PMDP: tramvajové vlečné vozy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1936: přestavba na vlečný vůz, ještě 2021: chata u obce Obora v okrese Plzeň-Sever nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
1 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1961) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1940: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
3 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1938: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Pňovany nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
4 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1936: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
5 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1936: přestavba na vlečný vůz, po vyřazení: kůlna v obci Sedlec (Plzeň-město), 6.3.2018: převoz skříně do Muzea dopravy ve Strašicích, další informace o vozidlu na stránkách Škoda-bus klubu nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
6 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1938: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
7 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1937: přestavba na vlečný vůz; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně, 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
9 | PMDP (od 2/2011) | Kar | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1952: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
21 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1937: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
24 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
25 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
Brožík vlečný vůz | 1900 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
26 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) | Slo* | |||||||
Brožík vlečný vůz | 1900 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
27 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) | Slo* | |||||||
Brožík vlečný vůz | 1900 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
28 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) | Slo* | |||||||
Brožík vlečný vůz | 1900 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
29 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) | Slo* | |||||||
51692 | Ringhoffer kvv » vv | 1898 | ? |
1898: zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
po 1915: dosazení elektrické brzdy;
1921: vyztužení vozové skříně, prodloužen rozvor, 6 menších oken nahrazeno 3 velkými a příčné lavice nahrazeny podélnými nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague ex Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
40 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 20.9.1947) | Slo* | |||||||
51695 | Ringhoffer kvv » vv | 1898 | ? |
1898: zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
po 1915: dosazení elektrické brzdy nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague ex Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
41 | Elektrické podniky města Plzně (1929 - 1934) | Cuk | |||||||
51697 | Ringhoffer kvv » vv | 1898 | ? |
1898: zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
po 1915: dosazení elektrické brzdy;
1921: vyztužení vozové skříně, prodloužen rozvor, 6 menších oken nahrazeno 3 velkými a příčné lavice nahrazeny podélnými nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague ex Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
42 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 20.9.1947) | Slo* | |||||||
51701 | Ringhoffer kvv » vv | 1898 | ? |
1898: zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
po 1915: dosazení elektrické brzdy;
1921: vyztužení vozové skříně, prodloužen rozvor, 6 menších oken nahrazeno 3 velkými a příčné lavice nahrazeny podélnými nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague ex Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
43 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 20.9.1947) | Slo* | |||||||
53356 | Ringhoffer vv | 1897 | ? |
původně letní vlečný vůz, 1943: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
44 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 1958) | Slo* | |||||||
Ringhoffer kvv » vv | 1896 | ? |
1896-1898: koněspřežný vůz;
1.7.1898: prodán v rámci celkového prodeje koňky elektrickým podnikům;
1943: přestavba skříně nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague ex Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
45 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 1958) | Slo* | |||||||
Tatra vv | 1947 | 19?? |
"Trabuko"
po odprodeji pravděpodobně Neředín nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
64 | Dopravní podniky města Plzně (1947 - 1963) | Slo | |||||||
poté
DP města Olomouce poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Tatra vv | 1947 | 19?? |
"Trabuko" nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
65 | Dopravní podniky města Plzně (1947 - 1963) | Slo | |||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
Tatra vv | 1947 | 19?? |
"Trabuko"
po odprodeji pravděpodobně Nová Ulice nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
66 | Dopravní podniky města Plzně (1947 - 1963) | Slo | |||||||
poté
DP města Olomouce poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Tatra vv | 1947 | 19?? |
"Trabuko" nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
67 | Dopravní podniky města Plzně (1947 - 1963) | Slo | |||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
Tatra vv | 1947 | 2014 |
"Trabuko" nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
68 | Dopravní podniky města Plzně (1947 - 1963) | Slo | |||||||
poté
DP města Olomouce poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Tatra vv | 1947 | 19?? |
"Trabuko"
po odprodeji Bělidla nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
69 | Dopravní podniky města Plzně (1947 - 1963) | Slo | |||||||
poté
DP města Olomouce poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Tatra vv | 1947 | ? |
"Trabuko" nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
70 | Dopravní podniky města Plzně (1947 - 1963) | Slo | |||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
Tatra vv | 1947 | 19?? |
"Trabuko"
po odprodeji ZTS Olomouc nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
71 | Dopravní podniky města Plzně (1947 - 1963) | Slo | |||||||
poté
DP města Olomouce poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Elektrické podniky města Plzně ? | 19?? |
vozík pro přepravu malého válce, později využíván pro kontejner se šrotem nátěr: šedá |
» detail | ||||||
PMDP (19?? - 2021) | Slo | ||||||||
poté
ŠKODA-BUS klub Plzeň |
Vypsáno celkem 30 vozů,
z toho:
- sešrotován: 17 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 12 vozů
- dlouhodobě odstaven: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Slovany: 28 vozů
- Vozovna Karlov: 1 vůz
- Vozovna Cukrovarská: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
29. 7. 2024.