Martin Uher: vozový park

vynechat vlaky, řazeno dle roku výroby a výrobního čísla

předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 140
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  71788607 Škoda 706 RTO CAR   ?: GO; vystaven na veletrhu Czechbus 2019 
nátěr: schéma "RTO", krémovo-modrá
fotka
PZA 74-82II Martin Uher (od ?)
  Karosa C734   2004: GO; 1/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID 
nátěr: bílá
fotka
PZA 67-18II 1119II Martin Uher (2004 - 1/2007)
pronajat HOTLINER
poté STENBUS
poté I & V Flat
  Karosa C734   2002: GO, od ?: pojízdná dílna 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy *
fotka
PZA 71-70 1121II Martin Uher (od ?)
  Karosa C734   2003: GO 
nátěr: Connex, bílá s červeným pruhem *
fotka
PZA 49-34II 1113II Martin Uher (? - 7/2006)
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
zapůjčen HOTLINER
zapůjčen HOTLINER
poté Veolia Transport Praha
  Škoda 706 RTO LUX ?   zdroj náhradních dílů 
? Martin Uher (? - ?)
  Karosa B732   1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz z vozu) 367/I; od 12/2008: využíván jako zdroj ND 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
ex PMDP
- Martin Uher (12/2008 - ?)
  Karosa C734   2008: GO (ZLINER) - čela z řady 950 
nátěr: Kukabus, bílá s modrými lomenými pruhy *
fotka
1S6 6364II 1132II Martin Uher (1/2009 - 11/2011)
poté Jan Kukla - Kukabus
poté Roman Švikruha, Praha
poté ?
  Karosa C734   2002: GO (ZLINER); 2008-4/2009: subdodávka v rámci PID 
nátěr: bílá
fotka
PZA 67-35II 1120II Martin Uher (2002 - 8/2007)
poté STENBUS
poté I & V Flat
  Jelcz PO-1E   ?-2017: renovace, od 2017?: historický vůz 
fotka
? Martin Uher (od ?)
  Škoda 706 RTO MTZ   ?-2017: renovace, od 2017: historický vůz 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
11V 4061 Martin Uher (od ?)
  Karosa-Tatra 500HB   2019-9/2020: GO 
nátěr: zeleno-krémová se zeleným pruhem
fotka
? Martin Uher (od 9/2020)
  Jelcz 043   ?: přestavba na přepravník 
nátěr: bílo-modrá
fotka
- Martin Uher (od ?)
  Škoda 706 RTO   ?: upraven na vyhlídkový vůz bez střechy; od ?: zachován jako muzejní 
nátěr: schéma "RTO", krémovo-vínová
S 9864 Martin Uher (od ?)
  Laurin & Klement MS 192x    po vyřazení u soukromého dopravce byl využíván jako zahradní altánek na zahradě ve středních Čechách; podzim 2020: zakoupen za účelem renovace 
ex Československá pošta
ex soukromá osoba
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
- Martin Uher (od 2020)
  Škoda 706 RO 1949    ?-?: vůz sloužil jako včelín u Moravských Budějovic; 2017-2020: renovace do stavu po vyrobení; od 11/2020: historický vůz, vystaven na veletrhu Czechbus 2021 
nátěr: šedo-bílá
ex Československá lidová armáda
ex soukromá osoba
? Martin Uher (od 11/2020)
  74345912 Škoda 706 RTO LUX 1969    ?: GO 
nátěr: schéma "RTO", krémovo-vínová
fotka
ex Pěchoč Praha
PZA 74-82
V 5171
Martin Uher (od ?)
  22254 Karosa ŠD11.2040T 1980    ?-2014: GO a dále historický vůz 
nátěr: schéma "Šx11", vínovo-bílá verze *
fotka
ex Zdeněk Ort, Mladá Boleslav
ex Ivan Pacák, Liberec
LIB 04-11 Martin Uher (od 12/2018)
  24068 Karosa ŠL11.1310 1980     
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
ex Federální ministerstvo vnitra ČSSR
ex Karel Ohnesorg, Brno
ex ?
ex soukromá osoba
? Martin Uher (od 12/2018)
  525 Karosa C734.00 1981    ?-2019: GO 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy *
ex Středočeské státní lesy
ex Lesy České republiky
? Martin Uher (od 2019)
  1558 Karosa C734.00 1982     
nátěr: žluto-šedá s černou kolem oken
ex Agro Jesenice
PZA 36-66 1115 Martin Uher (1993 - 7/2001)
  2924 Karosa C734.00 1982     
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
ex Armabeton
PZA 36-65 1116 Martin Uher (1993 - 1999)
  7276 Karosa C734.00 1984     
nátěr: bílá
ex Federální ministerstvo vnitra ČSSR
PZA 36-69 1101 Martin Uher (1993 - 4/2001)
  11710 Karosa B731.04 1985     
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
ex DP města České Budějovice
PZA 32-26 1104 Martin Uher (1992 - ?)
  15124 Karosa B731.04 1986  2001    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex Milan Bado, Praha
AU 55-21 1128 Martin Uher (? - 2001)
  15438 Karosa B732.00 1986    2002: přestavba na filmařský vůz 
nátěr: bílo-šedá *
fotka
ex DP města České Budějovice
ex Milan Koch, Praha
PZA 36-70 1103 Martin Uher (1993 - 2/2001)
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
poté Vladimír Levý
  17458 Karosa C734.23 1987     
nátěr: bílo-černá s vínovo-červeno-oranžovou grafikou
ex Federální ministerstvo vnitra ČSSR
PZA 67-35 1120 Martin Uher (1997 - 2002)
  17675 Karosa C734.22 1987    1997: GO (Czech Camion Servis Milevsko) 
nátěr: žluto-šedá
fotka
ex ČSAD Blansko
ex Czech Camion Servis Milevsko
PZA 65-16 1117 Martin Uher (1997 - ?)
  18576 Karosa C734.23 1987    12/1988-1995: autoškola DP Praha 
nátěr: žluto-šedá *
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex TJ Sokol Zvole
PZA 44-04 1118 Martin Uher (1997 - 5/2001)
  18593 Karosa C734.23 1987  2010   2003: GO 
nátěr: Connex, bílá s červeným pruhem *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PZA 49-34
PZA 45-39II
PZA 65-16II
1113
1105II
1117II
Martin Uher (3/1996 - 2006)
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
zapůjčen HOTLINER
poté Veolia Transport Praha
  18660 Karosa C734.22 1987     
nátěr: klasické schéma ČSAD, zelené pruhy
ex Federální ministerstvo vnitra ČSSR
PZA 68-98 1121 Martin Uher (1998 - ?)
  20099 Karosa B732.20 1987  2000    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PZA 45-40 1111 Martin Uher (6/1995 - 2000)
  20119 Karosa B732.20 1987    2004-2016?: vůz sloužil jako zahradní chatka v Praze-Radotíně u soukromého vlastníka 
nátěr: bílá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PZA 48-57 1102 Martin Uher (6/1995 - 2004)
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  20139 Karosa B732.20 1987  2007    
nátěr: bílá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PZA 45-36
PZA 73-90
1109 Martin Uher (6/1995 - ?)
poté HOTLINER
  20155 Karosa B732.20 1987    ?: přestavba na cyklobus 
nátěr: bílá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PZA 51-61 1112 Martin Uher (9/1995 - ?)
  20348 Karosa B732.20 1987  ?    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PZA 49-02 1110 Martin Uher (6/1995 - ?)
  20350 Karosa B732.20 1987     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PZA 45-38 1106 Martin Uher (6/1995 - 8/2003)
  20397 Karosa B732.20 1987  2009   2000: GO (Czech Camion Servis Milevsko) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PZA 45-37 Martin Uher (6/1995 - 5/2000)
poté Czech Camion Servis Milevsko
poté Veolia Transport Praha
  20411 Karosa B732.20 1987    1999: GO; 2006: přestavba na cyklobus; od 8/2020: zachován jako muzejní 
nátěr: bílá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PZA 45-35
PZA 48-17II
1107
1108II
1136II
Martin Uher (od 6/1995)
  20413 Karosa B732.20 1987  2004    
nátěr: žluto-šedá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PZA 45-39 1105 Martin Uher (6/1995 - 2004)
  22035 Karosa C734.20 1988    1995: GO, znovu 2002: GO (Czech Camion Servis Milevsko) 
nátěr: bílá *
fotka
ex ČSAD Písek
ex ČSAD České Budějovice
ex Czech Camion Servis Milevsko
1S6 6364 1132 Martin Uher (5/2002 - 2009)
  22135 Karosa B732.20 1988  2000?    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PZA 45-37II Martin Uher (1998 - 2000?)
  22139 Karosa B732.20 1988  2003?   ?: přestavba na cyklobus 
nátěr: bílá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PZA 48-17 1108 Martin Uher (1996 - 2003?)
  22184 Karosa B732.20 1988  ?    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
Martin Uher (? - ?)
  22348 Karosa B732.20 1988  2001?    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PZA 49-02II Martin Uher (5/1998 - 2001?)
  22380 Karosa B732.20 1988  ?    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
Martin Uher (? - ?)
  23869 Karosa C734.40 1988     
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
ex Safina Jesenice u Prahy
PZA 36-68 1100 Martin Uher (1993 - 2000)
  3916 Ikarus 280.08A 1989    1997-1998: GO (ČSAD MHD Karlovy Vary), 11/2017-11/2020: GO (DP Karlovy Vary) 
nátěr: městské schéma, vínovo-krémová *
fotka
ex DP Karlovy Vary
ex Milan Jiroš
8S3 3034 Martin Uher (od 11/2020)
  25988 Karosa C734.40 1989    1997: GO (Czech Camion Servis Milevsko) 
nátěr: bílá s červeným čelem *
fotka
ex ČSAD Praha Vršovice
ex Czech Camion Servis Milevsko
PZA 67-18 1119 Martin Uher (1997 - 2004)
poté Libor Valenta, Mezouň
  136 VIN Karosa C744.24 1990    2002: GO (Czech Camion Servis Milevsko) 
nátěr: bílá *
fotka
ex BORS Břeclav
1S6 6434 1136 Martin Uher (2/2003 - 3/2006)
poté HOTLINER
poté Veolia Transport Praha
  28609 Karosa B732.40 1990  ?    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ZHTA Jihlava
? Martin Uher (? - ?)
  30062 Karosa C734.1340 1990    1990-1995: Make-Up bus 
fotka
ex Lubomír Dopita - DOP-CAR
PZA 48-48 1114 Martin Uher (1995 - 1999)
  290 Karosa C744.24 1991    2001: GO (ZLINER); 2013-2014: pojízdná prodejna náhrobních doplňků 
nátěr: AMV Slovakia, bílá s červenou grafikou *
fotka
ex BORS Břeclav
PZA 74-77 1128II Martin Uher (2001 - 8/2007)
poté STENBUS
poté ?
pronajat AMV Slovakia
poté Podkarpatský dopravný spolok
  5 VIN Oasa 901 HD12 1993     
nátěr: bílá
fotka
ex Armáda ČR
ex Autobusy Jihlava
- Martin Uher (od 10/2017)
  7 VIN Karosa LC937.1040 GT 11 1995    2016?: SO 
nátěr: bílá *
fotka
ex ČSAD autobusy Plzeň
ex Autobusy Karlovy Vary
ex Miroslav Nepraš, Praha
ex ?
ex K Servis Bohemia
? Martin Uher (od 2016?)
  1056 Karosa C934.1351 1998    2011: SO 
nátěr: Valenta, bílá s modrou grafikou *
fotka
PZA 68-58 1122 Martin Uher (6/1998 - 4/2015)
poté Libor Valenta, Mezouň
  1075 Karosa C934.1351 1998     
nátěr: žluto-šedá
fotka
PZA 70-24 1123 Martin Uher (7/1998 - 11/2014)
poté Alexandr Bastl - ABAS
  7281 VIN Volkswagen LT 46 1998     
nátěr: bílá
ex ?
ex ?
9S6 6966 Martin Uher (od 11/2012)
  Karosa C834.1340 1998    od 2015: zachován jako muzejní 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy *
fotka
PZA 36-68II
?
1100II Martin Uher (od 2000)
  Karosa C834.1340 1998    5.12.2014: zničen požárem v garážích dopravce, následně vyřazen 
nátěr: bílá
fotka
PZA 48-48II 1114II Martin Uher (1999 - 12/2014)
  Karosa C834.1340 1998     
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
PZA 36-65II 1116II Martin Uher (1999 - 2013)
  1682 Karosa LC936E.1038 1999     
nátěr: Bosák Bus, bílá se zelenými pruhy *
fotka
PZA 71-53 Martin Uher (6/1999 - 5/2003)
poté BOSÁK BUS
poté ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY
poté Jan Kukla - Kukabus
poté ABR Trans
poté HUSTÁK CZ
poté Stanislav Hlaváček, Podlesí
poté ?
  1707 VIN Karosa C934E.1351 1999    ?: SO 
nátěr: TJ Sokol Daleké Dušníky, bílá s modrým a žlutým pruhem *
fotka
PZA 63-72 1124 Martin Uher (3/1999 - 9/2013)
poté TJ Sokol Daleké Dušníky
  2057 Karosa B932E.1690 1999    2013: nabízen k prodeji na náhradní díly 
nátěr: bílá *
fotka
PZA 79-70 1125 Martin Uher (1999 - 1/2007)
poté HOTLINER
  2640 Karosa C934E.1351 2000     
nátěr: Valenta, bílá s modrou grafikou *
fotka
PZA 83-00
PZA 86-47
1126 Martin Uher (5/2000 - 9/2014)
poté Libor Valenta, Mezouň
  2657 VIN Karosa C934E.1351 2000    4/2018-1/2020: subdodávka v rámci PID; 8-10/2020: volební autobus České pirátské strany; 9-10/2021: volební autobus České pirátské strany a Starostů 
nátěr: Piráti a Starostové, bílá s žluto-zeleno-černou grafikou *
fotka
PZA 83-01 1127 Martin Uher (5/2000 - 4/2018)
zapůjčen Kateřina Kulhánková - EXPRESCAR
poté Jan Kukla - Kukabus
poté CDAP
zapůjčen M express
zapůjčen Robick services
zapůjčen M express
pronajat Česká pirátská strana
pronajat Česká pirátská strana
  2892 VIN Karosa C934E.1351 2000  2020    
nátěr: Kukabus, bílá s modrými lomenými pruhy *
fotka
ex BOSÁK
pronajat Martin Uher
3S8 1878 1130 Martin Uher (8/2004 - 2/2014)
poté Jan Kukla - Kukabus
poté RAIL BUS
  330 Karosa C943.1944 2001    od 2015: zachován jako muzejní 
nátěr: bílá
fotka
PZL 22-79 1129 Martin Uher (od 5/2001)
  3931 VIN Karosa B951.1715 2001    prototyp; 2010: přestavba na cyklobus; od 8/2020: zachován jako muzejní 
nátěr: bílá
fotka
ex KAROSA
3S0 3080 1137 Martin Uher (od 11/2003)
zapůjčen HOTLINER
  298005 VIN Mercedes-Benz Noge Sprinter 616 CDI 2001     
nátěr: OVG Bollmeyer, zeleno-modrá
fotka
ex OVG Bollmeyer Bünde
6S8 1823 1148 Martin Uher (2/2007 - 2/2015)
poté M-Bus
  4982 Karosa C954.1360 2002     
nátěr: bílá s černou kolem oken
fotka
PZL 89-20 1131 Martin Uher (2/2002 - 9/2017)
poté Libor Valenta, Mezouň
  6103 Karosa C954.1360 2002  2023    
nátěr: bílá s černou kolem oken
fotka
2S2 2340 1133 Martin Uher (1/2003 - 2/2023)
  Seat Inca 2002    servisní vůz 
nátěr: žlutá s červeným pruhem
2S2 1626 Martin Uher (od 12/2002)
  6223 VIN Karosa C954.1360 2003    4-12/2018: subdodávka v rámci PID 
nátěr: bílá s černou kolem oken
fotka
2S6 2161 1134 Martin Uher (1/2003 - 4/2018)
zapůjčen Kateřina Kulhánková - EXPRESCAR
poté Otakar Hrneček, Březová-Oleško
  6224 VIN Karosa C954.1360 2003     
nátěr: bílá s černou kolem oken & grafika ČSAD Autobusy Plzeň (zelená slza tří odstínů) *
fotka
2S6 2162 1135 Martin Uher (1/2003 - 8/2018)
zapůjčen Kateřina Kulhánková - EXPRESCAR
poté ZLINER
pronajat CDS Náchod
pronajat Destinační agentura České středohoří
poté ČSAD autobusy Plzeň
  7506 Karosa C954E.1360 2003     
nátěr: Valenta, bílá s modrou grafikou *
fotka
3S1 3536 1138 Martin Uher (4/2004 - 10/2017)
zapůjčen Kateřina Kulhánková - EXPRESCAR
poté Libor Valenta, Mezouň
  7642 Karosa C954E.1360 2004  2021   8/2019-2/2021: subdodávka v rámci PID 
nátěr: bílá
fotka
3S1 3635 1139 Martin Uher (4/2004 - 4/2019)
zapůjčen Vlastimil Slezák, Libčice nad Vltavou
poté Jan Kukla - Kukabus
poté CDAP
zapůjčen M express
poté Baronetto
  105456 VIN Mercedes-Benz Citaro O 530 L I 2004     
nátěr: bílá
fotka
3S9 6909 1140
1162
Martin Uher (7/2004 - 12/2017)
  466 VIN Karosa B961E.1970 2005    6/2018-3/2019: neprovozován v rámci PID; od 3/2019: zachován jako muzejní 
nátěr: bílá
fotka
4S6 1911 1141
1163
Martin Uher (od 5/2005)
  10282 VIN Karosa C954E.1360 2005    od 11/2021: zachován jako muzejní 
nátěr: bílá
fotka
5S3 9737 1142 Martin Uher (od 12/2005)
  10305 VIN Karosa C954E.1360 2005  12/2022    
nátěr: bílá
fotka
5S4 0663 1143 Martin Uher (12/2005 - 12/2022)
  239629 VIN Mercedes-Benz Conecto Ü 2005    původně předváděcí vůz; 11/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID; 5/2021-2022: neprovozován v rámci PID; od 2022: zachován jako muzejní 
nátěr: bílá s šedo-modrou grafikou
fotka
ex EvoBus Bohemia
zapůjčen Connex Praha
zapůjčen TREDOS
ex STENBUS
9S9 7870 1155 Martin Uher (od 8/2009)
  479 VIN Karosa B961E.1970 2006  2/2023    
nátěr: bílá
fotka
5S6 6474 1144
1164
Martin Uher (5/2006 - 2/2023)
zapůjčen Kateřina Kulhánková - EXPRESCAR
  512 VIN Karosa B961E.1970 2006    poslední vyrobená kloubová Karosa řady 900; 4/2022: prasklý most zadní nápravy, 11.5.2022: zpět v provozu; 12/2023-3/2024: odstaven pro nepotřebnost 
nátěr: červená
fotka
6S8 0908 1147 Martin Uher (1/2007 - 5/2016)
poté STENBUS
  110698 VIN Mercedes-Benz Citaro O 530 MÜ I 2006  8/2021   1-6/2019: subdodávka v rámci PID; od 2019: zdroj ND 
nátěr: červená
fotka
5S8 6979 1145 Martin Uher (7/2006 - 12/2018)
poté Baronetto
  110699 VIN Mercedes-Benz Citaro O 530 MÜ I 2006    11/2020-12/2021: subdodávka v rámci PID 
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá *
fotka
5S8 6686 1146 Martin Uher (7/2006 - 10/2020)
poté Jan Kukla - Kukabus
poté Jaromír Šimon, Liberec
poté ER-Bus Prague
  891 VIN Irisbus Crossway 12M 2007    původně předváděcí vůz 
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá *
fotka
ex ZLINER
7S8 7779
2SR 6820
1150 Martin Uher (9/2007 - 7/2022)
  1204 VIN Irisbus Crossway 12.8M 2007     
nátěr: červená
fotka
7S5 6292 1149 Martin Uher (od 7/2007)
pronajat soukromá osoba
  2798 VIN Irisbus Crossway LE 12M 2007     
nátěr: červená
fotka
8S2 2660 1151 Martin Uher (2/2008 - 2023)
  5331 VIN Irisbus Crossway 12M 2008    verze Rusko; 11/2011: první registrace vozidla, od 10/2022: subdodávka v rámci PID; od 12/2023: přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6 
nátěr: bílá *
fotka
1ST 3343 1160
1159II
Martin Uher (11/2011 - 10/2022)
poté Jan Kukla - Kukabus
  403106 VIN Mercedes-Benz Sprinter City 65 2008    2/2022-1/2023, 1-8/2023: odstaven pro nepotřebnost; 2/2024: odprodán do Polska 
nátěr: červená
fotka
9S3 4775 1153
1102III
Martin Uher (1/2009 - 2/2024)
  VIN STRATOS AUTO Iveco Stratos L 37 Tour 2008    6-8/2017: provoz na lince X208, 8-11/2017: provoz na lince 456 
nátěr: červená
fotka
9S3 4266 1152
1101X
Martin Uher (od 1/2009)
zapůjčen STENBUS
  7067 VIN Solaris Urbino 18 III 2009     
nátěr: červená
fotka
9S3 7414 1154
1166
Martin Uher (3/2009 - 25.3.2024)
  7201 VIN Irisbus Crossway LE 12M 2009    prototyp VM 30 
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy *
fotka
ex Iveco Czech Republic
2SV 3444 1103II
1113III
Martin Uher (od 10/2013)
  8483 VIN Irisbus Crossway 12M 2009     
nátěr: červená
fotka
1SF 3828 1156 Martin Uher (od 2/2010)
  8461 VIN Solaris Urbino 18 III 2010    5.12.2014: odstaven po požáru v garážích dopravce, následně vyřazen 
nátěr: červená
fotka
1SF 5646 1157 Martin Uher (5/2010 - 12/2014)
  8964 VIN Irisbus Crossway 12M 2010    od 11/2022: subdodávka v rámci PID 
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá *
fotka
1SI 3222 1158 Martin Uher (3/2011 - 11/2022)
poté Otakar Hrneček, Březová-Oleško
  9496 VIN Solaris Urbino 18 III 2011     
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá
fotka
1ST 4546 1159
1167
Martin Uher (od 4/2011)
  10497 VIN Solaris Urbino 18 III 2012     
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá
fotka
2SB 3233 1100III
1168
Martin Uher (od 3/2012)
  10979 VIN Solaris Urbino 18 III 2012    vystaven na veletrhu CzechBus 2012 
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá
fotka
2SH 5111 1101IX
1169
Martin Uher (od 6/2012)
  14632 VIN Irisbus Crossway 12M 2012    verze Rusko; 8.9.2014: nehoda na rychlostní silnici R4 u Jíloviště 
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá
fotka
2SY 0900 1105III
1115II
Martin Uher (od 1/2014)
předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 140
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 33 vozů
  • historický/muzejní: 20 vozů
  • vyřazen: 17 vozů
  • sešrotován: 13 vozů
  • provozní: 7 vozů
  • definitivně odstaven: 4 vozy
  • služební: 2 vozy
  • dlouhodobě odstaven: 2 vozy
  • zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz
  • v dílnách/v opravě: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (9) mají přibližný průměrný věk 15,3 let.

Poslední aktualizace vozů: 14. 5. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání