Vyhledávání vozů

výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  13024 Škoda 22 Tr 2003    karoserie z roku 2002 původně pro předváděcí prototyp 22Tr na 600 V, z výroby ALTRO dle 21Tr (ostatní vozy Chroma 2270), kloub HG 15.0 (ostatní vozy HNG 15.3) a dílčí odlišnosti od následných vozů, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2022-2023: GO - renovace do původního stavu (retro vůz) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
 
3601 DPMB (od 25.4.2003) K
 
  13070 Škoda 22 Tr 2003  8/2022   karoserie z roku 2002 původně pro předváděcí prototyp 22Tr na 750 V, 2011: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 3/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2/2022: odstaven (najeté km), 4.8.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
 
3602 DPMB (6/2003 - 8/2022) K
 
  13088 Škoda 22 Tr 2003  2023   2005: nehoda se sloupem TV Netroufalky (nová pravá bočnice za druhými dveřmi), 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 4/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 1/2023: odstaven, 16.6.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
 
3603 DPMB (9.10.2003 - 6/2023) K
 
  13093 Škoda 22 Tr 2003  6/2022   2012-2013: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 7/2020-5/2021: odstaven (najeté km), 5/2021-12/2021: záložní vůz, 12/2021: odstaven, 8.6.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
 
3604 DPMB (13.10.2003 - 8.6.2022) K
 
  13136 Škoda 22 Tr 2004    počínaje tímto vozem jiné proporce střešního kontejneru s trakční výzbrojí, kondenzátorová baterie Epcos, absence obvodů proudové vyhýbky, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 29.1.2015: požár střešního kontejneru s brzdovými odporníky při zkušební jízdě, 3/2015: zpět v provozu, 8/2019-1/2020: odstaven, ?: bezpryžový zadní nárazník, 9/2022-11/2022: záložní vůz, 1/2023: odstaven, 8/2023: odvezen na Slovensko 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
ex DPMB
 
Podkarpatský dopravný spolok (od 8/2023)
 
  13137 Škoda 22 Tr 2004  8/2022   2013: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 4/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 12/2021: odstaven, 11.8.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
 
3606 DPMB (7/2004 - 8/2022) K
 
  13138 Škoda 22 Tr 2004    10/2013-4/2014: GO - klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2015-9/2015: zkušebně označovač Mikroelektronika Vega CVT u druhých dveří, 2017-7/2022: zahnuté sběrače Esko, vedení proudu laminátovou částí sběračů hliníkovou lištou, 2/2022: odstaven (najeté km), 29.7.2022: odvezen 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
 
3607 DPMB (8/2004 - 7/2022) K
 
  13139 Škoda 22 Tr 2004  9/2022   2012-2013: GO - BS120, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 6/2022: odstaven (najeté km), 13.9.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
 
3608 DPMB (8/2004 - 9/2022) K
 
  11748 VIN Škoda 22 TrS 1994    2. prototyp 22 Tr, od výrobce ozn. X19; 2000: v Ústí nad Labem absolvovány typové zkoušky, 2002-2003: oprava ve výrobním závodě, následně předán DPmÚL, léto 2010: odstaven z provozu, odvezen do ZLINERu Zlín k zamýšlené GO, 27.3.2012: vrácen zpět do DPmÚL, dlouhodobě odstaven, 10/2014-10/2021: GO (ACIER + DPmÚL) - světlý interiér, nový design zadních světel, 3/2021: zkušební jízda po areálu vozovny Všebořice 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
ex Škoda Ostrov
zapůjčen Dopravní podniky města Plzně
zapůjčen Dopravní podnik Ostrava
zapůjčen DPMB
 
601 DP města Ústí nad Labem (od 2003) Vše
 
  13022 Škoda 22 Tr 2002    2015: odstaven z provozu, 2017-2022: GO (ACIER + DPmÚL), nedokončena 9/2023: nabízen k odprodeji 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
 
602 DP města Ústí nad Labem (29.10.2002 - 2023) Vše
 
  13023 Škoda 22 Tr 2002    2016: odstaven z provozu 2019?-2022: GO (ACIER + DPmÚL), nedokončena 9/2023: nabízen k odprodeji 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
 
603 DP města Ústí nad Labem (29.10.2002 - 2023) Vše
 
  11747 Škoda 22 TrG 1993    1. prototyp 22 Tr (první nízkopodlažní trolejbus v ČR); 1994-1995: zkušební provoz na zkušební trati Ostrov – Jáchymov a v Ústí nad Labem, později odstaven; 2004: částečně rozebraný vůz odkoupen ZHTA Jihlava, deponován v Brně ve vozovně Komín, později v depozitáři TMB v Řečkovicích; 2012: Rozebrán na ND 
nátěr: prototypový nátěr, modro-šedo-žluto-bílá
fotka
ex Škoda Ostrov
zapůjčen DP města Ústí nad Labem
ex ZHTA Jihlava
 
Technické muzeum v Brně (2010? - ?) Řeč
 
  13071 VIN Škoda 22 TrAC 2003  12/2022   prototyp 22 TrAC, původně zkušební vůz společnosti Škoda Ostrov, 2004: po ukončení výroby ve Škodě Ostrov zůstal v areálu firmy, později přetažen do areálu Škoda Plzeň 
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená *
fotka
ex Škoda Ostrov
ex ŠKODA ELECTRIC
 
T-650 SZKT Szeged (2006 - 2020) S/S
 
Vypsáno celkem 13 vozů, z toho:
  • sešrotován: 6 vozů
  • historický/muzejní: 3 vozy
  • vyřazen (existuje vrak): 2 vozy
  • prodán/předán jinému dopravci: 1 vůz
  • vyřazen: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 28. 11. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání