Dopravní podnik Ostrava: vozový park
řazeno dle roku výroby a výrobního čísla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Graz vv | 1894 |
původně vlečný vůz parní dráhy;
1911-1921: odstaven z provozu;
1921: nová vozová skříň (vlastní stavby) na původním pojezdu;
?-1999: torzo vozové skříňě na kynologickém cvičišti v Hlučíně-Rovninách;
2000-2001: rekonstrukce KOS Krnov a Drah-servis;
od 2001: historický vůz (v provedení z 30. let 20. století);
9/2001: vystaven na MSV Brno;
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2014 nátěr: hnědo-zelená s šedou střechou {25+B} |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy ex ? |
|||||||||
69 | Dopravní podnik Ostrava (od 2001) | KP | |||||||
36 746 | Vagónka Kopřivnice mv | 1919 |
nátěr: hnědo-zelená s šedou střechou * {A+69} |
» detail | |||||
25 8925 25 vysoký motor; kroužkáč |
Dopravní podnik Ostrava (od 12/1919) | KP* | |||||||
36 745 | Vagónka Kopřivnice mv » smv | 1919 |
historický - pracovní tramvajový motorový vůz nátěr: šedá * |
» detail | |||||
24
věžka; gerist |
Dopravní podnik Ostrava (od 25.09.1919) | KP* | |||||||
SMMD MV | 1922 |
1922-1964: běžný provoz s cestujícími; 1964-1965: rekonstrukce do podoby "tramvaje ostravských dětí" a pokřtění na "Barborka"; 1965-dosud: historicko-komerční vozidlo nátěr: modro-bílá * |
» detail | ||||||
21 8021 21 Barborka |
Dopravní podnik Ostrava (od 09/1922) | KP* | |||||||
SMMD MV | 1925 |
motorový vůz k rotačnímu odmetači sněhu nátěr: oranžová {8002 + 8602} |
» detail | ||||||
2II 8002 |
Dopravní podnik Ostrava (od 16.07.1925) | KP | |||||||
14879 | KPS Brno mv | 1927 |
výzbroj BBC,
1968-1997: služební vůz
od 1997: po demontáži technického zařízení převeden mezi historické vozy nátěr: oranžová |
» detail | |||||
31 8031 31 |
Dopravní podnik Ostrava (od 1927) | ||||||||
SMMD MV | 1932 |
31.8.1953: zahajoval provoz na trati Hranečník - Nová Huť;
od 1965: služební vůz - tlačný vůz odmetače sněhu RSP-1;
od 2001: historický vůz - v plánu je uvedení do stavu z konce 50. let 20. století nátěr: oranžová * |
» detail | ||||||
35 8035 35 |
Dopravní podnik Ostrava (od 1.7.1932) | KP* | |||||||
26473 | KPS Brno mv | 1948 |
1982-1987: služební vůz,
od 1987: historický vůz,
1991: oprava vozu do historického stavu (60. léta 20. století) nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
50 | Dopravní podnik Ostrava (od 1949) | KP* | |||||||
67675 | Praga RND | 1948 |
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2015 nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
František Hlavatý - OASA |
|||||||||
M-OS 3340 12V 0138 |
28II | Dopravní podnik Ostrava (od 12/2014) | KP | ||||||
1479 | Vítkovické železárny MV | 1949 |
nátěr: červeno-bílá {94+263} |
» detail | |||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
12 94 8094 94 |
Dopravní podnik Ostrava (od 1953) | KP* | |||||||
28924 | KPS Brno vv | 1951 |
od ?: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
218 | Dopravní podnik Ostrava (od 1951) | KP* | |||||||
28925 | KPS Brno vv | 1951 |
od 1986: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
219 | Dopravní podnik Ostrava (od 10/1951) | KP* | |||||||
DPO NMV | 1951 |
do 1972: nákladní vůz pro rozvoz kusových zásilek;
od 1972: služební vůz vrchní stavby;
od 1995: služební vůz ÚD Martinov (posun na vlečce);
od ?: historický vůz nátěr: šedá * |
» detail | ||||||
106 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1952) | KP* | |||||||
1551 | Vítkovické železárny VV | 1953 |
vlečný vůz původně pro Vítkovickou závodní dráhu, po vyrobení převzat přímo DP Ostrava, 1976: předán TMB, 1988: vrácen zpět do DP Ostrava, kde je zařazen v parku historických vozidel nátěr: Červeno-bílá {94+269} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy ex Technické muzeum v Brně |
|||||||||
269 | Dopravní podnik Ostrava (od 1988) | KP | |||||||
Škoda 706 RO | 1953 |
3/2011: převezen do depozitáře na Hranečníku z areálu soukromé společnosti, poté dlouhodobě odstaven jako budoucí muzejní exponát, nyní v podobě stěhovacího vozu;
08/2022: zahájena oprava do podoby městského exportního vozu s dvoukřídlými dveřmi s prostorem pro průvodčího |
» detail | ||||||
80II | Dopravní podnik Ostrava (od 03/2011) | KP | |||||||
145380 | Tatra 400/III.B | 1954 |
1967-2003: zahradní domek,
2007-2009: kompletní oprava vozidla, použity prvky podvozku z původního vozu #26,
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2013 nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
26II | Dopravní podnik Ostrava (od 12/2006) | KP | |||||||
148983 | Tatra T1 | 1957 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
528 | Dopravní podnik Ostrava (od 3/1957) | KP* | |||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
22-8-40-148 | Karosa B40 | 1958 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
A 18-92 12V 0146 |
141II | Dopravní podnik Ostrava (od 12/2002) | KP | ||||||
302/358 | Škoda 8Tr6 | 1958 |
1974-1996: odstaven v obci Trnava u Slušovic
1996-1998: modernizace na historické vozidlo DPO,
10/2005: propůjčen na oslavy do Opavy,
8/2010: propůjčen na oslavy do Ebersvalde,
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2016 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
DP města Gottwaldova ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
29II | Dopravní podnik Ostrava (od 12/1998) | KP | |||||||
zapůjčen
DSZO zapůjčen DSZO zapůjčen Městský dopravní podnik Opava zapůjčen BBG Eberswalde |
|||||||||
151185 | Tatra T2 | 1961 |
2001-2010: GO a uvedení do provozního stavu odpovídajícího konci 70. let (po GO) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
681 | Dopravní podnik Ostrava (od 10/1961) | KP* | |||||||
DPO RSP-1 | 1964 |
sunutý rotační odmetač sněhu nátěr: oranžová |
» detail | ||||||
2 8602 |
Dopravní podnik Ostrava (od 1964) | TP | |||||||
7150 | Škoda 706 RTO CAR | 1966 |
1984-1993: služební vozidlo garáží Poruba, 1993-1994: dílčí celková oprava do podoby historického vozidla, 2010: celková oprava nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
OV 53-11 OVC 06-90 |
247 5247 D212 9212 247 |
Dopravní podnik Ostrava (od 9/1966) | KP* | ||||||
155480 | ČKD Tatra K2 » K2R.P | 1966 |
2004: GO - K2R.P; 11/2018 - 01/2024: dočasně odstaven jako budoucí komerční vozidlo; 01/2024: historické vozidlo (zachován místo vozu 803, lepší celkový stav vozu) nátěr: CVR Bezpečnější Ostrava, modrá * |
» detail | |||||
802 8210 802II |
Dopravní podnik Ostrava (od 02/1967) | KP* | |||||||
158836 | ČKD Tatra T3 | 1969 |
11/2018-dosud: renovace do stavu po dodání nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy * |
» detail | |||||
752 | Dopravní podnik Ostrava (od 02/1970) | KP* | |||||||
7021 | Jelcz PO-1E | 1974 |
1994: GO, 2011: SO (výměna plechů, nový lak, úpravy interiéru) nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Olomouc ex ČSAD Ostrava |
|||||||||
OV 79-93 | 1227 | Dopravní podnik Ostrava (od 1994) | KP | ||||||
164475 | ČKD Tatra T3 | 1974 |
cvičný vůz nátěr: bílá s barevnou grafikou * |
» detail | |||||
781 8201 |
Dopravní podnik Ostrava (od 02/1976) | KP* | |||||||
Kochte MAF 3100 | 1976 |
jednoosý přívěs pro přepravu kabelový cívek nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
9834 | Dopravní podnik Ostrava (od 3/1976) | KP* | |||||||
6507 | Škoda 9TrH23 | 1977 |
exportní verze pro Kábul, 1-4/2012: dílčí oprava interieru nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
82 3082 8302 82 |
Dopravní podnik Ostrava (od 3/1977) | KP* | |||||||
zapůjčen
Městský dopravní podnik Opava zapůjčen Městský dopravní podnik Opava |
|||||||||
170709 | ČKD Tatra T3SU » T3R.P | 1980 |
2004: T3R.P nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {1015+B*} |
» detail | |||||
732II 1008II |
Dopravní podnik Ostrava (od 3/1981) | TO* | |||||||
26610 | Karosa ŠM11.1630MOC | 1981 |
6/1993 - 6/1994: střední oprava do historického stavu, 11/2012 - 5/2013: střední oprava, úprava na dobu ze začátku provozu; 10/2021: oprava převodovky nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
OVA 79-07 OVC 05-37 |
5842 | Dopravní podnik Ostrava (od 10/1981) | KP* | ||||||
