KŽC Doprava: vozový park
SPZ | výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
4413 | ČKD Praha T211.0 | 1958 |
nátěr: schéma T211.0, modrá s bílými doplňky * |
» detail |
![]() |
||||
ex
OKD ex Lesy České republiky |
|||||||||
700 533-3 |
T211.0533
CZ-KŽC 98 54 4 700 533-3 CZ-KŽC 90 54 3 700 533-3 |
KŽC Doprava (od 2009) | ČK | ||||||
6693 | ČKD Praha T334.0 | 1966 |
nátěr: schéma T334.0, zeleno-krémová |
» detail | |||||
ex
CRYSTALEX ex Klub přátel lokálky |
|||||||||
710 722-0 |
T334.0722
CZ-KŽC 92 54 2 710 722-0 |
KŽC Doprava (2007 - 2013) | Čak | ||||||
poté
ZZN Polabí poté ReViRail CZ poté Muzeum Technických Zajímavostí |
|||||||||
8000 | ČKD Praha T458.1 | 1971 |
nátěr: schéma T435.0 - modro-krémová * |
» detail |
![]() |
||||
ex
ArcelorMittal Ostrava |
|||||||||
721 532-0 |
T458.1532
CZ-KŽC 92 54 2 721 532-0 |
KŽC Doprava (1/2011 - 8/2022) | Čak | ||||||
poté
SLEZSKÁ DOPRAVNÍ A STROJNÍ |
|||||||||
11637 | ČKD Praha T448.0 | 1980 |
nátěr: schéma T448.0 - modrá se žlutými proužky ve tvaru klínu |
» detail |
![]() |
||||
ex
KRÁLOVOPOLSKÁ ex Hutní montáže Ostrava ex PBS INDUSTRY |
|||||||||
740 692-9 | CZ-KZC 92 54 2 740 692-9 | KŽC Doprava (od 2009) | Čak | ||||||
6711 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1966 |
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
749 006-3 |
T478.1006
CZ-KŽC 92 54 2 749 006-3 CZ-KŽC 90 54 3 749 006-3 |
KŽC Doprava (od 2/2017) | Čak | ||||||
🗘
ARRIVA vlaky |
|||||||||
7707 | ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 | 1971 |
1994: odebrán parní generátor PG500 (ŽOS Česká Třebová);
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (DKV Veselí nad Moravou) nátěr: ČSD, červená se šedou střechou * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
749 253-1 |
T478.1215
CZ-KŽC 90 54 3 749 253-1 |
KŽC Doprava (od 2015) | Čak | ||||||
7645 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: modro-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
749 259-8 |
T478.2065
CZ-KŽC 92 54 2 749 259-8 CZ-KŽC 90 54 2 749 259-8 |
KŽC Doprava (od 2013) | Čak | ||||||
7038 | ČKD Praha T478.1 | 1967 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť ex Železničná spoločnosť Cargo Slovakia ex SLEZSKÁ DOPRAVNÍ A STROJNÍ |
|||||||||
751 033-2 |
T478.1033
CZ-KŽC 92 54 2 751 033-2 |
KŽC Doprava (od 8/2022) | Čak | ||||||
67807 | Tatra M131.1 | 1951 |
nátěr: ČSD, červená |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex ACHP Svitavy ex soukromá osoba |
|||||||||
801 302-1 |
M131.1302
CZ-KŽC 90 54 3 801 302-1 |
KŽC Doprava (od 2007) | ČK | ||||||
79611 | Vagónka Studénka M152.0 » 809 | 1978 |
1994: úprava pro provoz bez průvodčího (k přeznačení na řadu 809 došlo až v roce 1996) nátěr: ČD Najbrt 1.2 * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
809 232-2 |
M152.0232
CZ-KZC 95 54 5 809 232-2 |
KŽC Doprava (od 2/2024) | Čak | ||||||
77744 | Vagónka Studénka M152.0 | 1975 |
nátěr: ČSD, červeno-krémová se šedou v úrovni rámu * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
810 060-4 |
M152.0060
CZ-KZC 95 54 5 810 060-4 Šenovka |
KŽC Doprava (od 8/2022) | ČK | ||||||
84035 | Vagónka Studénka M152.0 | 1981 |
nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
810 381-4 |
M152.0381
CZ-KŽC 95 54 5 810 381-4 |
KŽC Doprava (od 09/2013) | Čak | ||||||
85750 | Vagónka Studénka M152.0 | 1982 |
nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
810 517-3 |
M152.0517
CZ-KŽC 95 54 5 810 517-3 |
KŽC Doprava (od 09/2013) | Čak | ||||||
85771 | Vagónka Studénka M152.0 | 1982 |
nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
810 535-5 |
M152.0535
CZ-KŽC 95 54 5 810 535-5 |
KŽC Doprava (od 09/2013) | ČK* | ||||||
87856 | Vagónka Studénka M152.0 | 1984 |
nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
810 656-9 |
M152.0656
CZ-KŽC 95 54 5 810 656-9 |
KŽC Doprava (od 09/2013) | Čak | ||||||
87A 012 | ŽOS Zvolen 813.2 | 2018 |
2018: rekonstukce z neznámého vozu řady 810;
2018-2019: zkušební provoz na Slovensku pod dočasnými EVN nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá {813 201-1 + 913 201-0} |
» detail |
![]() |
||||
ex
ZOS Zvolen |
|||||||||
813 201-1 | CZ-KŽC 95 54 5 813 201-1 Klárka | KŽC Doprava (od 2019) | Čak | ||||||
87A 013 | ŽOS Zvolen 813.2 | 2018 |
2018: rekonstukce z neznámého vozu řady 810;
2018-2019: zkušební provoz na Slovensku pod dočasnými EVN nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá {813 202-9 + 913 202-8} |
» detail |
![]() |
||||
ex
ZOS Zvolen |
|||||||||
813 202-9 | CZ-KŽC 95 54 5 813 202-8 Kristýnka | KŽC Doprava (od 2019) | Čak | ||||||
26357 | KPS Brno M262.0 | 1949 |
nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex Klub historie kolejové dopravy ex Junior market |
|||||||||
830 005-5 | M262.0005 | KŽC Doprava (od 2020) | |||||||
52525 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 | 1952 |
2007-2009: generální oprava (Pars Nova Šumperk) nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex LOKO TRANS 🗘 Viamont ex Bratislavská regionálna koľajová spoločnosť |
|||||||||
830 056-8 |
M262.056
CZ-KŽC 90 54 3 830 056-8 |
KŽC Doprava (od 2009) | Čak | ||||||
59148 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 | 1958 |
2016-2020: hlavní oprava nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
830 124-4 |
M262.0124
CZ-KŽC 90 54 3 830 124-4 |
KŽC Doprava (2007 - 2016) | Čak | ||||||
58808 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 | 1959 |
2014-2015: hlavní oprava v ŽOS Zvolen nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
830 180-6 |
M262.0180
CZ-KŽC 90 54 3 830 180-6 |
KŽC Doprava (od 2007) | Čak | ||||||
59148 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 | 1959 |
2003-2006: zdroj náhradních dílů;
2006: zahájena fyzická likvidace;
2007: renovace v ŽOS Vrútky nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko ex Junior market |
|||||||||
830 209-3 |
M262.0209
CZ-KŽC 90 54 3 830 209-3 |
KŽC Doprava (od 2020) | Čak | ||||||
58082 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 » M262.1 | 1958 | 2019 |
1988: rekonstrukce na řadu M262.1;
8.6.2019: požár nedaleko výhybny Praha-Stodůlky, následně vyřazen;
2020: nepoškozené čelo předáno Muzeu Výtopna Zdice nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená), oranžový výstražný pruh na čelech * |
» detail |
![]() |
|||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
831 117-7 |
M262.1117
CZ-KŽC 90 54 3 831 117-7 |
KŽC Doprava (2010 - 2019) | Čak | ||||||
58082 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 » M262.1 | 1959 |
1991: rekonstrukce na řadu M262.1; nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
831 168-0 |
M262.1168
CZ-KŽC 90 54 3 831 168-0 |
KŽC Doprava (od 2011) | Čak | ||||||
59151 | Vagónka Tatra Studénka M262.0 » M262.1 | 1959 |
1989: rekonstrukce na řadu M262.1; nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
831 212-6 |
M262.1212
CZ-KŽC 90 54 3 831 212-6 |
KŽC Doprava (od 2011) | Čak | ||||||
69763 | Vagónka Tatra Studénka M286.1 | 1968 |
2015-2018: GO (ŽOS Zvolen) nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) s červeným proužkem pod střechou * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
851 008-3 |
M286.1008
CZ-KŽC 90 54 3 851 008-3 |
KŽC Doprava (od 2007) | Čak | ||||||
88A 012 | ŽOS Zvolen 913.2 | 2018 |
2018: dle stránek KŽC rekonstrukce vozu 011 406-7;
2018-2019: zkušební provoz na Slovensku pod dočasnými EVN nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá {813 201-1 + 913 201-0} |
» detail |
![]() |
||||
ex
ZOS Zvolen |
|||||||||
913 201-0 | CZ-KŽC 95 54 5 913 201-0 Klárka | KŽC Doprava (od 2019) | Čak | ||||||
88A 013 | ŽOS Zvolen 913.2 | 2018 |
2018: dle stránek KŽC rekonstukce vozu 011 896-8;
2018-2019: zkušební provoz na Slovensku pod dočasnými EVN nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá {813 202-9 + 913 202-8} |
» detail |
![]() |
||||
ex
ZOS Zvolen |
|||||||||
913 202-8 | CZ-KŽC 95 54 5 913 202-8 Kristýnka | KŽC Doprava (od 2019) | Čak | ||||||
023 | VEB Waggonbau Bautzen A149 | 1978 |
nátěr: ČSD, tmavě zelená * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
19-41 092 | CZ-KŽC 51 54 19-41 092-0 A149 | KŽC Doprava (od 2016) | Čak | ||||||
60736 | Vagónka Tatra Studénka Bix 020 » | 1961 |
od 2011: na voze označení Bix 70 54 28-05 208-2 nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
29-29 315 |
28-05 208
CZ-KZC 50 54 29-29 315-0 Btx761 |
KŽC Doprava (od 2011) | Čak | ||||||
63220 | Vagónka Tatra Studénka Bix 020 | 1962 |
od 2006: na voze označení Bix 70 54 28-05 372-6 nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
020 372-9 29-29 370 |
28-05 372
CZ-KZC 50 54 29-29 370-5 Btx761 |
KŽC Doprava (od 2006) | Čak | ||||||
67193 | Vagónka Tatra Studénka Bix 020 | 1965 |
od 2006: na voze označení Bix 70 54 28-05 557-2 nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
020 557-5 29-29 371 |
28-05 557
CZ-KZC 50 54 29-29 371-3 Btx761 |
KŽC Doprava (od 2006) | Čak | ||||||
112 | VEB Waggonbau Bautzen BDs449 | 1981 |
nátěr: tmavě zelená * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
82-40 422-2
CZ-KZC 51 54 82-40 422-2 |
KŽC Doprava (od 10/2023) | ||||||||
VEB Waggonbau Bautzen BDs | 1976 |
2014: odstaven v DKV České Budějovice a následně odprodán KŽC
2015: oprava vozu + historický lak nátěr: tmavě zelená * |
» detail | ||||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
ČD-KZC 50 54 82-40 334-0 | KŽC Doprava (od 2015) | ||||||||
Vypsáno celkem 34 vozů,
z toho:
- provozní: 23 vozů
- historický/muzejní: 3 vozy
- prodán/předán jinému dopravci: 2 vozy
- dlouhodobě odstaven: 2 vozy
- v dílnách/v opravě: 2 vozy
- definitivně odstaven: 1 vůz
- sešrotován: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (25) mají přibližný průměrný věk 50,7 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Praha-Čakovice: 27 vozů
- Česká Kamenice: 4 vozy
Poslední aktualizace vozů:
26. 12. 2024.