CZ LOKO: vozový park
SPZ | výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
96-023 | JLS 797.8 | 1996 |
nátěr: vínová se žlutým pruhem * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
797 803-4 | ČMKS holding (2005 - 7/2005) | ||||||||
poté
Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||
CZ LOKO EffiShunter 300 | 2014 |
prototyp;
vystaven na veletrzích InnoTrans Berlin 2014, Czech Raildays 2015 nátěr: VÚŽ, modro-bílá * |
» detail |
![]() |
|||||
794 001-8 | CZ-CZL 92 544 794 001-8 | CZ LOKO (2014 - 2017) | |||||||
🗘
Třinecké železárny 🗘 České dráhy poté Výzkumný Ústav Železniční |
|||||||||
7936 | Škoda 85 E0 | 1987 |
prototyp nátěr: červená s modrým proužkem v bílém pruhu |
» detail |
![]() |
||||
ex
Škoda Plzeň 🗘 Československé státní dráhy 🗘 České dráhy |
|||||||||
169 001-5 | ČMKS holding (1994 - 2003) | ||||||||
🗘
České dráhy poté Škoda Plzeň poté Českomoravská železniční opravna |
|||||||||
13-0631 | CZ LOKO EffiLiner 1600 | 2013 |
nátěr: SD-KD, zeleno-černo-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
753 604-8 | CZ-CZL 92 54 2 753 604-8 | CZ LOKO (11/2013 - 2015) | |||||||
🗘
METRANS Rail 🗘 Prvá Slovenská železničná poté SD - Kolejová doprava |
|||||||||
17-0869 | CZ LOKO EffiLiner 1600 | 2017 |
nátěr: PSŽ, zeleno-žlutá |
» detail |
![]() |
||||
753 608-9 | CZ-CZL 92 54 2 753 608-9 | CZ LOKO (od 2018) | |||||||
🗘
Prvá Slovenská železničná |
|||||||||
CZ LOKO EffiShunter 300 | 2019 |
nátěr: IŽS, červeno-modro-bílá |
» detail | ||||||
794 016-6 | CZ-CZL 98 54 4 794 016-6 | CZ LOKO (2019 - 2020) | |||||||
poté
Infrastruktura železnice Srbije |
|||||||||
CZ LOKO EffiShunter 300 | 2019 |
nátěr: IŽS, červeno-modro-bílá |
» detail | ||||||
794 017-4 | CZ-CZL 98 54 4 794 017-4 | CZ LOKO (2019 - 2020) | |||||||
poté
Infrastruktura železnice Srbije |
|||||||||
08-0345 | CZ LOKO 753.7 | 2010 | 2021 |
lokomotiva původně určena pro AWT;
postavena na rámu lokomotivy 750 257-8 s použitím částí původní karoserie nátěr: Unipetrol doprava, tmavě modrá * |
» detail | ||||
753 740-0 | CZ-AWT 92 54 2 753 740-0 | CZ LOKO (2010 - 4/2021) | |||||||
🗘
ORLEN Unipetrol Doprava |
|||||||||
08-0346 | CZ LOKO 753.7 | 2010 |
lokomotiva původně určena pro AWT;
postavena na rámu lokomotivy 750 038-2 s použitím částí původní karoserie nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré s bílým proužkem * |
» detail |
![]() |
||||
753 741-8 | CZ-AWT 92 54 2 753 741-8 | CZ LOKO (2010 - 6/2022) | |||||||
🗘
ORLEN Unipetrol Doprava poté ČD Cargo |
|||||||||
ACEC řada 12 » EffiLiner 3000 | 1986 |
prototyp modernizace;
vystavena na veletrhu Czech Raildays 2016 a 2017 nátěr: IDS Cargo, oranžovo-černo-stříbrná * |
» detail |
![]() |
|||||
ex
SNCB |
|||||||||
365 001-7 | CZ-CZL 91 54 7 365 001-7 | CZ LOKO (2016 - 2017) | |||||||
poté
IDS Cargo |
|||||||||
ACEC řada 12 » EffiLiner 3000 | 1986 |
nátěr: modro-žlutá * |
» detail |
![]() |
|||||
ex
SNCB |
|||||||||
365 002-5 | CZ-CZL 91 54 7 365 002-5 | CZ LOKO (2017 - 2017) | |||||||
poté
CER Cargo Holding |
|||||||||
ACEC řada 12 » EffiLiner 3000 | 1986 |
nátěr: IDS Cargo, oranžovo-černo-stříbrná * |
» detail |
![]() |
|||||
ex
SNCB |
|||||||||
365 003-3 | CZ-CZL 91 54 7 365 003-3 | CZ LOKO (07/2018 - 2023) | |||||||
🗘
IDS Cargo poté IDS Cargo |
|||||||||
ACEC řada 12 » EffiLiner 3000 | 1986 |
nátěr: CZ Loko, červená s šedými kabinami * |
» detail |
![]() |
|||||
ex
SNCB |
|||||||||
365 004-1 | CZ-CZL 91 54 7 365 004-1 | CZ LOKO (od 12/2018) | |||||||
ACEC řada 12 » EffiLiner 3000 | 1986 |
nátěr: SD-KD, zeleno-černo-bílá * |
» detail |
![]() |
|||||
ex
SNCB |
|||||||||
365 005-8 | CZ-CZL 91 54 7 365 005-8 | CZ LOKO (2019 - 12/2023) | |||||||
poté
SD - Kolejová doprava |
|||||||||
ACEC řada 12 » EffiLiner 3000 | 1986 |
nátěr: modro-žlutá * |
» detail |
![]() |
|||||
ex
SNCB |
|||||||||
365 006-6 | CZ-CZL 91 54 7 365 006-6 | CZ LOKO (08/2019 - 2023) | |||||||
🗘
CER Cargo Holding poté CER Cargo Holding |
|||||||||
ACEC řada 12 » EffiLiner 3000 | 1986 |
nátěr: IDS Cargo, oranžovo-černo-stříbrná * |
» detail |
![]() |
|||||
ex
SNCB |
|||||||||
012 007 0-3 365 007-4 |
B-SNCB 91 88 012 007 0-3 CZ-CZL 91 54 7 365 007-4 |
CZ LOKO (12/2019 - 14.12.2023) | |||||||
🗘
Prvá Slovenská železničná poté IDS Cargo |
|||||||||
ACEC řada 12 » EffiLiner 3000 | 1986 |
nátěr: SD-KD, zeleno-černo-bílá * |
» detail |
![]() |
|||||
ex
SNCB |
|||||||||
365 008-2 | CZ-CZL 91 54 7 365 008-2 | CZ LOKO (06/2020 - 9/2023) | |||||||
poté
SD - Kolejová doprava |
|||||||||
ACEC řada 12 » EffiLiner 3000 | 1986 |
nátěr: SD-KD, zeleno-černo-bílá * |
» detail | ||||||
ex
SNCB |
|||||||||
365 009-0 | CZ-CZL 91 54 7 365 009-0 | CZ LOKO (2016 - 2024) | |||||||
poté
SD - Kolejová doprava |
|||||||||
ACEC řada 12 | 1986 |
nátěr: modrá se žlutými pruhy |
» detail | ||||||
ex
SNCB |
|||||||||
CZ LOKO (od 2016) | |||||||||
ACEC řada 12 | 1986 |
nátěr: modrá se žlutými pruhy |
» detail | ||||||
ex
SNCB |
|||||||||
CZ LOKO (od 2016) | |||||||||
ACEC řada 12 | 1986 |
nátěr: modrá se žlutými pruhy |
» detail | ||||||
ex
SNCB |
|||||||||
CZ LOKO (od 2016) | |||||||||
CZ LOKO EffiShunter 300 | 2019 |
nátěr: žlutá s černým rámem |
» detail | ||||||
794 014-1 | CZ-CZL 98 54 4 794 014-1 | CZ LOKO (2019 - 8/2019) | |||||||
poté
Metro Warszawskie |
|||||||||
7632 | Škoda 73 E3 | 1981 |
nátěr: RT Hungary, zelená-bílá-červená * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
CZ LOKO (2016 - 2017) | |||||||||
poté
LOKO TRANS poté LokoTrain poté ZOS Zvolen 🗘 Rail Transport Hungary |
|||||||||
6293 | Škoda 64E1 » 73E | 1971 |
2013: rekonstrukce na typ 73E (ČMŽO Přerov) nátěr: IDS Cargo, oranžovo-černá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
BDŽ |
|||||||||
CZ LOKO (2013 - 2013) | |||||||||
poté
LOKO TRANS 🗘 IDS Cargo poté IDS Cargo |
|||||||||
4310127 | Turčianské strojárne Martin T212.1 » 703.5 | 1977 |
1999: GO v Jihlavě - dosazeny snížené kapoty nová kabina, motor původní nátěr: červená s bílým pruhem, černý rám, modrá střecha * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
ČMKS holding (1998 - 1999) | |||||||||
poté
ČEMOLEN |
|||||||||
16-0798 | CZ LOKO EffiShunter 700 | 2017 |
vystavena na veletrhu Czech Raildays 2017 nátěr: MONDI; šedo-oranžová * |
» detail |
![]() |
||||
723 704-3 | CZ-CZL 98 54 4 723 704-3 | CZ LOKO (od 2017) | |||||||
🗘
Rail Cargo Group 🗘 Mondi SCP |
|||||||||
17-0861 | CZ LOKO EffiShunter 500 | 2018 |
nátěr: Škoda Auto, zeleno-šedá |
» detail |
![]() |
||||
723 706-8 | CZ-CZL 98 54 4 723 706-8 | CZ LOKO (od 2018) | |||||||
🗘
ŠKODA AUTO |
|||||||||
17-0862 | CZ LOKO EffiShunter 500 | 2018 |
nátěr: Škoda Auto, zeleno-šedá |
