STENBUS: provozní autobusy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
155 VIN | SOR BN 8,5 | 2015 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
4AU 1181 |
1785II 1711 |
STENBUS (od 7.7.2015) | PID | ||||||
195 VIN | SOR BN 8,5 | 2019 |
10.1.2024: zahoření v Praze-Klánovicích, 6.5.2024: zpět v provozu nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AX 8953 |
1783III 1712 |
STENBUS (od 19.11.2019) | PID | ||||||
221 VIN | SOR ICN 10,5 | 2024 |
původně určen pro dopravce Lutan nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SR 1237 | 1721II | STENBUS (od 27.9.2024) | PID | ||||||
220 VIN | SOR ICN 10,5 | 2024 |
původně určen pro dopravce Lutan nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SR 1236 | 1722II | STENBUS (od 11.10.2024) | PID | ||||||
252558 VIN | Mercedes-Benz Conecto LF | 2009 |
10/2010: první registrace vozidla nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
1AY 8335 |
1777 1737 |
STENBUS (od 10/2010) | PID | ||||||
10678 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2011 |
původně předváděcí vůz nátěr: modro-zelená * |
» detail | |||||
ex
Iveco Czech Republic zapůjčen ZDAR zapůjčen ČSAD Frýdek-Místek zapůjčen BusLine |
|||||||||
2AP 7685 |
1784 1738 |
STENBUS (od 1/2012) | PID | ||||||
518 VIN | MAN NL 293 Lion’s City | 2012 |
původně předváděcí vůz nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
ex
MAN Truck & Bus Czech Republic zapůjčen STENBUS zapůjčen Martin Uher zapůjčen ČSAD Střední Čechy zapůjčen BOSÁK BUS zapůjčen ČSAD MHD Kladno |
|||||||||
3AC 1703 |
1775II 1739 |
STENBUS (od 10/2012) | PID | ||||||
219 VIN | SOR NB 12 | 2012 |
6/2012-7/2020: MHD Karviná, 2018-7/2020: záložní vůz nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Karviná |
|||||||||
8AF 9524 |
1721 1740 |
STENBUS (od 12.8.2020) | PID | ||||||
18890 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2013 |
3.4.2014: nehoda v Praze-Kolodějích; 14.5.2014: po opravě zpět v provozu nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
3AV 0848 6AK 5885 |
1774II 775 1763IV 1742 |
STENBUS (od 12/2013) | PID* | ||||||
815 VIN | Iveco Urbanway 12M | 2015 |
původně určen pro dopravce Martin Uher nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
4AU 0847 |
1776IV 1747 |
STENBUS (od 6.7.2015) | PID | ||||||
15692 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2012 |
původně zkušební vůz FPT 08; 10/2016: první registrace vozidla; 28.7.2023: nehoda v areálu dopravce, od 11/2023: zadní čelo z vozu ex-1732 nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Iveco Czech Republic |
|||||||||
5AU 5865 |
1778II 1748 |
STENBUS (od 10/2016) | PID | ||||||
2 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
prototyp; původně předváděcí vůz; 8-10/2021: MHD Znojmo; 5-6/2022: MHD Blansko nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
SOR Libchavy zapůjčen ZDAR zapůjčen ČSAD Střední Čechy ex SOR Poland zapůjčen Sevibus zapůjčen Dolnośląskie Linie Autobusowe zapůjčen Arriva Bus Transport Polska zapůjčen Mobilis ex SOR Libchavy zapůjčen ZDS Psota zapůjčen ČAD Blansko zapůjčen ČSAD Střední Čechy zapůjčen STENBUS |
|||||||||
9AL 5084 | 1750 | STENBUS (od 18.11.2022) | PID | ||||||
18 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AZ 2410 |
1780II 1751 |
STENBUS (od 5.12.2019) | PID | ||||||
17 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
30.5.2022: nehoda v zastávce Na Homoli v Praze-Malešicích, 23.8.2022: zpět v provozu nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AZ 2411 |
1779II 1752 |
STENBUS (od 6.12.2019) | PID | ||||||
21 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AZ 2426 | 1753 | STENBUS (od 13.12.2019) | PID | ||||||
19 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AY 4598 8AS 1776 |
1754 | STENBUS (od 16.12.2019) | PID | ||||||
20 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AY 4597 | 1755 | STENBUS (od 24.12.2019) | PID | ||||||
22 VIN | SOR NS 12 | 2019 |
28.9.2022: nehoda s vozem 3686 na křižovatce ulic Českobrodská a Mladých Běchovic nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AZ 2425 | 1756 | STENBUS (od 23.12.2019) | PID | ||||||
46842 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2020 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
8AM 1948 | 1757 | STENBUS (od 26.1.2021) | PID | ||||||
74 VIN | SOR NS 12 | 2021 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
8AP 6695 | 1758 | STENBUS (od 12.4.2021) | PID | ||||||
82 VIN | SOR NS 12 | 2021 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
8AT 9073 1AA U875 |
1759 | STENBUS (od 7.7.2021) | PID | ||||||
9685 VIN | MAN NL 330 Lion’s City 12C | 2021 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
STE NBUS1 | 1761IV | STENBUS (od 21.1.2022) | PID | ||||||
9688 VIN | MAN NL 330 Lion’s City 12C | 2021 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
STE NBUS2 | 1762IV | STENBUS (od 22.1.2022) | PID | ||||||
9687 VIN | MAN NL 330 Lion’s City 12C | 2021 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
STE NBUS3 | 1763V | STENBUS (od 31.1.2022) | PID | ||||||
9686 VIN | MAN NL 330 Lion’s City 12C | 2021 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
STE NBUS4 | 1764III | STENBUS (od 31.1.2022) | PID | ||||||
29431 VIN | Iveco Crossway LINE 12M | 2017 |
prototyp VM 57 nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Iveco Czech Republic |
|||||||||
9AH 1542 | 1765IV | STENBUS (od 31.7.2022) | PID | ||||||
56562 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2023 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
9AP 6269 | 1766III | STENBUS (od 25.2.2023) | PID | ||||||
56906 VIN | Iveco Crossway LE LINE 12M | 2023 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
9AS 5853 | 1767IV | STENBUS (od 26.3.2023) | PID | ||||||
329 VIN | SOR NS 12 | 2024 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SN 0231 | 1768III | STENBUS (od 5.7.2024) | PID | ||||||
330 VIN | SOR NS 12 | 2024 |
nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
» detail | |||||
6SN 2901 | 1769III | STENBUS (od 9.7.2024) | PID | ||||||
512 VIN | Karosa B 961E.1970 | 2006 |
poslední vyrobená kloubová Karosa řady 900; 4/2022: prasklý most zadní nápravy, 11.5.2022: zpět v provozu; 12/2023-3/2024: odstaven pro nepotřebnost nátěr: červená |
» detail | |||||
ex
Martin Uher |
|||||||||
5AM 0632 |
1786II 1781IV |
STENBUS (od 6.10.2016) | ost* | ||||||
3374 VIN | MAN NG 323 Lion’s City G | 2012 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
2AX 9907 |
1788 1782III |
STENBUS (od 6/2012) | PID | ||||||
4695 VIN | MAN NG 363 Lion’s City G | 2019 |
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá |
» detail | |||||
7AT 6525 |
1787II 1783IV |
STENBUS (od 18.10.2019) | PID | ||||||
3103 VIN | MAN NG 360 Lion’s City 18C EfficientHybrid | 2021 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
8AY 5445 | 1784II | STENBUS (od 23.11.2021) | PID | ||||||
12611 VIN | Irisbus Crossway 12M | 2011 |
2015: vážná nehoda nátěr: Ruter, světle zelená * |
» detail | |||||
ex
FlybussBergen.no ex Unibuss ex AUTO HELUS pronajat Alexandr Bastl - ABAS ex Alexandr Bastl - ABAS ex WUMAK zapůjčen Baronetto |
|||||||||
7P6 1353 9AM 1714 |
33401 | STENBUS (od 9/2022) | PID* | ||||||
Irisbus Crossway 12,8M | 2009 |
prototyp VM 31; později přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6 nátěr: bílá |
» detail | ||||||
ex
Iveco Czech Republic |
|||||||||
8AI 5570 5SK 3768 |
791 | STENBUS (od 9/2020) | ost | ||||||
1618 VIN | SOR C 10,5 | 2011 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
2AD 6435 | 792 | STENBUS (od 3/2011) | ost | ||||||
2121 VIN | SOR C 10,5 | 2014 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
4AF 8388 | 793 | STENBUS (od 9/2014) | ost | ||||||
60757 VIN | Iveco Crossway LINE 10,8M | 2023 |
nátěr: bílá & polep DHL (Jirny), žlutá s kostičkami lega * |
» detail | |||||
6SI 4579 | 795 | STENBUS (od 1/2024) | ost | ||||||
20039 VIN | Škoda 21 Ab | 2001 |
od 4/2011: zachován jako muzejní nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
1AE 2572 | 1775 | STENBUS (od 2/2010) | ?* | ||||||
12022 VIN | Karosa B 951E.1713 | 2006 |
11/2018-3/2019: SO; od 1/2020: zachován jako muzejní nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
4AX 5485 | 1794 | STENBUS (od 23.9.2015) | ?* | ||||||
6211 | Škoda 706 RTO CAR | 1972 |
?-5/2015: GO nátěr: schéma "RTO", krémovo-modrá * |
» detail | |||||
7A2 3086 | STENBUS (od 2007) | ?* | |||||||
14765 | Karosa ŠL 11.1310 | 1977 |
nátěr: klasické schéma ŠL, modro-krémová |
» detail | |||||
ex
Josef Turek - Tur Bus ex ČSAD Kyjov Bus |
|||||||||
3AU 5781 | STENBUS (od 9/2014) | ?* | |||||||
911653 VIN | Mercedes-Benz Sprinter 519 BlueTEC | 2015 |
nátěr: šedá metalíza |
» detail | |||||
5AD 2887 | STENBUS (od 12/2015) | ost | |||||||
591778 VIN | Mercedes-Benz Sprinter 519 CDI | 2018 |
původně předváděcí vůz, vystaven na veletrhu Czechbus 2018 nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
MyBus |
|||||||||
7AJ 0101 | STENBUS (od 1/2019) | ost | |||||||
692781 VIN | KHMC Mercedes-Benz Sprinter | 2024 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
1AD Y859 | STENBUS (od 7/2024) | ost | |||||||
29456 | Karosa B 731.1653 | 1990 |
1998: GO (ÚD), 2002: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
- | STENBUS (od 2019) | mVL* | |||||||
33463 | Karosa C 734.1340 | 1994 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, zelené pruhy |
» detail | |||||
ex
Armáda ČR |
|||||||||
- | STENBUS (od 2019) | mVL* | |||||||
32397 VIN | Karosa LC 736.1022 | 1992 |
nátěr: bílá s modrými nárazníky * |
» detail | |||||
ex
? ex ? ex Pavel Růžička, Březnice ex Jaroslav Předota, Davle ex TJ Sokol Vraný ex TJ Tři Dvory ex ? |
|||||||||
6AN 9579 | STENBUS (od 2019) | mVL | |||||||
Vypsáno celkem 49 vozů,
z toho:
- provozní: 42 vozů
- historický/muzejní: 7 vozů
Vypsané aktuálně provozované vozy (42) mají přibližný průměrný věk 6,4 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Bystrá (linky PID): 34 vozů
- Bystrá (ostatní): 8 vozů
- Neznámá provozovna: 4 vozy
- Velká Lečice (muzeum): 3 vozy
Poslední aktualizace vozů:
3. 11. 2024.