České dráhy: motorové lokomotivy ČKD Praha 749

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  6711 ČKD Praha T478.1 » 749 1966     
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 006-8
749 006-3
CZ-ČD 92 54 2 749 006-3 České dráhy (1.1.1993 - 2/2017) PJ PVr*
poté KŽC Doprava
zapůjčen ARRIVA vlaky
  7045 ČKD Praha T478.1 » 749 1967     
nátěr: AŽD Praha, modro-žlutá *
fotka
ex Československé státní dráhy
749 039-4 CZ-ČD 92 54 2 749 039-4 České dráhy (1.1.1993 - 2015) PJ PVr*
poté AŽD Praha
  7304 ČKD Praha T478.1 » 749 1968    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415; 5/2016-2/2017: odstavena pro nepotřebnost; 3/2021: závada spalovacího motoru (čeká se na dokončení opravy) 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 107-4
749 107-9
CZ-ČD 92 54 2 749 107-4 České dráhy (od 1.1.1993) SÚ PHL*
  7318 ČKD Praha T478.1 » 749 1968    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: ČD červeno-modrá s bílými doplňky *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 121-5
749 121-0
CZ-ČD 92 54 2 749 121-0 České dráhy (od 1.1.1993) SÚ PHL*
  7343 ČKD Praha T478.1 » 749 1969    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 146-2
749 146-7
CZ-ČD 92 54 2 749 146-7 České dráhy (1.1.1993 - 2016) PJ PVr*
poté RETROLOK
  7359 ČKD Praha T478.1 » 749 1969    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 162-9
749 162-4
CZ-ČD 92 54 2 749 162-4 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ PVr*
poté IDS Cargo
  7673 ČKD Praha T478.1 » 749 1970    1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 181-9
749 181-4
CZ-ČD 92 54 2 749 181-4 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ PVr*
poté IDS Cargo
  7679 ČKD Praha T478.1 » 749 1970    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 187-6
749 187-1
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ PVr*
poté ČD Cargo
poté Junior market
  7661 ČKD Praha T478.2 » 749 1970     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 081-0
749 247-3
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ CBE*
poté ČD Cargo
poté Východočeská dráha
  7403 ČKD Praha T478.2 » 749 1969    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: ČD červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 036-4
749 250-7
CZ-ČD 92 54 3 749 250-7 České dráhy (od 1/1993) SÚ OLO*
  7653 ČKD Praha T478.2 » 749 1970     
nátěr: červeno-modro-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 073-7
749 251-5
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ PVr*
poté ČD Cargo
poté Východočeská dráha
  7707 ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 1971    1994: odebrán parní generátor PG500 (ŽOS Česká Třebová); 1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (DKV Veselí nad Moravou) 
nátěr: ČSD, červená se šedou střechou *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 215-5
752 083-6
749 253-1
CZ-ČD 92 54 2 749 253-1 České dráhy (1.1.1993 - 2015) PJ PVr*
poté KŽC Doprava
  7053 ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 1967     
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 048-0
752 084-4
749 254-9
CZ-ČD 92 54 2 749 254-9 České dráhy (1.1.1993 - 4/2016) PJ PVr*
poté Ing. Jiří Kotas
  7645 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: modro-bílá *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 065-3
749 259-8
CZ-ČD 92 54 2 749 259-8 České dráhy (1.1.1993 - 9/2013) PJ Šum*
poté KŽC Doprava
  7646 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen *
ex Československé státní dráhy
752 066-1
749 262-2
CZ-ČD 92 54 2 749 262-2 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ CBE*
poté Rail system
  7636 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 056-2
749 263-0
CZ-ČD 92 54 2 749 263-0 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ CBE*
poté Rail system
  7638 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: zeleno-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 058-8
749 264-8
CZ-ČD 92 54 2 749 264-8 České dráhy (od 1.1.1993) SÚ PVr*
  7635 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů, dosazen inovovaný motor ČKD K 6 S 310 DR se zvýšeným výkonem na 1215 kW (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: červeno-modrá, bílý pruh na čelech *
fotka
ex Československé státní dráhy
752 055-4
749 265-5
CZ-ČD 92 54 2 749 265-5 České dráhy (1.1.1993 - 2/2024) CHV Šum*
poté Moravská železniční
Vypsáno celkem 18 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 14 vozů
  • dočasně odstaven: 2 vozy
  • v dílnách/v opravě: 1 vůz
  • historický/muzejní: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (3) mají přibližný průměrný věk 55,3 let.

Počty vozů dle provozoven:

  • DKV Praha, PJ Vršovice: 9 vozů
  • DKV Plzeň, PJ České Budějovice: 3 vozy
  • OCÚ Střed, SÚ Praha Libeň: 2 vozy
  • OCÚ Východ, SÚ Olomouc: 1 vůz
  • DKV Olomouc, PJ Šumperk: 1 vůz
  • OCÚ Střed, SÚ Praha Vršovice: 1 vůz
  • CHV Lužná u Rakovníka, Šumperk: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 8. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání