györ Apee139
podvozek: Görlitz V
rok výroby 1970
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1970 zařazen: 1970 odstaven: 12/1992 vyřazen: 12/1992
2. České dráhy dodán: 1/1993 zařazen: 1/1993
DKV Praha, DST Praha hl.n. ?-?
OCÚ Východ, SÚ Olomouc ?-dosud
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1970 zařazen: 1970 odstaven: 12/1992 vyřazen: 12/1992
2. České dráhy dodán: 1/1993 zařazen: 1/1993
DKV Praha, DST Praha hl.n. ?-?
OCÚ Východ, SÚ Olomouc ?-dosud
doplňující informace 1996: rekonstrukce na 1. třídu (MOVO Plzeň + DVJ Dunakeszi); 2008: oprava (MOVO Plzeň) - financována zpětným leasingem od firmy ING Lease
do 1996: Vmax 120 km/h; od ?: TB 0; od 1996: Vmax 160 km/h; od 2008: zásuvky 230 V, vakuové WC; od 201x: EIS, ERS
výbava do 1996: 2. třída: (2 oddíly) 88 míst k sezení; od 1996: 1. třída: (2 oddíly) 60 míst k sezení; od 2008: klimatizace; od 201x: Wi-Fi
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby 1996 ČSD, tmavě zelená
1996 11/2008 ČD, zeleno-bílá
11/2008 6/2012 ČD EC, červeno-bílá
6/2012 dosud ČD Najbrt 2
Dokumentační fotky vozu
Poslední aktualizace vozu: 6. 12. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání