Vyhledávání vozů

výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  180147 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1996    1999: reko podvozků, 2001: oprava v ČKD-DS Praha, 19.12.2008: udělení průkazu způsobilosti (první vůz typu RT6N1 v ČR), 24.1.2009: zařazení do pravidelného provozu s cestujícími, 2018: prodán firmě Modertrans Poznań, 12.2.2018: odvoz do Poznaně; 2018-2021: modernizace na typ RT6 MF06AC (Modertrans Poznań) 
nátěr: schéma RT6N, červeno-bílá
fotka
ex DPMB
ex Modertrans Poznań
 
399 MPK Poznań (od 5/2021) Sta
 
  180148 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1996    1998: reko podvozků, 2000-2001: využíván jako pojízdná prodejna seniorpasů, 2002-2010: odstaven, zdroj ND, 2010: kompletace v ÚD, 2018: prodán firmě Modertrans Poznań, 12.2.2018: odvoz do Poznaně, 2018-2021: modernizace na typ RT6 MF06AC (Modertrans Poznań) 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá *
fotka
ex DPMB
ex Modertrans Poznań
 
400 MPK Poznań (od 2021) Sta
 
  180149 ČKD DS RT6N1 1996    1998: reko podvozků, 2002-2003: oprava v Pars nova Šumperk, 26.9.2009: zařazení do provozu s cestujícími, 2012-2014: SP - reko brzd dle 1802 (DAKO-CZ), 2018: prodán Technickému muzeu v Brně, 21.6.2018: naložena na silniční návěs ve vozovně Medlánky, 22.6.2018: složen v depozitáři TMB v Líšni 
nátěr: schéma RT6N, červeno-bílá
fotka
ex DPMB
 
1803 Technické muzeum v Brně (od 22.6.2018) Líš
 
  180150 ČKD DS RT6N1 1996    23.7.1999: odstaven, postupně rozebírán na náhradní díly, 10/2015: prodán do Poznaně, 26.10.2015: naložen na tahač a odvezen do Poznaně 
nátěr: schéma RT6N, červeno-bílá
fotka
ex DPMB
 
Modertrans Poznań (od 10/2015)
 
  179621 ČKD DS RT6N1 1993  4/2002   prototyp RT6N1, 5.-10.6.1993: vystaven na veletrhu Autotec Brno, 2/1994: TBZ, 2-9/1994: zkušební jízdy v Praze, 9/1994: předváděcí provoz v Brně (v době MSV), 9/1994-jaro/1995: zkušební jízdy v Praze, 3.-7.4.1995: vystaven na veletrhu Scima Praha, 1995: rekonstrukce, poté zkušební jízdy Praha, 22.-30.9.1995: vystaven na veletrhu Transport 95 v Lipsku, poté zkušební jízdy Praha, 1996: rekonstrukce, změna laku, poté předváděcí provoz s cestujícími Liberec, Most-Litvínov (vůz v provozu vykolejil a musel být odeslán zpět), Praha (2x), Poznaň (testován v provozu s cestujícími v rámci veletrhu) a Krakow, 9/1998-11/1999: zapůjčen do Liberce 4/2002: likvidace (prodán kovošrotu v Kralupech nad Vltavou) 
nátěr: schéma RT6N, červeno-bílá *
fotka
ex ČKD Dopravní systémy
zapůjčen DPMB
zapůjčen DP Liberec
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
zapůjčen MPK Poznań
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
zapůjčen MPK Kraków
 
84 DP Liberec (pronajat: 11/1998 - 11/1999) 1435
 
  180151 ČKD DS RT6S 1996    prototyp, 9/1996: vystaven na MSV Brno, 1997-1998: zkušební provoz v Praze, 10/1998: prodán DP Liberec, • 12/1998-11/2003: střídavě v provozu nebo odstaven, • od 11/2003: dočasně odstaven (započata oprava), • 2004: trvale odstaven, 12/2013: prodej firmě EFA EDGE FOR ALL s.r.o., • 2013-2019: využíván jako poutač pro skiareál v Herlíkovicích • 2019: odvezen z Herlíkovic (majetkové poměry neznámé) 
nátěr: schéma RT6, zeleno-bílo-žlutá *
fotka
ex ČKD Dopravní systémy
ex DP Liberec
 
EFA EDGE FOR ALL (12/2013 - 2019)
 
  180143 ČKD DS RT6N1 » RT6N2 » RT6 MF06AC 1996    1998: rekonstrukce podvozků, 1999: oprava u výrobce, poté ZJ s cestujícími, 1/2004-9/2005: zkušební oprava (Pars Nova), přeznačena na typ RT6N2, ZJ prováděné po opravě však rovněž skončily různými poruchami, 2013-2014: GO (Modertrans) - typ RT6 MF06AC 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
402II MPK Poznań (od 2014) Sta
 
  180144 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1996    1998: rekonstrukce podvozků, 1999: oprava u výrobce, poté ZJ s cestujícími, 2010-2011: GO (Modertrans) - typ RT6 MF06AC 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
405II MPK Poznań (od 2011) Sta
 
  180145 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1996    1998: rekonstrukce podvozků, 20.6.1999: ulomení závěsu převodovky s následným vykolejením, odstaven 1999: oprava u výrobce, poté ZJ s cestujícími, 2010-2011?: GO (Modertrans) - typ RT6 MF06AC 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
404II MPK Poznań (od 2011?) Sta
 
  180146 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1996    1998: rekonstrukce podvozků, 2001: oprava u výrobce, 2013-2014: GO (Modertrans) - typ RT6 MF06AC 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
401II MPK Poznań (od 2014) Sta
 
  180249 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1997    2014: modernizace na typ RT6 MF06AC 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá
fotka
 
404
408
MPK Poznań (od 1997) Sta
 
  180247 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1997    2014: modernizace na typ RT6 MF06AC 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá
 
402
406
MPK Poznań (od 1997) Sta
 
  180162 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1997    2014: modernizace na typ RT6 MF06AC 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá
fotka
 
401
407
MPK Poznań (od 1997) Sta
 
  19649 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1998    2014: modernizace na typ RT6 MF06AC 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá
 
408
409
MPK Poznań (od 1998) Sta
 
  180250 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1997    2014: modernizace na typ RT6 MF06AC 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá
 
405
410
MPK Poznań (od 1997) Sta
 
  19647 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1998    2014-2015: modernizace na typ RT6 MF06AC 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá
 
406
411
MPK Poznań (od 1998) Sta
 
  19648 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1998    2014-2016: modernizace na typ RT6 MF06AC 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá
 
407
412
MPK Poznań (od 1998) Sta
 
  180248 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1998    2014-2016: modernizace na typ RT6 MF06AC 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá
 
403
413
MPK Poznań (od 1997) Sta
 
  19650 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1998    2015-2016: modernizace na typ RT6 MF06AC 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá
 
409
414
MPK Poznań (od 1998) Sta
 
  19651 ČKD DS RT6N1 » RT6 MF06AC 1998    2014: modernizace na typ RT6 MF06AC 
nátěr: MPK Poznań, zeleno-žlutá
 
410
403
MPK Poznań (od 1998) Sta
 
Vypsáno celkem 20 vozů, z toho:
  • provozní: 16 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 2 vozy
  • historický/muzejní: 1 vůz
  • definitivně odstaven: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (16) mají přibližný průměrný věk 27 let.

Poslední aktualizace vozů: 7. 9. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání