PMDP: trolejbusy Škoda T11
vynechat vlaky, řazeno dle trakce a posledního ev. č.
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
5002 | Škoda T11 prototyp | 1965 | ? |
prototyp, 1966: předv. jízdy v Mariánských Lázních, konec 80. let: sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
214 | Dopravní podniky města Plzně (20.9.1966 - 2.8.1978) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
5003 | Škoda T11/0 | 1967 | ? |
80. léta: sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
219 | Dopravní podniky města Plzně (29.6.1967 - 30.9.1978) | Cuk | |||||||
poté
JZD Lnáře |
|||||||||
5005 | Škoda T11/0 | 1967 | 8/1998 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
220 | Dopravní podniky města Plzně (29.6.1967 - 30.8.1978) | Cuk | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
5008 | Škoda T11/0 | 1967 |
vůz nulté výrobní série typu Škoda T11, 1968: zkušební provoz v Kyjevě (Ukrajina), na meziměstské trati Simferopol - Jalta (Ukrajina) a v Brně, ještě v roce 1968 vrácen výrobci; 1980: vyřazen, rekonstrukce v DP Ostrava, předán TMB nátěr: prototypový nátěr, černo-červeno-béžová |
» detail | |||||
ex
Škoda Ostrov zapůjčen Kyivpastrans zapůjčen Krymtrolejbus zapůjčen DPMB |
|||||||||
248 | Dopravní podniky města Plzně (29.12.1970 - 1980) | Cuk | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
Vypsány celkem 4 vozy,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Cukrovarská.
Poslední aktualizace vozů:
13. 9. 2024.