STENBUS: vozový park
vynechat vlaky a letadla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
155 VIN | SOR BN 8,5 | 2015 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
4AU 1181 |
1785II 1711 |
STENBUS (od 7.7.2015) | PID | ||||||
195 VIN | SOR BN 8,5 | 2019 |
10.1.2024: zahoření v Praze-Klánovicích, 6.5.2024: zpět v provozu nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AX 8953 |
1783III 1712 |
STENBUS (od 19.11.2019) | PID | ||||||
221 VIN | SOR ICN 10,5 | 2024 |
původně určen pro dopravce Lutan nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SR 1237 | 1721II | STENBUS (od 27.9.2024) | PID | ||||||
1404 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.40 | 2004 |
2020-2022: přestavba na prodejnu občerstvení (SDH Putimov) nátěr: světle šedá s černou grafikou * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
4AV 9341 |
1769II 1722 |
STENBUS (3.10.2015 - 8/2020) | PID | ||||||
poté
Hasičský záchranný sbor ČR |
|||||||||
220 VIN | SOR ICN 10,5 | 2024 |
původně určen pro dopravce Lutan nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SR 1236 | 1722II | STENBUS (od 11.10.2024) | PID | ||||||
2004 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.40 | 2005 |
nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
4AV 9140 |
1768II 1724 |
STENBUS (1.10.2015 - 3/2021) | PID | ||||||
224 VIN | SOR ICN 10,5 | 2024 |
původně určen pro dopravce Lutan nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SR 0767 | 1724II | STENBUS (od 11/2024) | PID | ||||||
2051 VIN | Irisbus Citelis 12M | 2005 |
nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Svazek obcí mikroregionu Táborsko pronajat COMETT PLUS ex COMETT PLUS |
|||||||||
7AJ 7251 |
1781III 1725 |
STENBUS (2/2019 - 6/2021) | PID | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
2053 VIN | Irisbus Citelis 12M | 2005 |
nátěr: CVR ČIVAKO BUS, zeleno-černá s grafikou zvířat * |
» detail | |||||
ex
Svazek obcí mikroregionu Táborsko pronajat COMETT PLUS ex COMETT PLUS |
|||||||||
7AJ 7252 |
1782II 1726 |
STENBUS (2/2019 - 5/2021) | PID | ||||||
poté
Petr Vejvoda – ČIVAKO poté soukromá osoba |
|||||||||
10868 VIN | Karosa B 951E.1713 | 2006 | 2021 |
nátěr: žlutá |
» detail | ||||
ex
Tadeusz Powichrowski, Zabrze zapůjčen PUP, Jerzy Sebzda oraz Sed-Baz, Czeladź zapůjčen PPU-P Henryk Zagozda, Ruda Śląska zapůjčen UP Henryk Polak, Chorzów |
|||||||||
3AU 9095 |
1791 1727 |
STENBUS (16.3.2014 - 2/2021) | PID | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
10869 VIN | Karosa B 951E.1713 | 2006 |
10/2020-6/2022: subdodávka v rámci PID nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
ex
Tadeusz Powichrowski, Zabrze zapůjčen PU-H "Delta" Andrzej Mastalerz, Świętochłowice |
|||||||||
3AU 9092 |
1792 1728 |
STENBUS (11.6.2014 - 10/2020) | PID | ||||||
poté
ARANEA poté soukromá osoba |
|||||||||
600416 VIN | Mercedes-Benz Citaro O 530 | 2006 |
původně předváděcí vůz; 12/2022: odprodán na Ukrajinu nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
EvoBus Bohemia zapůjčen HOTLINER zapůjčen Connex Praha zapůjčen ČSAD Kladno pronajat ČSAD Slaný ex ČSAD Slaný ex TRADO-MAD ex ČSAD Benešov ex TRADO-MAD |
|||||||||
6AV 4474 |
1761III 1729 |
STENBUS (5/2018 - 27.1.2022) | PID | ||||||
zapůjčen
Petr Vejvoda – ČIVAKO poté Booking - transport |
|||||||||
2129 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2007 | 11/2023 |
původně předváděcí vůz; vystaven na veletrhu Coach Progress 2007; 2-11/2022: subdodávka v rámci PID; 11/2022-11/2023: zdroj ND nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | ||||
ex
Iveco Czech Republic zapůjčen ČSAD Tišnov zapůjčen Connex Praha zapůjčen eurobus zapůjčen ČSAD Jablonec nad Nisou zapůjčen Connex Praha zapůjčen Jaroslav Štěpánek, Praha zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova zapůjčen ČSAD Semily ex TEZAS zapůjčen Tourbus zapůjčen OSNADO zapůjčen ANEXIA |
|||||||||
9A7 8959 |
1773 1732 |
STENBUS (11/2009 - 27.1.2022) | PID | ||||||
poté
Baronetto |
|||||||||
222 VIN | SOR ICN 10,5 | 2024 |
původně určen pro dopravce Lutan nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SR 0762 | 1732II | STENBUS (od 11/2024) | PID | ||||||
114437 VIN | Mercedes-Benz Citaro | 2007 |
2007-2013: MHD Slaný, 2014-2016: MAD Třebíč; 12/2016: odstaven v Jihlavě; 5/2017-3/2018: pro nedostatek vozů navrácen zpět do provozu MAD Třebíč nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Slaný ex IT global Jihlava pronajat TRADO-MAD pronajat TRADO-MAD |
|||||||||
6AV 4473 |
1762III 1733 |
STENBUS (6/2018 - 3/2023) | PID | ||||||
3038 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2008 |
8.7.2020: odstaven po požáru v obratišti Nehvizdy, U Studánky, následně vyřazen nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
? (F) |
|||||||||
6AT 6265 |
1767III 1734 |
STENBUS (3/2018 - 7/2020) | PID | ||||||
21737 VIN | Iveco Crossway LE CITY 12M | 2014 |
prototyp VM 48 nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
Iveco Czech Republic |
|||||||||
8AF 9525 |
1734II 794 |
STENBUS (13.10.2020 - 3/2024) | ost* | ||||||
poté
Klatovská dopravní společnost |
|||||||||
5025 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2008 |
původně předváděcí vůz; 3-11/2022: subdodávka v rámci PID nátěr: modro-zelená * |
» detail | |||||
ex
Iveco Czech Republic zapůjčen STEER-LS.TOUR |
|||||||||
1AA 6340 4AN 8215 |
1771 1735 |
STENBUS (3/2009 - 1.2.2022) | PID | ||||||
poté
Luděk Špacír, Praha |
|||||||||
6387 VIN | Irisbus Crossway LE 12,8M | 2009 |
3.2.2020: nehoda na Černém Mostě, 8.7.2020: zpět v provozu nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Hodonín |
|||||||||
6AL 6621 8AD 2412 |
1790III 1736 |
STENBUS (9/2017 - 10/2024) | PID | ||||||
poté
Autobusy KAVKA |
|||||||||
252558 VIN | Mercedes-Benz Conecto LF | 2009 |
10/2010: první registrace vozidla nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
1AY 8335 |
1777 1737 |
STENBUS (od 10/2010) | PID | ||||||
10678 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2011 |
původně předváděcí vůz nátěr: modro-zelená * |
» detail | |||||
ex
Iveco Czech Republic zapůjčen ZDAR zapůjčen ČSAD Frýdek-Místek zapůjčen BusLine |
|||||||||
2AP 7685 |
1784 1738 |
STENBUS (od 1/2012) | PID | ||||||
518 VIN | MAN NL 293 Lion’s City | 2012 |
původně předváděcí vůz nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
ex
MAN Truck & Bus Czech Republic zapůjčen STENBUS zapůjčen Martin Uher zapůjčen ČSAD Střední Čechy zapůjčen BOSÁK BUS zapůjčen ČSAD MHD Kladno |
