BADO BUS
поточна назва з 10. 12. 2003попередня назва (з 1992): Milan Bado, Praha
Milan Bado patřil k prvním soukromým autobusovým dopravcům, kteří se po roce 1989 zapojili do provozování pražské MHD. Již zkraje devadesátých let si od firmy Fedos pronajal kloubový autobus a s ním jako subdodavatel Dopravního podniku hl. města Prahy vypomáhal na lince 136.
Následně si koupil vlastní autobus a s ním vypomáhal na lince 268 Skalka - Nedvězí. Nejprve zde zajišťoval jedno šejdrové pořadí ve všední den, později převzal od Milana Kocha také celodenní provoz o víkendu. V roce 1995 přibyl druhý vůz. Formou subdodávky pro firmu HOTLINER občas zajišťoval i náhradní dopravu za pražské tramvaje.
1. července 1995 Milan Bado opouští linku 268 a na vlastní licenci a smlouvu s Ropidem začíná provozovat linku 232 Nádraží Uhříněves - Pitkovice - Křeslice - Háje. Ta se mu stává na dlouho domovem, postupně kupuje další autobusy a posiluje provoz. Vozy byly původně odstavovány na štěrkové ploše v prostoru dnešního Nového náměstí v Uhříněvsi, případně v ulicích poblíž nádraží, později v objektu firmy Pragochema u zastávky Na Vrchách. V prosinci 2003 dochází k transformaci na společnost s ručením omezeným BADO BUS. Roku 2004 vznikla školní linka 553, která se lišila od linky 232 zajížděním do zastávky Uhříněves, v prosinci 2005 však byla zrušena a spoj byl začleněn do linky 232. Od 1. 12. stejného roku byla 232 upravena do trasy Nádraží Uhříněves - Pitkovice - Křeslice - Háje - Poliklinika Háje - Jižní Město, ale po třech letech se linka vrací na původní trasu Nádr. Uhříněves - Háje. Linka zaznamenala i několik výluk, kdy jezdila například přes Benice, Čestlice, Sídliště Petrovice, výluky se někdy i kumulovaly a trasa linky se změnila k nepoznání.
V roce 2010 Milan Bado svoji firmu prodal společnosti ČSAD POLKOST, sídlo se přesunulo do Kostelce nad Černými Lesy. V srpnu téhož roku byly na ČSAD POLKOST převedeny i autobusy a provoz linky 232. читайте далі
Následně si koupil vlastní autobus a s ním vypomáhal na lince 268 Skalka - Nedvězí. Nejprve zde zajišťoval jedno šejdrové pořadí ve všední den, později převzal od Milana Kocha také celodenní provoz o víkendu. V roce 1995 přibyl druhý vůz. Formou subdodávky pro firmu HOTLINER občas zajišťoval i náhradní dopravu za pražské tramvaje.
1. července 1995 Milan Bado opouští linku 268 a na vlastní licenci a smlouvu s Ropidem začíná provozovat linku 232 Nádraží Uhříněves - Pitkovice - Křeslice - Háje. Ta se mu stává na dlouho domovem, postupně kupuje další autobusy a posiluje provoz. Vozy byly původně odstavovány na štěrkové ploše v prostoru dnešního Nového náměstí v Uhříněvsi, případně v ulicích poblíž nádraží, později v objektu firmy Pragochema u zastávky Na Vrchách. V prosinci 2003 dochází k transformaci na společnost s ručením omezeným BADO BUS. Roku 2004 vznikla školní linka 553, která se lišila od linky 232 zajížděním do zastávky Uhříněves, v prosinci 2005 však byla zrušena a spoj byl začleněn do linky 232. Od 1. 12. stejného roku byla 232 upravena do trasy Nádraží Uhříněves - Pitkovice - Křeslice - Háje - Poliklinika Háje - Jižní Město, ale po třech letech se linka vrací na původní trasu Nádr. Uhříněves - Háje. Linka zaznamenala i několik výluk, kdy jezdila například přes Benice, Čestlice, Sídliště Petrovice, výluky se někdy i kumulovaly a trasa linky se změnila k nepoznání.
V roce 2010 Milan Bado svoji firmu prodal společnosti ČSAD POLKOST, sídlo se přesunulo do Kostelce nad Černými Lesy. V srpnu téhož roku byly na ČSAD POLKOST převedeny i autobusy a provoz linky 232. читайте далі
Автопарк
НЗ | сер. № | тип | вип. | утил. | примітка | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
інв. № | перевізник (від, до) | фарбування | ||||||
VIN | Den Oudsten Ststr-geleed | 1978 | 1994 |
nátěr: žluto-šedá s bílou kolem oken |
» деталі |
![]() |
||
колишній
Westnederland колишній Smit, Harderwijk колишній Zdeněk Fedorka - FEDOS |
||||||||
AR 02-73 | Milan Bado, Praha (орендовано: ? - ?) | |||||||
11731 | Karosa B 731.04 | 1985 | 2001 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» деталі |
![]() |
||
колишній
DP města České Budějovice |
||||||||
AR 53-80 | 1001 | Milan Bado, Praha (1993 - 2001) | ||||||
15124 | Karosa B 731.04 | 1986 | 2001 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» деталі | |||
колишній
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
||||||||
AU 55-21 | 1002 | Milan Bado, Praha (1995 - ?) | ||||||
пізніше
MARTIN UHER |
||||||||
22691 | Karosa B 731.20 | 1988 | 2009 |
1999: GO (ZLINER) - reko na B 732.20 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» деталі |
![]() |
||
колишній
Dopravní podnik Ostrava |
||||||||
AX 18-83 | 1003 | BADO BUS (1/2000 - 3/2009) | ||||||
28659 | Karosa B 732.1652 | 1990 |
2000: GO (ZLINER) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» деталі |
![]() |
|||
колишній
DP města Olomouce |
||||||||
OLA 64-25 3A2 9730 |
1004 | BADO BUS (9/2000 - 8/2010) | ||||||
пізніше
ČSAD POLKOST |
||||||||
29458 | Karosa B 731.1653 | 1990 |
2000-2001: GO (ZLINER) spojená s rekonstrukcí na B732 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» деталі |
![]() |
|||
колишній
Městský dopravní podnik Opava |
||||||||
AX 45-74 | 1005 | BADO BUS (8/2001 - 8/2010) | ||||||
пізніше
ČSAD POLKOST |
||||||||
33839 VIN | Karosa B 731.1663 | 1994 |
2004: GO (ZLINER) spojená s rekonstrukcí na B732, dosazena čela z řady 950 nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» деталі |
![]() |
|||
колишній
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
||||||||
3A7 4704 | 1006 | BADO BUS (5/2004 - 8/2010) | ||||||
пізніше
ČSAD POLKOST |
||||||||
32819 VIN | Karosa B 732.1654 | 1993 |
2001: GO nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» деталі |
![]() |
|||
колишній
TQM - holding |
||||||||
6A9 1260 | 1007 | BADO BUS (2/2007 - 8/2010) | ||||||
пізніше
ČSAD POLKOST |
||||||||
6 VIN | Karosa B 932.1672 | 1995 |
prototyp B 04; 1999-2000: MHD Beroun; 2008-3/2009: GO (ZLINER) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» деталі |
![]() |
|||
колишній
KAROSA колишній Zdeněk Fedorka - FEDOS колишній Libor Valenta, Mezouň колишній Ivan PACÁK přepravní služby |
||||||||
9A2 4996 | 1008 | BADO BUS (3/2009 - 8/2010) | ||||||
пізніше
ČSAD POLKOST |
Перераховано всього 9 транспорту,
з них:
- продано/передано іншому перевізнику: 6 транспортів
- утилізовано: 2 транспорти
- виведено з експлуатації: 1 транспорт
Останні оновлення транспорту:
8. 2. 2025.
Статус реєстрації цього перевізника
повний
Реєстрацією цього перевізника займається
Tomáš Smetana
Знайшли помилку або маєте доповнення? Напишіть нам на електронну пошту або на форум.