Škoda-LIAZ 706 RTH VNP | 1981 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina,
4/2005-1/2016: odstaven v depozitáři historických vozidel na Hranečníku;
od 1/2016: odstaven v garáži v ústředních dílnách nátěr: červená |
» detail | ||||||
OVA 88-23 | 9237 | Dopravní podnik Ostrava (od 8/1982) | KP* | ||||||
173368 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1984 |
prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; 2003: modernizace na KT8D5R.N1; 9/2009: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1500 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1989) | TO | |||||||
9230 | Škoda 14Tr05 | 1985 |
3/2011-dosud: průběžná renovace za pomoci členu KP MHD do stavu ze začátku provozu nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi * |
» detail | |||||
3129 3229 3129 |
Dopravní podnik Ostrava (od 3/1985) | KP* | |||||||
175143 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2004: T3R.P nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {A+973*} |
» detail | |||||
949 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1986) | TP* | |||||||
175274 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2001: T3R.P; dočasně odstaven po dobu výluky na ul. Opavské (01.07.2022 - 31.08.2022) nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {sólo*} |
» detail | |||||
952 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1986) | TP | |||||||
175295 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2000: T3R.P nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {1004+B, A+1004, sólo*} |
» detail | |||||
960 | Dopravní podnik Ostrava (od 4/1986) | TO* | |||||||
175297 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2001: T3R.P; dočasně odstaven po dobu výluky na ul. Opavské (01.07.2022 - 31.08.2022) nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {A+975*} |
» detail | |||||
962 | Dopravní podnik Ostrava (od 3/1986) | TP | |||||||
175305 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2001: T3R.P nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {994+B*} |
» detail | |||||
970 | Dopravní podnik Ostrava (od 29.03.1986) | TP | |||||||
175308 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2000: T3R.P nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {949+B*} |
» detail | |||||
973 | Dopravní podnik Ostrava (od 26.03.1986) | TP | |||||||
175309 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2001: T3R.P; dočasně odstaven po dobu výluky na ul. Opavské (01.07.2022 - 31.08.2022) nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {996+B, sólo*} |
» detail | |||||
974 | Dopravní podnik Ostrava (od 4.04.1986) | TP | |||||||
175310 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1985 |
2000: T3R.P; dočasně odstaven po dobu výluky na ul. Opavské (01.07.-31.08.2022) nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {962+B*} |
» detail | |||||
975 | Dopravní podnik Ostrava (od 20.03.1986) | TP | |||||||
14917 | Karosa B731.00 | 1986 |
1999-2000: dílčí oprava do podoby historického vozidla; 03/2022-09/2023: kompletní oprava nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||||
OVB 23-92 | 6160 | Dopravní podnik Ostrava (od 5/1986) | KP* | ||||||
176933 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2002: T3R.P; dočasně odstaven po dobu výluky na ul. Opavské (01.07.2022 - 31.08.2022) nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {sólo*} |
» detail | |||||
983 | Dopravní podnik Ostrava (od 8.03.1988) | TP | |||||||
176937 | ČKD Tatra T3SUCS | 1987 |
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {sólo*} |
» detail | |||||
987 | Dopravní podnik Ostrava (od 19.02.1988) | KP* | |||||||
176944 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2000: T3R.P; dočasně odstaven po dobu výluky na ul. Opavské (01.07.2022 - 31.08.2022) nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {A+970*} |
» detail | |||||
994 | Dopravní podnik Ostrava (od 11.03.1988) | TP | |||||||
176946 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2005: T3R.P; dočasně odstaven po dobu výluky na ul. Opavské (01.07.2022 - 31.08.2022) nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {A+974, sólo*} |
» detail | |||||
996 | Dopravní podnik Ostrava (od 18.03.1988) | TP* | |||||||
176948 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2000: T3R.P nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {1000+B*} |
» detail | |||||
998 | Dopravní podnik Ostrava (od 3/1988) | TO* | |||||||
176950 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {A+998*} |
» detail | |||||
1000 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1988) | TO* | |||||||
176952 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2001: T3R.P nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {A+1010*} |
» detail | |||||
1002 | Dopravní podnik Ostrava (od 18.03.1988) | TO* | |||||||
176954 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2001: T3R.P nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {A+960, 960+B, sólo*} |
» detail | |||||
1004 | Dopravní podnik Ostrava (od 27.02.1988) | TO* | |||||||
176959 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2000: T3R.P nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * {1002+B*} |
» detail | |||||
1010 | Dopravní podnik Ostrava (od 18.03.1988) | TO* | |||||||
176964 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi * {A+1008*} |
» detail | |||||
1015 | Dopravní podnik Ostrava (od 12.02.1988) | TO* | |||||||
176975 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi * {sólo*} |
» detail | |||||
1026 | Dopravní podnik Ostrava (od 3/1988) | TP | |||||||
4118 | Ikarus 280.10 | 1988 |
1999: dílčí oprava do podoby historického vozidla, 2008: střední oprava; 12/2023 - dosud: celková oprava nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
OVB 50-94 | 4070 | Dopravní podnik Ostrava (od 12/1988) | KP* | ||||||
Praga V3S SK | 1988 |
havarijní vůz tramvaje Poruba; od 9/2019: historické vozidlo DP Ostrava nátěr: khaki |
» detail | ||||||
OVB 50-07 | 9266 | Dopravní podnik Ostrava (od 11/1988) | KP* | ||||||
178271 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2007: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá |
» detail | |||||
1509 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178272 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2004: GO - KT8D5R.N1, 06/2010: VP, 4/2018 VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá |
» detail | |||||
1514 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
178273 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2006: GO - KT8D5R.N1,12/2020: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá |
» detail | |||||
1513 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178274 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2005: GO - KT8D5R.N1, 7/2011: VP, 4/2019: VP nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem * |
» detail | |||||
1505 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178275 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2008: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1515 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
178276 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2005: GO - KT8D5R.N1, 6/2011: VP, 11/2018: VP nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem * |
» detail | |||||
1503 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
178277 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2004: GO - KT8D5R.N1;
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2004 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1502 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
178278 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2003: GO - KT8D5R.N1, 3/2009: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1510 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178279 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2005: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1511 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178280 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2007: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1501 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
