Vyhledávání vozů
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
13024 | Škoda 22 Tr | 2003 |
karoserie z roku 2002 původně pro předváděcí prototyp 22Tr na 600 V, z výroby ALTRO dle 21Tr (ostatní vozy Chroma 2270), kloub HG 15.0 (ostatní vozy HNG 15.3) a dílčí odlišnosti od následných vozů, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2022-2023: GO - renovace do původního stavu (retro vůz) nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | |||||
3601 | DPMB (od 25.4.2003) | K | |||||||
13070 | Škoda 22 Tr | 2003 | 8/2022 |
karoserie z roku 2002 původně pro předváděcí prototyp 22Tr na 750 V, 2011: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 3/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2/2022: odstaven (najeté km), 4.8.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3602 | DPMB (6/2003 - 8/2022) | K | |||||||
13088 | Škoda 22 Tr | 2003 | 2023 |
2005: nehoda se sloupem TV Netroufalky (nová pravá bočnice za druhými dveřmi), 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 4/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 1/2023: odstaven, 16.6.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3603 | DPMB (9.10.2003 - 6/2023) | K | |||||||
13093 | Škoda 22 Tr | 2003 | 6/2022 |
2012-2013: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 7/2020-5/2021: odstaven (najeté km), 5/2021-12/2021: záložní vůz, 12/2021: odstaven, 8.6.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3604 | DPMB (13.10.2003 - 8.6.2022) | K | |||||||
13136 | Škoda 22 Tr | 2004 |
počínaje tímto vozem jiné proporce střešního kontejneru s trakční výzbrojí, kondenzátorová baterie Epcos, absence obvodů proudové vyhýbky, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 29.1.2015: požár střešního kontejneru s brzdovými odporníky při zkušební jízdě, 3/2015: zpět v provozu, 8/2019-1/2020: odstaven, ?: bezpryžový zadní nárazník, 9/2022-11/2022: záložní vůz, 1/2023: odstaven, 8/2023: odvezen na Slovensko nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
Podkarpatský dopravný spolok (od 8/2023) | |||||||||
13137 | Škoda 22 Tr | 2004 | 8/2022 |
2013: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 4/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 12/2021: odstaven, 11.8.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3606 | DPMB (7/2004 - 8/2022) | K | |||||||
13138 | Škoda 22 Tr | 2004 |
10/2013-4/2014: GO - klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2015-9/2015: zkušebně označovač Mikroelektronika Vega CVT u druhých dveří, 2017-7/2022: zahnuté sběrače Esko, vedení proudu laminátovou částí sběračů hliníkovou lištou, 2/2022: odstaven (najeté km), 29.7.2022: odvezen nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | |||||
3607 | DPMB (8/2004 - 7/2022) | K | |||||||
13139 | Škoda 22 Tr | 2004 | 9/2022 |
2012-2013: GO - BS120, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 6/2022: odstaven (najeté km), 13.9.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3608 | DPMB (8/2004 - 9/2022) | K | |||||||
11748 VIN | Škoda 22 TrS | 1994 |
2. prototyp 22 Tr, od výrobce ozn. X19;
2000: v Ústí nad Labem absolvovány typové zkoušky,
2002-2003: oprava ve výrobním závodě, následně předán DPmÚL,
léto 2010: odstaven z provozu, odvezen do ZLINERu Zlín k zamýšlené GO,
27.3.2012: vrácen zpět do DPmÚL, dlouhodobě odstaven,
10/2014-10/2021: GO (ACIER + DPmÚL) - světlý interiér, nový design zadních světel,
3/2021: zkušební jízda po areálu vozovny Všebořice nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Škoda Ostrov zapůjčen Dopravní podniky města Plzně zapůjčen Dopravní podnik Ostrava zapůjčen DPMB |
|||||||||
601 | DP města Ústí nad Labem (od 2003) | Vše | |||||||
13022 | Škoda 22 Tr | 2002 |
2015: odstaven z provozu,
2017-2022: GO (ACIER + DPmÚL), nedokončena
9/2023: nabízen k odprodeji nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
602 | DP města Ústí nad Labem (29.10.2002 - 2023) | Vše | |||||||
13023 | Škoda 22 Tr | 2002 |
2016: odstaven z provozu
2019?-2022: GO (ACIER + DPmÚL), nedokončena
9/2023: nabízen k odprodeji nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
603 | DP města Ústí nad Labem (29.10.2002 - 2023) | Vše | |||||||
11747 | Škoda 22 TrG | 1993 |
1. prototyp 22 Tr (první nízkopodlažní trolejbus v ČR); 1994-1995: zkušební provoz na zkušební trati Ostrov – Jáchymov a v Ústí nad Labem, později odstaven; 2004: částečně rozebraný vůz odkoupen ZHTA Jihlava, deponován v Brně ve vozovně Komín, později v depozitáři TMB v Řečkovicích; 2012: Rozebrán na ND nátěr: prototypový nátěr, modro-šedo-žluto-bílá |
» detail | |||||
ex
Škoda Ostrov zapůjčen DP města Ústí nad Labem ex ZHTA Jihlava |
|||||||||
Technické muzeum v Brně (2010? - ?) | Řeč | ||||||||
13071 VIN | Škoda 22 TrAC | 2003 | 12/2022 |
prototyp 22 TrAC, původně zkušební vůz společnosti Škoda Ostrov, 2004: po ukončení výroby ve Škodě Ostrov zůstal v areálu firmy, později přetažen do areálu Škoda Plzeň nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená * |
» detail | ||||
ex
Škoda Ostrov ex ŠKODA ELECTRIC |
|||||||||
T-650 | SZKT Szeged (2006 - 2020) | S/S | |||||||
Vypsáno celkem 13 vozů,
z toho:
- sešrotován: 6 vozů
- historický/muzejní: 3 vozy
- vyřazen (existuje vrak): 2 vozy
- prodán/předán jinému dopravci: 1 vůz
- vyřazen: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
28. 11. 2024.