|||||||||
3AC 1703 |
1775II 1739 |
STENBUS (od 10/2012) | PID | ||||||
219 VIN | SOR NB 12 | 2012 |
6/2012-7/2020: MHD Karviná, 2018-7/2020: záložní vůz nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Karviná |
|||||||||
8AF 9524 |
1721 1740 |
STENBUS (od 12.8.2020) | PID | ||||||
8683 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2009 |
prototyp VM 33 a původně zkušební vůz FPT 04 nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
Iveco Czech Republic |
|||||||||
4AR 5834 |
1774III 1741 |
STENBUS (5/2015 - 12/2022) | ost* | ||||||
18890 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2013 |
3.4.2014: nehoda v Praze-Kolodějích; 14.5.2014: po opravě zpět v provozu nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
3AV 0848 6AK 5885 |
1774II 775 1763IV 1742 |
STENBUS (od 12/2013) | PID* | ||||||
10672 VIN | Irisbus Crossway LE 12,8M | 2011 |
prototyp VM 27, od 6/2024: subdodávka v rámci PID nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
Iveco Czech Republic |
|||||||||
4AA 3152 |
1789 1745 |
STENBUS (4/2014 - 15.5.2024) | PID | ||||||
poté
ARANEA |
|||||||||
20150 VIN | Iveco Crossway LE CITY 12M | 2014 |
původně předváděcí vůz nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
Iveco Czech Republic zapůjčen Klaipėdos autobusų parkas zapůjčen Busturas zapůjčen ČSAD BUS Uherské Hradiště zapůjčen DP Bratislava ex Autobus zapůjčen Zagrebački električni tramvaj ex Iveco Czech Republic |
|||||||||
4AR 2246 |
1772III 1746 |
STENBUS (5/2015 - 8.8.2024) | PID | ||||||
815 VIN | Iveco Urbanway 12M | 2015 |
původně určen pro dopravce Martin Uher nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
4AU 0847 |
1776IV 1747 |
STENBUS (od 6.7.2015) | PID | ||||||
15692 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2012 |
původně zkušební vůz FPT 08; 10/2016: první registrace vozidla; 28.7.2023: nehoda v areálu dopravce, od 11/2023: zadní čelo z vozu ex-1732 nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Iveco Czech Republic |
|||||||||
5AU 5865 |
1778II 1748 |
STENBUS (od 10/2016) | PID | ||||||
2 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
prototyp; původně předváděcí vůz; 8-10/2021: MHD Znojmo; 5-6/2022: MHD Blansko nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
SOR Libchavy zapůjčen ZDAR zapůjčen ČSAD Střední Čechy ex SOR Poland zapůjčen Sevibus zapůjčen Dolnośląskie Linie Autobusowe zapůjčen Arriva Bus Transport Polska zapůjčen Mobilis ex SOR Libchavy zapůjčen ZDS Psota zapůjčen ČAD Blansko zapůjčen ČSAD Střední Čechy zapůjčen STENBUS |
|||||||||
9AL 5084 | 1750 | STENBUS (od 18.11.2022) | PID | ||||||
18 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AZ 2410 |
1780II 1751 |
STENBUS (od 5.12.2019) | PID | ||||||
17 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
30.5.2022: nehoda v zastávce Na Homoli v Praze-Malešicích, 23.8.2022: zpět v provozu nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AZ 2411 |
1779II 1752 |
STENBUS (od 6.12.2019) | PID | ||||||
21 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AZ 2426 | 1753 | STENBUS (od 13.12.2019) | PID | ||||||
19 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AY 4598 8AS 1776 |
1754 | STENBUS (od 16.12.2019) | PID | ||||||
20 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AY 4597 | 1755 | STENBUS (od 24.12.2019) | PID | ||||||
22 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
28.9.2022: nehoda s vozem 3686 na křižovatce ulic Českobrodská a Mladých Běchovic nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AZ 2425 | 1756 | STENBUS (od 23.12.2019) | PID | ||||||
46842 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2020 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
8AM 1948 | 1757 | STENBUS (od 26.1.2021) | PID | ||||||
74 VIN | SOR NS 12 | 2021 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
8AP 6695 | 1758 | STENBUS (od 12.4.2021) | PID | ||||||
82 VIN | SOR NS 12 | 2021 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
8AT 9073 1AA U875 |
1759 | STENBUS (od 7.7.2021) | PID | ||||||
9685 VIN | MAN NL 330 Lion’s City 12C | 2021 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
STE NBUS1 | 1761IV | STENBUS (od 21.1.2022) | PID | ||||||
9688 VIN | MAN NL 330 Lion’s City 12C | 2021 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
STE NBUS2 | 1762IV | STENBUS (od 22.1.2022) | PID | ||||||
9687 VIN | MAN NL 330 Lion’s City 12C | 2021 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
STE NBUS3 | 1763V | STENBUS (od 31.1.2022) | PID | ||||||
9686 VIN | MAN NL 330 Lion’s City 12C | 2021 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
STE NBUS4 | 1764III | STENBUS (od 31.1.2022) | PID | ||||||
29431 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2017 |
prototyp VM 57 nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Iveco Czech Republic |
|||||||||
9AH 1542 | 1765IV | STENBUS (od 31.7.2022) | PID | ||||||
56562 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2023 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
9AP 6269 | 1766III | STENBUS (od 25.2.2023) | PID | ||||||
56906 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2023 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
9AS 5853 | 1767IV | STENBUS (od 26.3.2023) | PID | ||||||
329 VIN | SOR NS 12 | 2024 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SN 0231 | 1768III | STENBUS (od 5.7.2024) | PID | ||||||
330 VIN | SOR NS 12 | 2024 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SN 2901 | 1769III | STENBUS (od 9.7.2024) | PID | ||||||
512 VIN | Karosa B 961E.1970 | 2006 |
poslední vyrobená kloubová Karosa řady 900; 4/2022: prasklý most zadní nápravy, 11.5.2022: zpět v provozu; 12/2023-3/2024: odstaven pro nepotřebnost nátěr: červená |
» detail | |||||
ex
Martin Uher |
|||||||||
5AM 0632 |
1786II 1781IV |
STENBUS (od 6.10.2016) | ost* | ||||||
3374 VIN | MAN NG 323 Lion’s City G | 2012 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
2AX 9907 |
1788 1782III |
STENBUS (od 6/2012) | PID | ||||||
4695 VIN | MAN NG 363 Lion’s City G | 2019 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AT 6525 |
1787II 1783IV |
STENBUS (od 18.10.2019) | PID | ||||||
3103 VIN | MAN NG 360 Lion’s City 18C EfficientHybrid | 2021 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
8AY 5445 | 1784II | STENBUS (od 23.11.2021) | PID | ||||||
12611 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2011 |
2015: vážná nehoda nátěr: Ruter, světle zelená * |
» detail | |||||
ex