» detail | |||||
723 707-6 | CZ-CZL 98 54 4 723 707-6 | CZ LOKO (od 2018) | |||||||
🗘
ŠKODA AUTO |
|||||||||
18-0936 | CZ LOKO EffiShunter 600 | 2018 |
nátěr: žlutá |
» detail | |||||
723 710-0 | CZ-CZL 98 54 4 723 710-0 | CZ LOKO (od 2019) | |||||||
🗘
Isdemir |
|||||||||
494 VIN | CZ LOKO T448.0 | 2012 |
|
» detail | |||||
724 720-8 | CZ LOKO (od 2012) | ||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2009 |
prototyp;
vystavena na veletrhu Czech Raildays 2009 nátěr: Dinazzano PO, oranžová * |
» detail |
![]() |
|||||
742 701-6 741 701-7 |
CZ-CZL 92 54 2 742 701-6 CZ-CZL 92 54 2 741 701-7 |
CZ LOKO (2009 - 3/2015) | |||||||
🗘
UNIPETROL DOPRAVA poté Dinazzano Po |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2015 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 711-6 |
CZ-CZL 92 54 2 741 711-6 CZ-AMO 98 54 4 741 711-6 |
CZ LOKO (od 2015) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava |
|||||||||
CZ LOKO EffiShunter 1000-M | 2025 |
postavena na rámu lokomotivy 742 neznámého čísla nátěr: CZ Loko, červená s šedými čely |
» detail | ||||||
742 793-3 | CZ-CZL 92 54 2 742 793-3 | CZ LOKO (od 2025) | ZČT | ||||||
11-0505 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2011 |
prototyp;
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2012;
Vystaven an veletrhu Inno Trans 2012 nátěr: CZ Loko, červeno-šedá |
» detail |
![]() |
||||
744 001-9 | CZ-CZL 92 54 2 744 001-9 | CZ LOKO (od 2012) | |||||||
🗘
SD - Kolejová doprava 🗘 LTE Logistik a Transport Slovakia 🗘 Rail Cargo Group |
|||||||||
800 VIN | CZ LOKO 744.7 | 2017 |
|
» detail | |||||
744 705-5
CZ-CZL 92 54 2 744 705-5 |
CZ LOKO (od 2017) | ||||||||
799 VIN | CZ LOKO 744.7 | 2017 |
|
» detail | |||||
744 704-8
CZ-CZL 92 54 2 744 704-8 |
CZ LOKO (od 2017) | ||||||||
97-057 | JLS 711.7 | 1998 |
vystavena na Mezinárodním strojírenském veletrhu Brno v roce 1998 nátěr: TLC, černá * |
» detail |
![]() |
||||
711 703-9 | ČMKS holding (1998 - 2000) | ZJ | |||||||
poté
Pila Javořice poté Transport line Cargo |
|||||||||
01-108 | JLS 711.7 | 2001 |
nátěr: červená s bílým pruhem * |
» detail | |||||
711 801-1 | ČMKS holding (2001 - 2001) | ZJ | |||||||
poté
ArcelorMittal Eisenhüttenstadt poté TSR Czech Republic |
|||||||||
01-109 | JLS 711.7 | 2001 |
nátěr: červená s bílým pruhem * |
» detail | |||||
711 802-9 | ČMKS holding (2001 - 2001) | ZJ | |||||||
poté
ArcelorMittal Eisenhüttenstadt poté TSR Czech Republic |
|||||||||
16-0793 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2016 |
vystavena na veletrhu Czech Raildays 2017 nátěr: CZ Loko, červená s šedými čely |
» detail |
![]() |
||||
744 101-7 | CZ-CZL 92 54 2 744 101-7 | CZ LOKO (2016 - 2018) | |||||||
poté
MERCITALIA |
|||||||||
17-0863 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2018 |
nátěr: červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
744 102-5 | CZ-CZL 92 54 2 744 102-5 | CZ LOKO (2018 - 2018) | |||||||
poté
MERCITALIA |
|||||||||
17-0864 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2018 |
nátěr: červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
744 103-3 | CZ-CZL 92 54 2 744 103-3 | CZ LOKO (2018 - 2018) | |||||||
poté
MERCITALIA |
|||||||||
17-0865 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2018 |
nátěr: červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
744 104-1 | CZ-CZL 92 54 2 744 104-1 | CZ LOKO (2018 - 2018) | |||||||
poté
MERCITALIA |
|||||||||
17-0866 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2018 |
nátěr: červeno-bílo-šedá |
» detail | |||||
744 105-8 | CZ-CZL 92 54 2 744 105-8 | CZ LOKO (2018 - 2018) | |||||||
poté
MERCITALIA |
|||||||||
18-0942 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2019 |
nátěr: Dinazzano PO, oranžová |
» detail | |||||
744 106-6 | CZ-CZL 92 54 2 744 106-6 | CZ LOKO (2019 - 2019) | |||||||
poté
Dinazzano Po |
|||||||||
18-0943 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2019 |
nátěr: Dinazzano PO, oranžová |
» detail | |||||
744 107-4 | CZ-CZL 92 54 2 744 107-4 | CZ LOKO (2019 - 2019) | |||||||
poté
Dinazzano Po |
|||||||||
CZ LOKO 742.7 » 741.7 | 2011 |
nátěr: CZ Loko, červeno-šedá |
» detail | ||||||
742 702-4 741 731-4 |
CZ-CZL 92 54 2 742 702-4 CZ-CZL 92 54 2 741 731-4 |
CZ LOKO (2011 - 2022) | |||||||
🗘
UNIPETROL DOPRAVA 🗘 FS Terminali Italia poté MERCITALIA |
|||||||||
CZ LOKO 742.7 » 741.7 | 2011 |
postavena na rámu lokomotivy 742 011-0;
lokomotiva původně určena pro ČD Cargo;
2016: zvýšení hmotnosti na 72 t a přeznačení na 741 732-2 nátěr: SD-KD, zeleno-černo-bílá * |
» detail | ||||||
742 703-2 | CZ-CZL 92 54 2 742 703-2 | CZ LOKO (2011 - 2016) | |||||||
🗘
UNIPETROL DOPRAVA poté SD - Kolejová doprava |
|||||||||
CZ LOKO 742.7 » 741.7 | 2011 |
postavena na rámu lokomotivy 742 288-4;
lokomotiva původně určena pro ČD Cargo;
2017: zvýšení hmotnosti na 72 t a přeznačení na 741 733-0 nátěr: Dinazzano PO, oranžová * |
» detail | ||||||
742 704-0 741 733-0 |
CZ-CZL 92 54 2 742 704-0 CZ-CZL 92 54 2 741 733-0 |
CZ LOKO (2011 - 2018) | |||||||
🗘
UNIPETROL DOPRAVA poté Dinazzano Po |
|||||||||
CZ LOKO 742.7 » 741.7 | 2011 |
postavena na rámu lokomotivy 742 177-9;
lokomotiva původně určena pro ČD Cargo;
2017: zvýšení hmotnosti na 72 t a přeznačení na 741 734-8 nátěr: Dinazzano PO, oranžová * |
» detail | ||||||
742 705-7 741 734-8 |
CZ-CZL 92 54 2 742 705-7 CZ-CZL 92 54 2 741 734-8 |
CZ LOKO (2011 - 2018) | |||||||
🗘
UNIPETROL DOPRAVA poté Dinazzano Po |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2018 |
nátěr: CZ Loko, červeno-šedá |
» detail |
![]() |
|||||
741 737-1 | CZ-CZL 92 54 2 741 737-1 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
FS Terminali Italia |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2018 |
nátěr: CZ Loko, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 738-9 | CZ-CZL 92 54 2 741 738-9 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
FS Terminali Italia |
|||||||||
ČKD Praha T211.2 | ? |
nátěr: SD-KD, zeleno-černo-bílá * |
» detail | ||||||
701 302-2 | CZ-CZL 98 54 4 701 302-2 | ČMKS holding (? - 2013) | |||||||
poté
SD - Kolejová doprava |
|||||||||
18-0930 | CZ LOKO 741.7 | 2018 |
nátěr: CZ Loko, červeno-šedá |
» detail | |||||
741 745-4 | CZ-CZL 92 54 2 741 745-4 | CZ LOKO (od 2018) | |||||||
🗘
FS Terminali Italia |
|||||||||
18-0931 | CZ LOKO 741.7 | 2018 |
nátěr: CZ Loko, červeno-šedá |
» detail | |||||
741 746-2 | CZ-CZL 92 54 2 741 746-2 | CZ LOKO (od 2018) | |||||||
🗘
FS Terminali Italia |
|||||||||
11227 | ČKD Praha T669.0 » 770.5 | 1979 |
nátěr: SŽD, zelená, žlutý a červený pruh na čele |
» detail | |||||
ex
