RETROBUS: autobusy
řazeno dle trakce a posledního ev. č.
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
5120 | Karosa B952.1714 | 2002 | 6/2020 |
1/2014-3/2014: SO; 11/2017-7/2018 a 8-12/2019: subdodávka v rámci PID nátěr: DPMO, bílo-modro-červená |
» detail | ||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
1M1 2503 |
8749 7990 |
RETROBUS (6/2017 - 3/2020) | |||||||
zapůjčen
ARANEA |
|||||||||
72 VIN | Solaris Urbino 12 II | 2003 | 2020 |
8/2018 a znovu 3-10/2019: subdodávka v rámci PID; u fy Baronetto zdroj ND nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
1M5 1601 | 7991 | RETROBUS (8/2018 - 8/2019) | |||||||
poté
CDAP poté Baronetto |
|||||||||
61 VIN | SOR BN 12 | 2004 | 2/2023 |
2004-2016: MHD Karviná; 1-3/2020 a 7/2020: subdodávka v rámci PID nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Karviná ex ER-Bus Prague |
|||||||||
2T9 9567 | 7991II | RETROBUS (12/2019 - 5/2021) | |||||||
zapůjčen
Libuše Mikší, Brno |
|||||||||
46 VIN | Solaris Urbino 12 II | 2004 | 11/2020 |
1-2/2019: subdodávka pro ABOUT ME; 12/2019: subdodávka pro ČSAD Střední Čechy nátěr: DPMO, bílo-modro-červená * |
» detail | ||||
ex
DP města Olomouce ex P&P Pohodová autoškola |
|||||||||
1M7 9809 | 7992 | RETROBUS (1/2019 - 11/2020) | |||||||
10544 VIN | Karosa C954E.1360 | 2005 |
19.3.2013: nehoda v Jirnech, 5/2013: zpět v provozu; 11/2019-3/2020: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
SAD Banská Bystrica ex KAR group pronajat Veolia Transport Praha ex ARRIVA CITY |
|||||||||
3AL 5264 | 7993 | RETROBUS (7/2019 - 3/2021) | |||||||
9066 | Karosa C954E.1360 | 2005 | 2/2022 |
11/2017-3/2018, 4-7/2018 a 9-10/2019: subdodávka v rámci PID; 3/2018-4/2018: SO; 1/2019: výpomoc na linkách DÚK; 7.10.2019: odstaven po nehodě u Hudcova (okr. Teplice) nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
ex
BODOS bus ex VYDOS BUS |
|||||||||
3B2 2696 |
8749II 7994 |
RETROBUS (9/2017 - 1/2022) | |||||||
11194 | Karosa C954E.1360 | 2006 |
1/2019: výpomoc na linkách DÚK; 1-?/2020: subdodávka v rámci PID nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
ex
VYDOS BUS |
|||||||||
7B9 7597 | 7995 | RETROBUS (7/2018 - 2021) | |||||||
2234 VIN | Irisbus Citelis 12M | 2006 | 11/2022 |
?/2018-3/2019: MHD Ostrov nad Ohří, 1-2/2020: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
DP Karlovy Vary ex ER-Bus Prague |
|||||||||
2K0 8261 | 7996 | RETROBUS (1/2020 - 11/2022) | |||||||
Škoda 706 RO » 706 RTO-P | ? |
první majitel neznámý; ke konci své kariéry sloužil jako přepravník a poté byl dlouhodobě odstaven ve Vejprnicích na Plzeňsku |
» detail | ||||||
ex
soukromá osoba ex Kufi Int |
|||||||||
RETROBUS (od 22.2.2019) | |||||||||
Praga RND | ? |
nátěr: vínovo-krémová |
» detail | ||||||
? | RETROBUS (od ?) | ||||||||
5594 | Škoda 706 RTO CAR | 1972 |
do 2019: užíván u obce Boudy (okr. Písek) jako včelín |
» detail | |||||
ex
soukromá osoba |
|||||||||
- | RETROBUS (od 5/2019) | ||||||||
18133 | Karosa ŠL11.1310 | 1978 |
nátěr: klasické schéma ŠL, modro-krémová |
» detail | |||||
ex
VTŽ Veselí nad Moravou ex JZD „Obránců míru“ Lipov |
|||||||||
3M0 2627 | RETROBUS (od 2009) | ||||||||
21864 | Karosa ŠL11.1310 | 1980 |
JZD vůz koupilo vůz jako provozní, ovšem jen na náhradní díly, nejezdil nátěr: klasické schéma ŠL, modro-krémová |
» detail | |||||
ex
Kordárna Velká nad Veličkou ex JZD „Obránců míru“ Lipov |
|||||||||
- | Tomáš Studený, Prostějov (2009 - 2013) | ||||||||
poté
PSHŽD poté soukromá osoba |
|||||||||
25846 | Karosa ŠD11.2040 | 1981 |
7/2015: zachráněn v rámci insolvence společnosti OLPAS nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Gottwaldov ex TJ Sokol Martinice ex Ing. Ladislav Tetera, Bílany ex OLPAS Moravia |
|||||||||
1T5 3794 | Tomáš Studený, Prostějov (7/2015 - 12/2015) | ||||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
1872 | Karosa C734.00 | 1982 |
pravděpodobně v průběhu své existence taženo z vrakoviště - doklady z r.1984, při převodu do Myslejovic už fialový se sedačkami z RTO-LUX nátěr: bílá se zelenými pruhy * |
» detail | |||||
ex
JZD Velké Opatovice ex Miroslav Matocha M-tour ex ZD Myslejovice |
|||||||||
PV 99-57 | RETROBUS (od 2/2013) | ||||||||
23616 | Karosa C734.20 | 1988 |
nátěr: FTL, bílá se dvěma růžovými pruhy * |
» detail | |||||
ex
FTL - First Transport Lines |
|||||||||
PV 67-76 | RETROBUS (od 2011) | ||||||||
28358 | Karosa B732.40 | 1990 |
prototyp B 15 ve spolupráci s EKOGAS AUTO Praha - Zdeněk Halada, 1992-2012: MHD Prostějov nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
KAROSA ex FTL - First Transport Lines |
|||||||||
PV 80-12 | RETROBUS (od 2/2012) | ||||||||
22 VIN | Oasa 901 HD12 | 1991 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
AUTODOPRAVA Studený ex AUTA - BUSY STUDENÝ ex JS BUSY |
|||||||||
PV 82-00 | RETROBUS (od 4/2014) | ||||||||
31660 | Karosa LC736.1022 | 1991 |
2. majitel je velmi pravděpodobný, ale není zcela prokázán nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
Policie ČR ex LI TOUR ex Svatopluk Přidal, Vřesovice |
|||||||||
1M3 3300 | RETROBUS (od 8/2016) | ||||||||
31373 | Karosa C734.1340 | 1991 | 2013 |
zakoupen v armybazaru v Plzni pro vytěžení původních náhradních dílů na muzejní vozy nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||
ex
Policie ČR |
|||||||||
- | Tomáš Studený, Prostějov (2012 - 2012) | ||||||||
303 VIN | Karosa B741.1908 | 1991 | 2/2022 |
2006: GO (ZLINER, přestavba na CNG pohon v SPP) nátěr: zeleno-žluto-bílý * |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | RETROBUS (2/2022 - 2/2022) | ||||||||
2 | Karosa LC757.1060 HD12 | 1992 | 4/2020 |
vzhledem ke stavu nosné konstrukce a postupné likvidaci neznámými pachateli v areálu společnosti bylo plánované zachování zavrhnuto nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Praha Vršovice ex AD Balcar - autobusová doprava ex MOTORCENTRUM BAREŠ ex Václav Jícha - Boubíntour ex Lubor Pech - Euro Car Kladno |
|||||||||
2ST 7600 | RETROBUS (6/2015 - 4/2020) | ||||||||
465 VIN | Karosa B741.1914 | 1992 | 3/2022 |
2000: GO (ZLINER), 2008: GO (ZLINER, přestavba na CNG pohon v SPP) nátěr: červená s reklamou na město Bratislava * |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | RETROBUS (3/2022 - 3/2022) | ||||||||
484 VIN | Karosa B741.1914 | 1992 | 2/2022 |
2006: GO (ZLINER, přestavba na CNG pohon v SPP) nátěr: zeleno-žluto-bílá * |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | RETROBUS (2/2022 - 2/2022) | ||||||||
2360 VIN | Oasa MAN OASA 903 | 1993 | 4/2020 |
vzhledem k postupné likvidaci neznámými pachateli v areálu společnosti bylo plánované zachování po čase zavrhnuto nátěr: modrá * |
» detail | ||||
ex
Josef Matěj, Zábřeh ex František Hlavatý - OASA ex CK MAXNER |
|||||||||
2T0 2979 | RETROBUS (2/2018 - 4/2020) | ||||||||
2357 VIN | Oasa MAN OASA 903 | 1993 | 11/2020 |
12/2015: zakoupen jako muzejní vůz, v 2/2018 zakoupen jiný vůz stejného typu jako zdroj ND, nakonec rozhodnuto o opačném postupu, 3C9 0010 poslouží vzhledem k horšímu stavu jako zdroj ND k renovaci nátěr: šedo-bílá * |
» detail | ||||
ex
Nikolas tours ex Ivan Wohlschläger, Adamov |
|||||||||
3C9 0010 | RETROBUS (12/2015 - 11/2020) | ||||||||
VIN | Oasa Volkswagen LT 55 OASA 902 | 1994 |
nátěr: modro-modrá |
» detail | |||||
ex
? ex ? ex František Nožička, Dolní Podluží ex ? ex P&P Pohodová autoškola |
|||||||||
5B6 6020 | RETROBUS (od 10/2015) | ||||||||
34341 | Karosa C734.1346 | 1995 |
eskortní vůz (typ C734.1346 - pouze přední dveře, zaslepená okna v zadní části); 8-10/2017: volební autobus České pirátské strany nátěr: VS ČR, bílo-fialová & polep Česká pirátská strana * |
» detail | |||||
ex
Vězeňská služba ČR |
|||||||||
3M0 2966 | RETROBUS (od 2/2014) | ||||||||
pronajat
Česká pirátská strana |
|||||||||
668 VIN | Karosa B741.1918 | 1995 | 3/2022 |
2008: GO (ZLINER, přestavba na CNG pohon v SPP) nátěr: DP Bratislava, červená s polepem * |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | RETROBUS (3/2022 - 3/2022) | ||||||||
361 | Karosa C934.1351 | 1997 | 2/2022 |
8.7.2003: odstaven po nehodě v Dolních Bojanovicích, později prodán; 2/2004: oprava a přestavba na C935, nárazník dle modelu Axer, čelní maska dle řady 950, od 2021: přední dveře dle C934E nátěr: modrá * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Hodonín ex Josef Pešek - P-BUS TOUR ex KORADO BUS ex ČAD Blansko ex město Velké Pavlovice |
|||||||||
RETROBUS (7/2020 - 1/2021) | |||||||||
271 | Karosa LC936.1037 | 1997 | 11/2020 |
2/2020: zakoupen na ND nátěr: ČSAD Frýdek-Místek, bílá s oranžovými pruhy |
» detail | ||||
ex
ČSAD Frýdek-Místek ex AUTA - BUSY STUDENÝ ex JS BUSY |
|||||||||
- | RETROBUS (2/2020 - 11/2020) | ||||||||
129 VIN | Renault Iliade RTX | 1997 |
2015: prodej přes autobazar DUET-TRANS Lipowka (PL) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Transports A.Faur |
|||||||||
5M9 1499 | RETROBUS (od 4/2016) | ||||||||
1292 | Volvo B 10L | 1998 |
1998-2013: MHD Prostějov nátěr: MHD Prostějov, bílo-zelená * |
» detail | |||||
ex
FTL - First Transport Lines |
|||||||||
PVA 17-63 | RETROBUS (od 7/2013) | ||||||||
969 | Karosa B932E.1690 | 1998 |
prototyp, přestavba na CNG ve spolupráci s EKOGAS AUTO Praha;
2001-2002: MHD Jablonec nad Nisou, 2002-2013: MHD Prostějov nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
KAROSA ex ČSAD Jablonec nad Nisou ex FTL - First Transport Lines |
|||||||||
1M3 2984 | RETROBUS (od 2/2015) | ||||||||
2743 | Karosa C935E.1039 | 2000 | 2021 |
nátěr: bílo-šedá s černou kolem oken * |
» detail | ||||
ex
Karel Matyáš - BusMat ex TREDOS |
|||||||||
2J2 4340 | RETROBUS (5/2018 - 7/2018) | ||||||||
poté
PERFECT TRAVEL |
|||||||||
4724 | Karosa C954.1360 | 2001 | 3/2021 |
nátěr: bílá s černou kolem oken * |
» detail | ||||
ex
FTL - First Transport Lines ex Jaroslav Staněk - JSBUS |
|||||||||
1BP 7674 | RETROBUS (4/2018 - 10/2019) | ||||||||
5345 | Karosa C955.1073 | 2002 | 2018 |
2017-2018 subdodávka pro ČSAD MHD Kladno na linkách PID;
4/2018: zakoupen kvůli motoru pro vůz 1M3 2627 nátěr: BDS, žlutá s modrou grafikou * |
» detail | ||||
ex
Břežanská dopravní společnost ex Libuše Mikší, Brno |
|||||||||
1B4 6515 | RETROBUS (4/2018 - 11/2018) | ||||||||
6029 | Karosa C954.1360 | 2002 | 2/2022 |
od výroby lepená okna a další odlišnosti oproti jiným C954 nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
ex
Břežanská dopravní společnost |
|||||||||
1B8 2480 | RETROBUS (2/2020 - 9/2021) | ||||||||
5949 | Karosa B952.1714 | 2002 |
u DPMO využíván i pro zájezdovou a smluvní dopravu; 2/2015: špatný technický stav, odstaven; 2/2015-9/2015: SO (DPMO); 7/2017-9/2021: výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: DPMO, bílo-modro-červená |
» detail | |||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
1M3 0775 | RETROBUS (6/2017 - 9/2021) | ||||||||
poté
SAX ROCK |
|||||||||
5874 VIN | Karosa Axer 12M C956.1074 | 2002 |
2017: SO nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
ex
FTL - First Transport Lines |
|||||||||
1M3 2627 | RETROBUS (od 4/2016) | ||||||||
48 VIN | Irisbus Ares 15M | 2003 | 2/2022 |
6/2018: zakoupen na náhradní díly nátěr: červená * |
» detail | ||||
ex
Zlatovánek ex Autobusy Juřen |
|||||||||
5M1 6391 | RETROBUS (6/2018 - 2019) | ||||||||
47 VIN | Solaris Urbino 12 II | 2004 | 1/2022 |
nátěr: DPMO, bílo-modro-červená * |
» detail | ||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
1M7 9810 | RETROBUS (12/2021 - 12/2021) | ||||||||
416 VIN | Solaris Urbino 18 II | 2004 |
17.9.2012: odstaven po požáru v areálu garáží; 12/2012: zpět v provozu nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
5M0 2401 | RETROBUS (11/2021 - 4/2022) | ||||||||
poté
DP Liberec |
|||||||||
289 VIN | MAN RHC 464 Lion´s Top Coach | 2004 |
původně předváděcí vůz nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
MAN Truck & Bus Czech Republic zapůjčen ČSAD Semily ex ČSAD Liberec ex HAPTOUR Liberec |
|||||||||
2L6 8490 | RETROBUS (od 3/2024) | ||||||||
10027 VIN | Karosa C954E.1360 | 2005 | 12/2020 |
nátěr: Connex, bílá s modrým pruhem |
» detail | ||||
ex
ARRIVA CITY |
|||||||||
5A3 3441 | RETROBUS (7/2019 - 12/2020) | ||||||||
P052020 VIN | Volvo 9700 | 2005 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ARRIVA CITY |
|||||||||
4A8 8406 6M8 5600 |
RETROBUS (od 15.3.2019) | ||||||||
111 VIN | Irisbus Ares 15M | 2005 |
12/2013-7/2017: záložní vůz, 3/2019: oprava (NK-BUS Hrušová), dosazeno přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6 nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
ex
KRODOS BUS zapůjčen VYDOS BUS ex BORS Břeclav |
|||||||||
8B8 8587 6M3 2300 |
RETROBUS (od 8/2017) | ||||||||
673 | SOR C 10.5 | 2005 |
5(?)/2019-7/2019: subdodávka pro ČSAD autobusy Plzeň provozovna Kralovice; 8/2019: subdodávka pro ČSAD autobusy Plzeň provozovna Sušice; 9/2019-10/2019: subdodávka pro ČSAD autobusy Plzeň provozovna Kralovice; 11/2019-12/2019: subdodávka pro ČSAD autobusy Plzeň provozovna Plzeň; od 2021: přední maska a nárazník dle novějších modelů nátěr: Connex, bílá s modrým pruhem |
» detail | |||||
ex
ARRIVA MORAVA ex ER-Bus Prague ex Pavel Gajdičiar - PG-BUS autobusová doprava |
|||||||||
2BN 6002 | RETROBUS (7/2021 - 10/2023) | ||||||||
2 VIN | Irisbus Arway 12M | 2005 |
prototyp VM 10 nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
KAROSA ex EUROLINES Česká republika |
|||||||||
6A9 9964 | RETROBUS (7/2018 - ?) | ||||||||
12004 VIN | Karosa C954E.1360 | 2006 | 4/2024 |
nátěr: ČSAD Střední Čechy, bílá s modrými pruhy |
» detail | ||||
ex
ČSAD Střední Čechy ex Jakub Tichý - Autoslužby Tichý ex Svatopluk Chytil, Dubany |
|||||||||
2SZ 3817 | RETROBUS (1/2022 - 5/2022) | ||||||||
1836 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2007 |
4.3.2023: odstaven po nehodě v Brně nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD AUTOBUSY České Budějovice |
|||||||||
5C3 2435 7M3 3583 |
RETROBUS (9/2021 - 3/2023) | ||||||||
1833 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2007 |
od 1/2022: výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD AUTOBUSY České Budějovice |
|||||||||
7C2 7059 7M3 3582 |
RETROBUS (9/2021 - 5/2023) | ||||||||
67 VIN | Bova Magiq MHD 148-460 | 2007 |
2021-2024: dlouhodobě odstaven nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
ex
Voyages Simon ex Pragotour |
|||||||||
3AI 0228 | RETROBUS (od 3/2017) | ||||||||
50 VIN | Irisbus Citelis 12M | 2007 | 2/2022 |
6/2019: u DP Bratislava vozidlo dlouhodobě odstavené kvůli prasklému rámu, poté na náhradní díly nátěr: červená |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | RETROBUS (2/2022 - 2/2022) | ||||||||
5775 VIN | Irisbus Arway 15M | 2008 |
od 10/2023: zdroj ND nátěr: žluto-modrá * |
» detail | |||||
ex
BORS BUS |
|||||||||
1BY 1245 | RETROBUS (10/2023 - 10/2023) | ||||||||
5901 VIN | Irisbus Arway 15M | 2008 |
nátěr: žluto-modrá * |
» detail | |||||
ex
BORS BUS |
|||||||||
5B8 1856 | RETROBUS (9/2023 - 2/2024) | ||||||||
4279 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2008 |
7/2021: oprava (NK-Bus Hrušová), dosazeno přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6 nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
ex
Břežanská dopravní společnost |
|||||||||
5B7 2620 | RETROBUS (od 3/2018) | ||||||||
5908 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2008 |
12/2009: první registrace vozidla; 8/2022: oprava (Renovace Autobusů Bašnice), dosazeno přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6 nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
ex
Trutnovská autobusová doprava |
|||||||||
4H3 5533 | RETROBUS (od 6/2021) | ||||||||
1154 VIN | SOR C 10.5 | 2008 |
11.12.2021-21.4.2022: dlouhodobě odstaven nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD AUTOBUSY České Budějovice ex ČSAD Česká Lípa pronajat ČSAD Liberec |
|||||||||
4C1 0232 | RETROBUS (od 1/2023) | ||||||||
617 VIN | SOR CG 12 | 2008 | 3/2023 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
FTL - First Transport Lines ex ČSAD Česká Lípa pronajat ČSAD Liberec |
|||||||||
3M5 9950 | RETROBUS (11/2021 - 8/2022) | ||||||||
264 VIN | Irisbus Domino HDH 12.4M | 2008 |
nátěr: šedá metalíza * |
» detail | |||||
ex
Iveco Czech Republic pronajat DP města Pardubic ex DP města Pardubic ex WHITE TRANS |
|||||||||
3E2 8936 | RETROBUS (od 3/2023) | ||||||||
995 VIN | Irisbus Evadys H 12M | 2008 |
11/2010: první registrace vozidla nátěr: Arriva, tyrkysovo-tyrkysová * |
» detail | |||||
ex
Först-Reisen Omnibusbetrieb&Reisebüro Silvio Först ex ARRIVA MORAVA ex ARRIVA autobusy |
|||||||||
1TD 1432 | RETROBUS (od 1/2023) | ||||||||
822 VIN | Irisbus Evadys HD 12.8M | 2008 |
11/2022: oprava (Renovace Autobusů Bašnice), dosazeno přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6 nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
ex
Transdev Issy-Les-Moulineaux ex Magic Bus |
|||||||||
7Z1 2667 | RETROBUS (od 9/2021) | ||||||||
978 VIN | Irisbus Evadys H 12M | 2008 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Voyages Michaut ex Magic Bus |
|||||||||
7Z1 8974 | RETROBUS (11/2021 - 9/2022) | ||||||||
poté
? (SK) poté ? (SK) |
|||||||||
9003 VIN | TEDOM C12 G | 2009 | 1/2022 |
nátěr: červená |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | RETROBUS (1/2022 - 1/2022) | ||||||||
9024 VIN | TEDOM C12 G | 2009 | 1/2022 |
nátěr: červená |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | RETROBUS (1/2022 - 1/2022) | ||||||||
707 VIN | SOR CNG 12 | 2009 | 10/2023 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
FTL - First Transport Lines ex ČSAD Česká Lípa pronajat ČSAD Liberec |
|||||||||
3M7 4318 | RETROBUS (11/2021 - 6/2022) | ||||||||
7372 VIN | Solaris Urbino 12 III LE | 2009 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Nettbuss ex Vy Buss ex Höner Touristik & Logistik ex PM-CB |
|||||||||
9C2 5238 | RETROBUS (od 10/2023) | ||||||||
8973 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2010 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Trutnovská autobusová doprava |
|||||||||
4H9 0077 | RETROBUS (od 8/2021) | ||||||||
10007 VIN | TEDOM C12 G | 2010 | 1/2022 |
nátěr: červená |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | RETROBUS (1/2022 - 1/2022) | ||||||||
9068 VIN | TEDOM C12 G | 2010 | 2/2022 |
nátěr: červená |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | RETROBUS (2/2022 - 2/2022) | ||||||||
1072 VIN | SOR CNG 12 | 2013 |
4/2023: zakoupen jako zdroj náhradních dílů nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ARRIVA MORAVA ex ARRIVA autobusy |
|||||||||
8T9 1390 | RETROBUS (od 4/2023) | ||||||||
1074 VIN | SOR CNG 12 | 2013 |
4/2023: zakoupen jako zdroj náhradních dílů nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ARRIVA MORAVA ex ARRIVA autobusy |
|||||||||
8T9 2250 | RETROBUS (od 4/2023) | ||||||||
18431 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2013 |
nátěr: červená * |
» detail | |||||
ex
Slovak Lines |
|||||||||
BL-987GI 7M5 4958 |
RETROBUS (od 5/2022) | ||||||||
3023 VIN | VDL Futura2 FHD2 148-460 | 2014 |
nátěr: vínová metalíza |
» detail | |||||
ex
TRD Reisen Dortmund |
|||||||||
6M8 5929 | RETROBUS (29.4.2019 - 9/2020) | ||||||||
poté
? poté Globex Bus |
Vypsáno celkem 75 vozů,
z toho:
- sešrotován: 29 vozů
- historický/muzejní: 13 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 8 vozů
- definitivně odstaven: 8 vozů
- provozní: 8 vozů
- v dílnách/v opravě: 5 vozů
- vyřazen (existuje vrak): 2 vozy
- dočasně odstaven: 1 vůz
- dlouhodobě odstaven: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (14) mají přibližný průměrný věk 17,2 let.
Poslední aktualizace vozů:
24. 4. 2024.