178281 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2009: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1507 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
178282 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2005: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá |
» detail | |||||
1506 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178283 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2011: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem * |
» detail | |||||
1508 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
178284 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2004: GO - KT8D5R.N1, 4/2011: VP nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem * |
» detail | |||||
1504 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1990) | TO | |||||||
178285 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1989 |
2005: GO - KT8D5R.N1 nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1512 | Dopravní podnik Ostrava (od 2/1990) | TO | |||||||
11312 | Škoda 17Tr | 1990 |
karoserie pro 2. prototyp Škody 17 Tr, od výrobce ozn. X15, nikdy nedokončený trolejbus; vystaven na veletrhu Czech Raildays 2017 nátěr: červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Škoda Ostrov ex ČKD Trakce zapůjčen DP města Hradce Králové zapůjčen DPMB |
|||||||||
3902 | Dopravní podnik Ostrava (od 8/1997) | KP* | |||||||
11329 | Škoda 15Tr02/6 | 1990 |
2002: modernizace - čela "M" verze;
03.03.2018: poslední nasazení na pravidelnou linku, poté odstaven v areálu vozovny trolejbusu;
13.04.2018: odvoz do depozitáře plánovaného muzea MHD na ul. Wattova nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi * |
» detail | |||||
3510 | Dopravní podnik Ostrava (od 6/1990) | KP* | |||||||
6654 VIN | Tatra T815 PT 350 VNP | 1992 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina (nástavba Benešovské strojírny), volací znak GGN 62; nátěr: DPO, žlutá s modrým pruhem dole |
» detail | |||||
OVB 87-11 | 9239 | Dopravní podnik Ostrava (od 04/1992) | KP* | ||||||
179936 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
dočasně odstaven po dobu výluky na ul. Opavské (01.07.2022 - 31.08.2022) nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi {A+1115*} |
» detail | |||||
1111 | Dopravní podnik Ostrava (od 11/1995) | KP* | |||||||
33 | Škoda Astra 03T1 | 1998 |
1/2011: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1201II | Dopravní podnik Ostrava (od 9/1998) | TO | |||||||
36 | Škoda Astra 03T1 | 1998 |
11/2010: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1202 | Dopravní podnik Ostrava (od 10/1998) | TO | |||||||
11859 VIN | Renault Citybus 12M 2070 | 1998 |
od 1/2014: převeden pod historická vozidla, poté odstaven v depozitáři historických vozidel na Hranečníku; od 6/2020: odstaven v budoucím muzeu MHD na ul. Wattova nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá (starší schéma) |
» detail | |||||
OVX 52-78 | 7008 | Dopravní podnik Ostrava (od 11/1998) | KP* | ||||||
47 | Škoda Astra 03T2 | 1999 |
3/2011: VP nátěr: CVR Malíři natěrači CZ, Černo-modro-růžová s grafikou * |
» detail | |||||
1206 | Dopravní podnik Ostrava (od 11/1999) | TO | |||||||
49 | Škoda Astra 03T2 | 1999 |
2/2009: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1203 | Dopravní podnik Ostrava (od 3/1999) | TO | |||||||
50 | Škoda Astra 03T2 | 1999 |
2/2009: VP nátěr: CVR IIHF ICE HOCKEY CZECHIA 2024, bílá s barevnými puntíky * |
» detail | |||||
1204 | Dopravní podnik Ostrava (od 3/1999) | TO | |||||||
zapůjčen
DPMB |
|||||||||
51 | Škoda Astra 03T2 | 1999 |
8/2010: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1205 | Dopravní podnik Ostrava (od 3/1999) | TO | |||||||
54 | Škoda Astra 03T2 | 1999 |
5/2009: VP nátěr: Brembo, červeno-černá s grafikou * |
» detail | |||||
1207 | Dopravní podnik Ostrava (od 11/1999) | TO | |||||||
55 | Škoda Astra 03T2 | 1999 |
7/2008: VP nátěr: CVR IIHF ICE HOCKEY CZECHIA 2024, bílá s barevnými puntíky * |
» detail | |||||
1208 | Dopravní podnik Ostrava (od 12/1999) | TO | |||||||
56 | Škoda Astra 03T2 | 1999 |
8/2009: VP nátěr: CVR Brose, bílo-růžová * |
» detail | |||||
1209 | Dopravní podnik Ostrava (od 12/1999) | TO | |||||||
67 VIN | Solaris Urbino 15 I | 2000 |
první exportovaný autobus polské firmy Solaris, první 15m Solaris na území ČR nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá (starší schéma) |
» detail | |||||
P 51 1700 OVZ 92-11 OSB 59-31 |
7601 | Dopravní podnik Ostrava (od 29.03.2000) | KP* | ||||||
zapůjčen
DP města Pardubic zapůjčen PMDP zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen DPMB zapůjčen DP Liberec zapůjčen DP města Olomouce zapůjčen DP města České Budějovice zapůjčen DP města Děčína zapůjčen DSZO |
|||||||||
267 VIN | Karosa B941E.1962 | 2000 |
9/2011: SO nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi |
» detail | |||||
OVZ 89-68 | 4285 | Dopravní podnik Ostrava (od 01.03.2000) | KP* | ||||||
9151 | Škoda Astra 03T4 | 2000 |
4/2010: VP nátěr: tyrkysová s černou kolem oken * |
» detail | |||||
1210 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/2001) | TO | |||||||
9152 | Škoda Astra 03T4 | 2000 |
1/2011: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1211 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/2001) | TO | |||||||
9203 | Škoda Astra 03T5 | 2001 |
12/2009: VP nátěr: CVR NXP, žluto-zeleno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
1212 | Dopravní podnik Ostrava (od 6/2001) | TO | |||||||
9206 | Škoda Astra 03T5 | 2001 |
12/2010: VP nátěr: CVR, červená s bílým nápisem Skalka family park * |
» detail | |||||
1213 | Dopravní podnik Ostrava (od 12/2001) | TO | |||||||
9207 | Škoda Astra 03T5 | 2001 |
11/2011: VP nátěr: CVR Foodora, bílo-růžová s grafikou * |
» detail | |||||
1214 | Dopravní podnik Ostrava (od 12/2001) | TO | |||||||
1 | Inekon Trio 2001 | 2002 |
1. prototyp nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
1251 | Dopravní podnik Ostrava (od 1.1.2003) | TP | |||||||
2 | Solaris Trollino 12 AC | 2002 |
od 1/2021: využíván jako vozidlo autoškoly nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá |
» detail | |||||
3701 | Dopravní podnik Ostrava (od 4/2003) | TR | |||||||
zapůjčen
DP města České Budějovice zapůjčen PMDP zapůjčen DP Teplice zapůjčen DP měst Chomutova a Jirkova zapůjčen DP města Pardubic |
|||||||||
3 | Solaris Trollino 15 AC | 2002 |
prototyp nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá |
» detail | |||||
3601 | Dopravní podnik Ostrava (od 4/2003) | TR | |||||||
zapůjčen
Vilniaus troleibusai zapůjčen Rīgas satiksme |
|||||||||
13051 VIN | Škoda 21Tr | 2002 |
nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá |
» detail | |||||
3315 | Dopravní podnik Ostrava (od 4/2002) | KP* | |||||||
2 | Inekon Trio 2001 | 2003 |
2. prototyp nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem * |
» detail | |||||
1252 | Dopravní podnik Ostrava (od 1.6.2003) | TP | |||||||
3 | Inekon Trio 2001 | 2003 |
nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem * |
» detail | |||||
1253 | Dopravní podnik Ostrava (od 1.8.2003) | TP | |||||||
4 | Solaris Trollino 12 AC | 2003 |
9-11.9.2003: prezentován v rámci trolejbusové konference v Lucernu nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá |
» detail | |||||
3702 | Dopravní podnik Ostrava (od 9/2003) | TR | |||||||
zapůjčen
Verkehrsbetriebe Luzern |
|||||||||
4 | Inekon Trio 2001 | 2003 |
nátěr: DPO, modrá s bílým proužkem * |
» detail | |||||
1254 | Dopravní podnik Ostrava (od 1.8.2003) | TP | |||||||
5 | Inekon Trio 2001 | 2003 |
nátěr: CVR Vodafone, červeno-bílá s grafikou * |
» detail | |||||
1255 | Dopravní podnik Ostrava (od 4.9.2003) | TP | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- provozní: 53 vozů
- historický/muzejní: 41 vozů
- v dílnách/v opravě: 6 vozů
Vypsané aktuálně provozované vozy (59) mají přibližný průměrný věk 32,4 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Kroužek přátel MHD: 41 vozů
- Tramvaje Moravská Ostrava: 38 vozů
- Tramvaje Poruba: 17 vozů
- Vozovna trolejbusů: 3 vozy
Poslední aktualizace vozů:
13. 5. 2024.