Doly Nástup Tušimice ex Severočeské hnědouhelné doly ex Doly Nástup Tušimice ex Severočeské doly ex SD - Kolejová doprava |
|||||||||
770 503-1 | ČMKS holding (2003 - ?) | ||||||||
poté
PTKiGK |
|||||||||
11228 | ČKD Praha T669.0 » 770.5 | 1979 |
nátěr: SŽD, zelená, žlutý a červený pruh na čele |
» detail | |||||
ex
Doly Nástup Tušimice ex Severočeské hnědouhelné doly ex Doly Nástup Tušimice ex Severočeské doly ex SD - Kolejová doprava |
|||||||||
770 504-9 | ČMKS holding (2003 - ?) | ||||||||
poté
PTKiGK |
|||||||||
10175 | ČKD Praha T669.0 » 770.5 | 1977 |
nátěr: CARGOUNIT, černá s červenou grafikou * |
» detail | |||||
ex
Doly Nástup Tušimice ex Severočeské hnědouhelné doly ex Doly Nástup Tušimice ex Severočeské doly ex SD - Kolejová doprava |
|||||||||
ČMKS holding (2003 - 2006) | |||||||||
poté
STK poté DB Cargo Polska poté CARGOUNIT |
|||||||||
9560 | ČKD Praha T448.0 | 1976 |
nátěr: bílo-modrá s červeným proužkem * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Škoda Plzeň |
|||||||||
T448.0548 740 548-3 |
CZ-CZL 92 54 2 740 548-3 | CZ LOKO (? - 2010) | |||||||
poté
SD - Kolejová doprava |
|||||||||
16856 | ČKD Praha A219.0 | 1992 |
prototyp, akumulátorová lokomotiva;
vystavena na veletrhu Autotec 1993 nátěr: bílá se zeleným proužkem |
» detail |
![]() |
||||
ex
ČKD Dopravní systémy ex MAX cargo |
|||||||||
704 201-3 |
A219.0001
CZ-CZL 90 54 3 704 201-3 |
CZ LOKO (od 2011) | ZJ | ||||||
JLS 703.7 | 1997 |
vystavena na Mezinárodním strojírenském veletrhu 1997 nátěr: EŽ, modrá s šedými pruhy * |
» detail |
![]() |
|||||
ex
Českomoravská komerční společnost ex Jihočeké keramické závody |
|||||||||
CZ LOKO (2004 - 2004) | |||||||||
poté
Elektrizace železnic Praha |
|||||||||
7291 | Škoda 73 E2 | 1979 |
nátěr: Translog, červeno-bílo-černá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
CZ LOKO (4/2016 - 11/2016) | |||||||||
poté
Translog Slovakia |
|||||||||
7604 | Škoda 73 E3 | 1981 |
nátěr: Translog, červeno-bílo-černá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
242 258-2 | CZ LOKO (2017 - 2017) | C95722 | |||||||
poté
Translog Slovakia |
|||||||||
7620 | Škoda 73 E3 | 1981 |
nátěr: Translog, červeno-bílo-černá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
CZ LOKO (2016 - 2016) | |||||||||
poté
Translog Slovakia |
|||||||||
7630 | Škoda 73 E3 | 1981 |
nátěr: RTI, zeleno-bílo-modrá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
CZ LOKO (2016 - 2016) | |||||||||
poté
Railtrans International |
|||||||||
96-036 | JLS 798.0 | 1996 |
lokomotiva původně určena pro ČD (LD České Budějovice), použit rám z lokomotivy 701 052-3, v roce 2012 využit pro neznámou lokomotivu řady 797 |
» detail | |||||
798 001-4 | CZ LOKO (1996 - 2012) | ||||||||
7955 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1972 |
2010: rám použit na stavbu lokomotivy 753 741-8 nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
750 038-2 | CZ LOKO (2008 - 2010) | ZČT | |||||||
9183 | ČKD Praha T478.3 | 1974 | 2020 |
nátěr: ČSD, višňově červená * |
» detail |
![]() |
|||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex ČD Cargo |
|||||||||
753 187-4 | CZ LOKO (2018 - 2020) | ZČT | |||||||
9225 | ČKD Praha T478.3 | 1975 | 2019 |
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail |
![]() |
|||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex ČD Cargo |
|||||||||
753 229-4 | CZ LOKO (2018 - 2019) | ZČT | |||||||
22-1090 | CZ LOKO DualShunter 2000 | 2023 |
1. prototyp nátěr: MERCITALIA, červená - šedá - bílá |
» detail |
![]() |
||||
190 001-8 | CZ-CZL 91 54 7 190 001-8 | CZ LOKO (8/2023 - 5/2024) | |||||||
poté
MERCITALIA |
|||||||||
22-1091 | CZ LOKO DualShunter 2000 | 2023 |
2. prototyp;
vystaven na veletrzích TRAKO 2023, Rail Business Days 2024, InnoTrans Berlin 2024 nátěr: MERCITALIA, červená - šedá - bílá |
» detail |
![]() |
||||
190 002-6 744 502-3 |
CZ-CZL 91 54 7 190 002-6 I-MIST 90 83 2 744 502-3 |
CZ LOKO (9/2023 - 6/2024) | |||||||
poté
MERCITALIA |
|||||||||
CZ LOKO EffiShunter 400 | 2008 | 2019 |
neadresný prototyp;
vystavena na veletrzích: InnoTrans Berlin 2008, Mezinárodní strojírenský veletrh 2009;
upravený rám použit na stavbu prototypu hybridní lokomotivy 719 401-2 nátěr: CZ Loko, červená s šedým proužkem a černým pruhem na čelech |
» detail |
![]() |
||||
719 701-5 | CZ-CZL 92 54 2 719 701-5 | CZ LOKO (7/2008 - 2019) | |||||||
🗘
České dráhy |
|||||||||
CZ LOKO HybridShunter 400 | 2019 |
prototyp - hybridní lokomotiva;
postavena na rámu lokomotivy 719 701-5;
vystavena na veletrhu Czech Raildays 2019 nátěr: CZ Loko, červeno-šedo-bílá |
» detail |
![]() |
|||||
719 401-2 | CZ-CZL 92 54 2 719 401-2 | CZ LOKO (od 2019) | ZJ | ||||||
16853 | ČKD Praha T238.0 | 1992 |
nátěr: ČMŽO, modrá se šedými čely * |
» detail |
![]() |
||||
ex
ArcelorMittal Ostrava |
|||||||||
704 521-4 704 706-1 |
CZ-CZL 98 54 4 704 521-4 CZ-CZL 98 54 4 704 706-1 |
CZ LOKO (2016 - 2017) | |||||||
poté
Českomoravská železniční opravna |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 712-4 | CZ-AMO 98 54 4 741 712-4 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 713-2 | CZ-AMO 98 54 4 741 713-2 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 717-3 | CZ-AMO 98 54 4 741 717-3 | CZ LOKO (2016 - 5/2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté U. S. Steel Košice |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 718-1 | CZ-AMO 98 54 4 741 718-1 | CZ LOKO (2016 - 5/2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté U. S. Steel Košice |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail |
![]() |
|||||
741 719-9 | CZ-AMO 98 54 4 741 719-9 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 720-7 | CZ-AMO 98 54 4 741 720-7 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, oranžovo-šedá |
» detail | ||||||
741 721-5 | CZ-AMO 98 54 4 741 721-5 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, oranžovo-šedá |
» detail | ||||||
741 724-9 | CZ-AMO 98 54 4 741 724-9 | CZ LOKO (2016 - 2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté RailLog |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, oranžovo-šedá |
» detail | ||||||
741 726-4 | CZ-AMO 98 54 4 741 726-4 | CZ LOKO (2016 - 2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté RailLog |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: Coal Services, zeleno-modrá * |
» detail |
![]() |
|||||
741 728-0 | CZ-AMO 98 54 4 741 728-0 | CZ LOKO (2016 - 3/2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté Sev.en Inntech |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: Coal Services, zeleno-modrá * |
» detail | ||||||
741 729-8 | CZ-AMO 98 54 4 741 729-8 | CZ LOKO (2016 - 2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté Sev.en Inntech |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, oranžovo-šedá |
» detail | ||||||
741 730-6 | CZ-AMO 98 54 4 741 730-6 | CZ LOKO (od 2016) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava |
|||||||||
CZ LOKO MUV 75 | 2023 |
nátěr: JARO, zeleno-žlutá * |
» detail | ||||||
9628 920 | CZ-LIO 99 54 9628 920-9 | CZ LOKO (8/2023 - 2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté JARO Česká Skalice |
|||||||||
22-1187 | CZ LOKO EffiShunter 1000 | 2024 |
vystavena na veletrhu Rail Business Days 2024 nátěr: HROCHOSTROJ, černo-fialová |
» detail |
![]() |
||||
744 161-1 | CZ-HROCH 92 54 2 744 161-1 Julie | CZ LOKO (5/2024 - 11.6.2024) | ZJ | ||||||
poté
HROCHOSTROJ |
|||||||||
ČMKS 709.4 | 2004 |
prototyp nátěr: CZ Loko, červeno-šedá * |
» detail |
![]() |
|||||
709 401-4 | CZ-CZL 92 54 2 709 401-4 | CZ LOKO (od 2004) | ZČT | ||||||
10515 | ČKD Praha T466.2 | 1978 | 2016 |
nátěr: ČD, červená s krémovým pruhem * |
» detail |
![]() |
|||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex ČD Cargo |
|||||||||
742 118-3 | CZ LOKO (2010 - 2016) | ||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 714-0 | CZ-AMO 98 54 4 741 714-0 | CZ LOKO (2016 - 11/2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté Magyar Vasúti Áruszállító |
|||||||||
CZ LOKO 741.7 | 2016 |
nátěr: ArcelorMittal, červeno-šedá |
» detail | ||||||
741 715-7 | CZ-AMO 98 54 4 741 715-7 | CZ LOKO (2016 - 11/2024) | |||||||
🗘
Liberty Ostrava poté Magyar Vasúti Áruszállító |
|||||||||
9493 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1975 |
2008: rám použit na stavbu lokomotivy 753 740-0 nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
750 257-8 | CZ LOKO (2008 - 2010) | ZČT | |||||||
9213 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1975 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
750 217-2 | CZ LOKO (2008 - 2010) | ZČT | |||||||
10371 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1977 |
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
750 408-7 | CZ LOKO (2008 - 2010) | ZČT | |||||||
7977 | ČKD Praha T478.3 | 1972 |
2009: rám použit na stavbu lokomotivy 753 736-8 nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
753 060-3 | CZ LOKO (2008 - 2009) | ZČT | |||||||
7951 | ČKD Praha T478.3 | 1972 |
2003: rám použit na stavbu lokomotivy D 753.715 pro FNM (u FNM označena DE 520-06 FM) nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
753 034-8 | ČMKS holding (2001 - 2003) | ZČT | |||||||
12724 | ČKD Praha T466.2 | 1983 |
2016: rám použit na stavbu zatím neznámé lokomotivy řady 741.7 nátěr: ČD, červená se šedou střechou a krémovým pruhem na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
742 290-0 | CZ LOKO (2015 - 2016) | ZČT | |||||||
Vypsáno celkem 98 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 57 vozů
- provozní: 13 vozů
- zapůjčen jinému dopravci: 11 vozů
- vyřazen: 8 vozů
- sešrotován: 5 vozů
- dlouhodobě odstaven: 3 vozy
- dosud nezařazen do provozu: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (24) mají přibližný průměrný věk 11,3 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Závod Česká Třebová: 11 vozů
- Závod Jihlava: 6 vozů
- CZ-CZL 91 54 7 242 258-2: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
10. 2. 2025.