ČSAD Pelhřimov: vozový park

SPZ výr.č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
dopravce (od, do) nátěr
  Karosa B40 1953    DPmČB: odstaven s plánem na renovaci a následným zařazením mezi historická vozidla 
fotka
 
? ČSAD Pelhřimov (1953 - 1977) ?
poté JZD Popelín
poté DP města České Budějovice
 
  Karosa B40 1953    2007-dosud: GO 
fotka
 
? ČSAD Pelhřimov (1953 - 1977) ?
poté ?
poté Pardubický spolek historie železniční dopravy
 
  9405 Karosa C 734.00 1984     
 
? ČSAD Pelhřimov (9/1984 - ?) ?
poté Ivana Jánská - JARIKO Švihov
 
  9730 Karosa C 734.00 1984     
nátěr: bílo-tyrkysová s černou kolem oken
 
? ČSAD Pelhřimov (11/1984 - ?) ?
poté SK KAVAS Větrovy
poté ?
🗘 Autobusy KAVKA
poté ?
 
  Karosa C 734.00 1984    1994: GO (nový rám v.č. 6/5-7463-94) 
 
PE 50-14 ČSAD Pelhřimov (11/1984 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.00 1984    1994: GO (nový rám v.č. 6/5-7475-94) 
 
PE 50-15 ČSAD Pelhřimov (11/1984 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.00 1986    1992: GO (nový rám v.č. 6/5-7037-92) 
 
PE 53-80 ČSAD Pelhřimov (1/1986 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  16679 Karosa LC 735.20 1986     
 
PE 56-34 ČSAD Pelhřimov (1986 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  16715 Karosa LC 735.20 1986     
nátěr: ICOM, bílá s modrými pruhy tří odstínů
fotka
 
PE 56-55 ČSAD Pelhřimov (1986 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa LC 735.22 1986    2000: GO (nový rám v.č. 1340*0004*2000) spojená s reko na C 735 
 
PE 56-59 ČSAD Pelhřimov (1986 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  17576 Karosa C 734.20 1987     
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
 
PE 57-33 ČSAD Pelhřimov (1987 - 1997) Pe
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.20 1987  2012   2001: GO (nový rám v.č. 734*057*2001) 
nátěr: bílá
 
PE 57-41 ČSAD Pelhřimov (2/1987 - 1997) ?
poté ICOM transport
poté MARTINEK Chrudim
poté TomiTrans Chrudim
 
  Karosa LC 735.22 1987    1994: GO (nový rám v.č. 6/5-7473-94) 
 
PE 58-01 ČSAD Pelhřimov (3/1987 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa LC 736.20 1987     
 
PE 58-61 ČSAD Pelhřimov (1987 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.20 1987    1996: GO (nový rám v.č. 6/5-186-96) 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
 
PE 59-11 ČSAD Pelhřimov (1987 - 1997) ?
poté ICOM transport
poté BK Bus
 
  Karosa C 734.20 1987    1996: GO (nový rám v.č. 6/5-229-96) 
 
PE 59-15 ČSAD Pelhřimov (6/1987 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  18918 Karosa LC 735.22 1987     
nátěr: ICOM, bílá s modrými pruhy tří odstínů *
fotka
 
PE 59-44 ČSAD Pelhřimov (1987 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.20 1987    2000: GO (nový rám v.č. 1340*0055*2000) 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
 
PE 60-15 ČSAD Pelhřimov (1987 - 1997) Hum
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.20 1987    1996: GO (nový rám v.č. 6/5-194-96) 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
 
PE 60-16 ČSAD Pelhřimov (1987 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  20524 Karosa C 734.24 1987     
 
PE 61-00 ČSAD Pelhřimov (1987 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.20 1988    1999: GO (nový rám v.č. 1340*0014*1999) 
 
PE 61-48 ČSAD Pelhřimov (3/1988 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.20 1988     
 
PE 61-63 ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  21182 Karosa C 734.20 1988    2000: GO (nový rám v.č. 4351*118*2000) 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
 
PE 61-64 ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) Hum
poté ICOM transport
poté TJ Sokol Herálec
 
  21631 Karosa LC 736.20 1988     
nátěr: ICOM, bílá s modrými pruhy tří odstínů
 
PE 62-30 ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) Pe
poté ICOM transport
 