FlybussBergen.no ex Unibuss ex AUTO HELUS pronajat Alexandr Bastl - ABAS ex Alexandr Bastl - ABAS ex WUMAK zapůjčen Baronetto |
|||||||||
7P6 1353 9AM 1714 |
33401 | STENBUS (od 9/2022) | PID* | ||||||
14230 VIN | Volkswagen Caravelle T6 | 2019 |
nátěr: černá |
» detail | |||||
8AI 3355 | 706 | STENBUS (od 7/2020) | ost | ||||||
961 VIN | MAN ÜL 364 Lion’s Regio | 2010 |
nátěr: NP Šumava s EEV, bílo-zelená * |
» detail | |||||
2AH 2362 | 773 | STENBUS (6/2011 - 8/2016) | dál | ||||||
poté
ROBUS poté MENCL GROUP |
|||||||||
2106 VIN | MAN RHC 464 Lion’s Coach L | 2018 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
7AK 3656 | 773II | STENBUS (2/2019 - 9/2022) | dál | ||||||
poté
DEPO-BUS |
|||||||||
1484 VIN | MAN ÜL 364 Lion’s Regio | 2012 |
nátěr: NP Šumava s EEV, bílo-zelená * |
» detail | |||||
3AC 6530 | 774 | STENBUS (12/2012 - 6/2023) | dál | ||||||
poté
Václav Rous, Kralice nad Oslavou |
|||||||||
38993 VIN | Iveco Crossway PRO 13M | 2019 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
7AM 2743 | 775II | STENBUS (4/2019 - 9/2022) | ost* | ||||||
poté
VIP line |
|||||||||
Irisbus Crossway 12,8M | 2009 |
prototyp VM 31; později přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6 nátěr: bílá |
» detail | ||||||
ex
Iveco Czech Republic |
|||||||||
8AI 5570 5SK 3768 |
791 | STENBUS (od 9/2020) | ost | ||||||
1618 VIN | SOR C 10,5 | 2011 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
2AD 6435 | 792 | STENBUS (od 3/2011) | ost | ||||||
2121 VIN | SOR C 10,5 | 2014 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
4AF 8388 | 793 | STENBUS (od 9/2014) | ost | ||||||
60757 VIN | Iveco Crossway LINE 10,8M | 2023 |
nátěr: bílá & polep DHL (Jirny), žlutá s kostičkami lega * |
» detail | |||||
6SI 4579 | 795 | STENBUS (od 1/2024) | ost | ||||||
3429 | Karosa B 731.00 | 1982 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Mototechna |
|||||||||
AK 71-78 KOA 08-75 |
01 1001 |
Stanislav Jirásek - STENBUS (? - ?) | ? | ||||||
11811 | Karosa B 731.04 | 1985 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
ex
DP města České Budějovice ex Josef Šlechta - SPOJBUS |
|||||||||
AR 88-14 |
02 1002 |
Stanislav Jirásek - STENBUS (? - ?) | ? | ||||||
Karosa B 732 | ? | 2009 |
1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz vozu) 372/I; 4/2008-2009: subdodávka v rámci PID; 2009: odstaven po dopravní nehodě, následně vyřazen nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
7A2 3275 | 1083II | STENBUS (2/2007 - 2009) | PID* | ||||||
31428 | Karosa C 734.1340 | 1991 |
původně poštovní vůz; 6/2008-2009: subdodávka v rámci PID nátěr: bílo-modrá se světle modrým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Česká pošta ex Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||
AV 92-16 |
1306II 1317II |
STENBUS (2008 - 2009) | PID* | ||||||
22465 | Karosa B 732.20 | 1988 | 2012 |
1995: GO (ÚD), 2001: GO (ZLINER); 2/2001: zpět v provozu; 30.11.2006-6.6.2007: autoškola PMDP; 3/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
PMDP |
|||||||||
7A5 5278 1AX 1179 |
1078 1761 |
STENBUS (6/2007 - 2012) | PID* | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
4176 VIN | Karosa B 932E.1688 | 2001 |
2012: GO nátěr: bílá s červeným pruhem * |
» detail | |||||
ex
DP města Jihlavy |
|||||||||
3AB 2617 | 1761II | STENBUS (9/2012 - 10/2015) | PID | ||||||
poté
ER-Bus Prague poté Autobusy Jihlava |
|||||||||
33278 VIN | Karosa B 732.1654 | 1993 |
1993-2003: MHD Karviná; 2003: GO spojená s rekonstrukcí na C734; 11/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Karviná ex Autobusy KAVKA |
|||||||||
8A9 2868 |
1309II 1762 |
STENBUS (11/2008 - 9/2012) | PID* | ||||||
poté
EUROLAYN TOUR poté KISA |
|||||||||
4177 VIN | Karosa B 932E.1688 | 2001 |
2012: GO nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
DP města Jihlavy |
|||||||||
3AB 4508 | 1762II | STENBUS (11/2012 - 4/2022) | ?* | ||||||
Karosa C 734 | ? |
2004: GO; 1/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá |
» detail | ||||||
ex
Martin Uher pronajat HOTLINER |
|||||||||
8A5 0810 |
1316II 1092 1763 |
STENBUS (1/2007 - 5/2010) | PID* | ||||||
poté
I & V Flat |
|||||||||
18429 | Karosa C 734.23 | 1987 | 2020 |
12/1988-6/1996: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly DP; ?: GO (čela z řady 900) nátěr: žluto-modrá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Karel Housa - HOUSACAR |
|||||||||
1AY 9073II | 1763II | STENBUS (11/2010 - 4/2016) | ost* | ||||||
poté
Robert Pöselt, Krásno poté Autobusy Jihlava |
|||||||||
97 VIN | SOR C 9,5 | 1999 |
1999-2008: MHD Třeboň nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
ČSAD Jindřichův Hradec |
|||||||||
9A2 4893 | 1763III | STENBUS (9/2008 - 6/2014) | ost* | ||||||
poté
Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe MBM-Bus poté Busem - Kamiński Jan |
|||||||||
Karosa C 734 | ? |
2002: GO (ZLINER); 2008-4/2009: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá |
» detail | ||||||
ex
Martin Uher |
|||||||||
8A1 9002 |
1318II 1093 1764 |
STENBUS (8/2007 - 8/2010) | PID* | ||||||
poté
I & V Flat |
|||||||||
10580 VIN | Karosa B 952E.1716 | 2005 |
nátěr: oranžovo-modrá * |
» detail | |||||
ex
EURO-CRV Tatry |
|||||||||
1AY 8838 | 1764II | STENBUS (10/2010 - 1/2020) | PID | ||||||
poté
SKI-BUSY |
|||||||||
22660 | Karosa B 732.20 | 1988 | 1/2014 |
1999: GO (ZLINER); 10/1999: zpět v provozu;
30.11.2006-26.2.2007: vyučíván k zácviku řidičů; 10/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID; 2011-2014: MHD Rokycany nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
PMDP |
|||||||||
PMA 30-91 7A2 3274 |
1088 1765 |
STENBUS (2/2007 - 6/2011) | PID* | ||||||
zapůjčen
HOTLINER poté AD - Miroslav Hrouda |
|||||||||
404 VIN | SOR B 9,5 | 2002 |
2002-2011: MHD Beroun nátěr: bílo-zelená se zeleným pruhem * |
» detail | |||||
ex
PROBO BUS |
|||||||||
2AM 4137 | 1765II | STENBUS (10/2011 - 3/2016) | ost* | ||||||
poté
Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe MBM-Bus |
|||||||||
6028 VIN | Karosa C 954.1360 | 2002 |
nátěr: bílá s černou kolem oken * |
» detail | |||||
ex
Tourbus |
|||||||||
2AZ 1801 |
1785 1765III |
STENBUS (8/2012 - 10/2020) | ost* | ||||||
poté
Vojenská technika IRONCLAD |
|||||||||
91566 VIN | Mercedes-Benz Citaro O 530 | 1998 |
2/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID; 11/2014: odprodán do Rumunska nátěr: CVR Europark Štěrboholy, modro-zelená * |
» detail | |||||
ex
Jasper Hamburg ex EvoBus Bohemia pronajat ČSAD Slaný |
|||||||||
6A7 1609 |
1316III 1079 1766 |
STENBUS (2/2008 - 3/2014) | PID | ||||||
12791 VIN | Renault Citybus 12M 2070 | 1999 | 2021 |
nátěr: bílá & červeno-bílo-modrý pruh SkiResort * |
» detail | ||||
ex
DP Karlovy Vary |
|||||||||
4AN 2526 | 1766II | STENBUS (4/2015 - 4/2016) | PID | ||||||
poté
Robert Pöselt, Krásno poté MISservice |
|||||||||
382 VIN | Karosa B 932.1676 | 1997 | 2014 |
2007-2008: GO (ZLINER); 2/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID; 9/2014: zničen při ukázce zásahu záchranných složek během DOD u dopravce PROBO BUS nátěr: CVR Europark Štěrboholy, modro-zelená * |
» detail | ||||
ex
MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně |
|||||||||
8A9 2544 |
1077 1767 |
STENBUS (2/2008 - 9/2014) | PID | ||||||
13043 VIN | Renault Citybus 12M 2070 | 2000 | 2018 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
DP Karlovy Vary |
|||||||||
4AN 2523 | 1767II | STENBUS (4/2015 - 1/2018) | PID | ||||||
2491 VIN | Karosa C 934E.1351 | 1999 |
10/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||||
ex
TRADO-BUS |
|||||||||
9A4 7853 |
1306III 1317III 1768 |
STENBUS (10/2008 - 6/2014) | PID | ||||||
poté
EichlerBUS poté Jurij Jurijovič Ščoka, Iršava poté ? (Ukrajina) |
|||||||||
2306 VIN | Karosa C 934E.1351 | 1999 | 2016 |
2008: GO; 1-4/2009: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
TRADO-BUS |
|||||||||
9A6 7793 |
1088II 1769 |
STENBUS (9/2008 - 9/2014) | PID* | ||||||
poté
Václav Seifert, Vortová |
|||||||||
239629 VIN | Mercedes-Benz Conecto Ü | 2005 |
původně předváděcí vůz; 11/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID; 5/2021-2022: neprovozován v rámci PID;
od 2022: zachován jako muzejní nátěr: bílá s šedo-modrou grafikou |
» detail | |||||
ex
EvoBus Bohemia zapůjčen Connex Praha zapůjčen TREDOS |
|||||||||
4A8 5915 |
1078II 1770 |
STENBUS (1/2008 - 8/2009) | PID* | ||||||
poté
Martin Uher |
|||||||||
4514 VIN | Karosa C 934E.1351 | 2001 |
nátěr: žluto-červená * |
» detail | |||||
ex
Karel Housa - HOUSACAR |
|||||||||
1AX 6711 | 1770II | STENBUS (9/2010 - 12/2014) | PID | ||||||
poté
Autoškola Good driver poté Bořivoj Vaněk, Bílá Lhota |
|||||||||
2002 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.40 | 2005 | 1/2020 |
nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
4AV 9314 | 1770III | STENBUS (21.9.2015 - 1/2020) | PID | ||||||
5038 VIN | Karosa C 955.1073 | 2002 |
nátěr: bílá s černou kolem oken & zelené polepy IBBRABUSS-CZ * |
» detail | |||||
ex
Petr Pavelka, Bukovka |
|||||||||
1AC 7242 | 1772 | STENBUS (4/2009 - 1/2014) | ost* | ||||||
zapůjčen
Martin Uher poté IBBRABUSS-CZ |
|||||||||
34629 VIN | Karosa B 731.1669 | 1995 | 12/2013 |
?: reko na B 732 nátěr: CVR TESCO, modrá s červenou střechou * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex HOTLINER |
|||||||||
1AE 2299 | 1774 | STENBUS (12/2009 - 12/2013) | PID | ||||||
20039 VIN | Škoda 21 Ab | 2001 |
od 4/2011: zachován jako muzejní nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
1AE 2572 | 1775 | STENBUS (od 2/2010) | ?* | ||||||
44 VIN | Karosa B 931.1675 | 1996 |
2010: GO; vystaven na veletrhu CzechBus 2019 nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1AV 8209 2AD 3615 |
1776III | STENBUS (8/2010 - 5/2019) | PID | ||||||
poté
František Neumann, Praha poté soukromá osoba |
|||||||||
12806 VIN | Renault Citybus 12M 2070 | 1999 |
nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Česká správa letišť ex Letiště Praha |
|||||||||
2AA 8061 | 1778 | STENBUS (12/2010 - 10/2016) | PID | ||||||
poté
Majaagency poté soukromá osoba |
|||||||||
12805 VIN | Renault Citybus 12M 2070 | 1999 | 2019 |
nátěr: CVR Europark Štěrboholy, modro-zelená * |
» detail | ||||
ex
Česká správa letišť ex Letiště Praha |
|||||||||
2AA 8069 | 1779 | STENBUS (12/2010 - 6/2019) | PID | ||||||
13181 VIN | Renault Citybus 12M 2070 | 2001 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá & ČSL, bílá s modrými pruhy * |
» detail | |||||
ex
Česká správa letišť ex Letiště Praha |
|||||||||
2AA 8065 | 1780 | STENBUS (12/2010 - 3/2022) | ?* | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
374 VIN | Karosa B 932.1676 | 1997 |
1997-2009: MHD Třinec; 2011: GO; 2017: přestavba na přepravník hudební aparatury nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
BUS Slezsko ex Veolia Transport Morava ex Veolia Transport Praha |
|||||||||
2AF 9308 | 1781II | STENBUS (10/2011 - 4/2016) | PID | ||||||
poté
ER-Bus Prague poté hudební skupina Kyvadlo |
|||||||||
1632 VIN | Karosa B 932.1676 | 1998 |
2005-2011: MHD Beroun; 2011: GO; od 6/2021: součást expozice Spolku majitelů historických autobusů Ústí nad Labem nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Praha - západ ex PROBO BUS |
|||||||||
2AM 4131 | 1782 | STENBUS (12/2011 - 9/2015) | PID | ||||||
poté
ER-Bus Prague poté TransCarsWorld poté P&P Pohodová autoškola poté Karel Mudroch - DALE poté Zdeněk Pejša, Ústí nad Labem |
|||||||||
VIN | Jonckheere ProCity | 2005 |
2008: dovoz z Německa nátěr: StiBus, tmavě modrá * |
» detail | |||||
ex
Voyages Wagener ex Agro Leasing J. Hradec pronajat BusMat plus |
|||||||||
2AL 2612 | 1783 | STENBUS (12/2011 - 5/2017) | ost* | ||||||
poté
StiBus poté soukromá osoba |
|||||||||
385 VIN | Karosa B 961.1970 | 2002 |
po vyřazení slouží jako bufet a převlékárna nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
DP Karlovy Vary |
|||||||||
5AA 7139 | 1783II | STENBUS (12/2015 - 1/2020) | PID | ||||||
poté
Volejbalový klub Karlovy Vary |
|||||||||
164 VIN | Karosa B 941.1930 | 1998 | 2016 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
DP města Hradce Králové |
|||||||||
2AT 4786 | 1786 | STENBUS (3/2012 - 5/2016) | ost* | ||||||
251 VIN | Karosa B 941E.1962 | 1999 |
nátěr: bílá s černou kolem oken * |
» detail | |||||
ex
DP města Hradce Králové |
|||||||||
2AT 4783 | 1787 | STENBUS (4/2012 - 10/2016) | PID | ||||||
poté
Miroslav Hebký - HOBE MUSIC HALL poté Jan Krč, Chrudim poté soukromá osoba |
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 43 vozů
- provozní: 40 vozů
- sešrotován: 7 vozů
- vyřazen: 6 vozů
- dosud nezařazen do provozu: 2 vozy
- definitivně odstaven: 1 vůz
- historický/muzejní: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (40) mají přibližný průměrný věk 6,5 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Bystrá (linky PID): 76 vozů
- Bystrá (ostatní): 16 vozů
- Neznámá provozovna: 5 vozů
- Bystrá (dálková doprava): 3 vozy
Poslední aktualizace vozů:
19. 11. 2024.