  21793 Karosa LC 735.20 1988     
 
PE 62-50 ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.20 1988     
 
PE 62-51 ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.40 1988     
 
PE 63-71 ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa LC 735.40 1988     
 
PE 63-72 ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  23402 Karosa LC 736.20 1988     
nátěr: schéma "LC736", oranžovo-bílá verze
fotka
 
PE 63-91 ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) Hum
poté ICOM transport
 
  23409 VIN Karosa LC 736.20 1988     
 
PE 64-00 ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  23747 Karosa C 734.40 1988    1999: GO (nový rám v.č. 1340*0027*1999) 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
 
PE 64-24 ČSAD Pelhřimov (1988 - 1997) Pe
poté ICOM transport
 
  24045 VIN Karosa C 734.40 1988     
 
PE 64-33 ČSAD Pelhřimov (1/1989 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  13 Karosa C 744.24 1988     
 
PE 64-64 ČSAD Pelhřimov (1/1989 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  22 Karosa C 744.24 1989     
 
PE 65-25 ČSAD Pelhřimov (3/1989 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  24894 VIN Karosa LC 736.40 1989     
 
PE 65-71 ČSAD Pelhřimov (4/1989 - 1/1997) ?
poté ICOM transport
 
  24859 Karosa LC 736.40 1989  2007    
nátěr: modro-bílá
fotka
 
PE 65-77 ČSAD Pelhřimov (5/1989 - 1997) ?
poté ICOM transport
poté Karel Menhart, Veselí nad Lužnicí
 
  25071 Karosa B 732.40 1989  2006   MHD Pelhřimov 
nátěr: vínová s bílým pruhem
fotka
 
PE 65-92 ČSAD Pelhřimov (1989 - 1997) Pe
poté ICOM transport
 
  25449 Karosa B 732.40 1989    verze Venezuela (velké části bočních posuvných otevíracích oken; 1989-2003: MHD Pelhřimov; 2003: přestavba na pojízdnou prodejnu 
nátěr: bílo-modrá
fotka
 
PE 66-57 ČSAD Pelhřimov (1989 - 1997) Pe
poté ICOM transport
poté Milan Miksa, Pelhřimov
 
  25043 Karosa C 734.40 1989    2000: GO (nový rám v.č. 1340*0030*2000) 
 
PE 67-60 ČSAD Pelhřimov (1989 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  26786 Karosa C 734.40 1989     
 
PE 67-84 ČSAD Pelhřimov (1989 - 1997) Pe
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.40 1989    2000: GO (nový rám v.č. 1340*0029*2000) 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
 
PE 67-89 ČSAD Pelhřimov (1989 - 1997) Pe
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.40 1989    1999: GO (nový rám v.č. 1340*0028*1999) 
 
PE 67-90 ČSAD Pelhřimov (1989 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.40 1989    2001: GO (nový rám v.č. 734*058*2001) 
 
PE 67-91 ČSAD Pelhřimov (1989 - 1997) Hum
poté ICOM transport
 
  27024 VIN Karosa C 734.40 1989     
ex Střední škola Kamenice nad Lipou
 
PE 68-20 ČSAD Pelhřimov (10/1993 - 1/1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.40 1989    2001: GO (nový rám v.č. 734*065*2001) 
 
PE 68-68 ČSAD Pelhřimov (1989 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.40 1989  2012   2000: GO (nový rám v.č. 1340*0071*2000) 
nátěr: bílá *
 
? ČSAD Pelhřimov (12/1989 - 1997) ?
poté ICOM transport
poté MARTINEK Chrudim
poté TomiTrans Chrudim
 
  27758 VIN Karosa LC 735.1011 1990     
 
PE 69-01 ČSAD Pelhřimov (3/1990 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  27775 VIN Karosa LC 735.1011 1990    ?: reko na C 735 
nátěr: ICOM, bílo-modrá & červeno-modrá grafika Radek Čech - AD *
fotka
 
PE 69-10 ČSAD Pelhřimov (3/1990 - 1997) Pe
poté ICOM transport
poté Radek Čech - Autobusová doprava
 
  27886 Karosa LC 735.1011 1990    2000: GO (nový rám v.č. 1340*0005*2000) spojená s reko na C 735 
nátěr: ICOM, bílá s modrými pruhy tří odstínů
fotka
 
PE 69-20 ČSAD Pelhřimov (3/1990 - 1997) Pe
poté ICOM transport
 
  28261 Karosa B 732.1652 1990    1990-2000?: MHD Pelhřimov 
nátěr: CVR ORDAS PRO, červeno-bílá
fotka
 
PE 69-90 ČSAD Pelhřimov (1990 - 1997) Pe
poté ICOM transport
poté Motokrosová dráha Vílanec u Jihlavy
 
  31837 Karosa C 734.1340 1992     
 
PE 74-76 ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  31851 Karosa C 734.1340 1992     
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
 
PE 74-77 ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) Hum
poté ICOM transport
 
  31849 Karosa C 734.1340 1992     
 
PE 74-78 ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) Hum
poté ICOM transport
 
  31905 VIN Karosa C 734.1340 1992     
 
PE 74-79 ČSAD Pelhřimov (4/1992 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  31890 Karosa C 734.1340 1992     
 
PE 74-80 ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  31863 Karosa C 734.1340 1992     
 
PE 74-81 ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  31891 Karosa C 734.1340 1992     
 
PE 74-84 ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  31874 Karosa C 734.1340 1992     
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
 
PE 74-85 ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) Pe
poté ICOM transport
 
  31999 Karosa C 734.1340 1992     
nátěr: bílá *
 
PE 75-15 ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) Pe
poté ICOM transport
poté MARTINEK Chrudim
poté TomiTrans Chrudim
 
  31998 Karosa C 734.1340 1992     
 
PE 75-25 ČSAD Pelhřimov (1992 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.20 1986    2001: GO (nový rám v.č. 4351*006*2001) 
 
?
PE 78-75
ČSAD Pelhřimov (1986 - 1997) Hum
poté ICOM transport
 
  Karosa C 734.20 1987    2000: GO (nový rám v.č. 1340*0028*2000) 
ex JZD Sedlec u Mikulova
 
? ČSAD Pelhřimov (1/1995 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  42 Karosa LC 757.1060 HD 12 1994     
nátěr: bílá *
fotka
 
PE 83-00 ČSAD Pelhřimov (3/1995 - 1997) Pe
poté ICOM transport
poté Karel Bobek, Litoměřice
 
  Karosa C 734.1340 1990    2000: GO (nový rám v.č. 4351*119*2000) 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
ex ?
ex ?
 
PE 83-50 ČSAD Pelhřimov (5/1995 - 1997) Pe
poté ICOM transport
 
  23261 Karosa LC 735.40 1988     
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
ex ?
 
PE 84-70 ČSAD Pelhřimov (9/1995 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  Karosa LC 736.02 1986    1994?-1995: GO (nový rám v.č. 6/5-7459-94) 
 
?
PE 85-25
ČSAD Pelhřimov (4/1986 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  14714298 VIN Renault Master 1996     
nátěr: bílá
 
? ČSAD Pelhřimov (5/1996 - 1997) ?
poté ICOM transport
poté ČETRANS Ústí nad Labem
poté Milan Maleňák - Mony Tour
poté ?
poté Vlastimil Chorouš, Tuhaň
poté ?
poté ?
 
  14875824 VIN Renault Master 2.5 D 1996     
nátěr: bílá
 
PEA 01-44 ČSAD Pelhřimov (6/1996 - 1997) ?
poté ICOM transport
 
  14875828 VIN Renault Master 2.5 D 1996     
nátěr: bílá
 
PEA 01-50 ČSAD Pelhřimov (6/1996 - 1997) ?
poté ICOM transport
poté ASO HUMPOLEC
 
  14875827 VIN Renault Master 2.5 D 1996     
nátěr: šedá metalíza *
 
PEA 01-60 ČSAD Pelhřimov (6/1996 - 1997) ?
poté ICOM transport
poté ?
poté Autoškola Milan Kocián
poté ?
poté ?
poté Martin Kokš - MK TRANS
poté Jan Kukla - Kukabus
poté Milan Hrabák - Chalupa Na samotě u lesa
 
  5526 Karosa C 734.00 1983     
 
? ČSAD Pelhřimov (7/1983 - 1/1990) Hum
poté ? (SK)
 
Vypsáno celkem 71 vozů, všechny ve stavu prodán/předán jinému dopravci.

Počty vozů dle provozoven:

  • Neznámá provozovna: 49 vozů
  • Pelhřimov: 14 vozů
  • Humpolec: 8 vozů
Poslední aktualizace vozů: 13. 2. 2025.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání