České dráhy: vozy T478.1

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  6711 ČKD Praha T478.1 » 749 1966     
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 006-8
749 006-3
CZ-ČD 92 54 2 749 006-3 České dráhy (1.1.1993 - 2/2017) PJ PVr*
poté KŽC Doprava
zapůjčen ARRIVA vlaky
  7024 ČKD Praha T478.1 » 749 1967     
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
ex Československé státní dráhy
751 018-3
749 018-8
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ CBE*
poté ČD Cargo
pronajat ČD Cargo Slovakia
  7045 ČKD Praha T478.1 » 749 1967     
nátěr: AŽD Praha, modro-žlutá *
fotka
ex Československé státní dráhy
749 039-4 CZ-ČD 92 54 2 749 039-4 České dráhy (1.1.1993 - 2015) PJ PVr*
poté AŽD Praha
  7304 ČKD Praha T478.1 » 749 1968    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415; 5/2016-2/2017: odstavena pro nepotřebnost; 3/2021: závada spalovacího motoru (čeká se na dokončení opravy) 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 107-4
749 107-9
CZ-ČD 92 54 2 749 107-4 České dráhy (od 1.1.1993) SÚ PHL*
  7318 ČKD Praha T478.1 » 749 1968    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: ČD, červeno-modrá s bílým pruhem na čelech *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 121-5
749 121-0
CZ-ČD 92 54 2 749 121-0 České dráhy (od 1.1.1993) OS SS PHL*
  7332 ČKD Praha T478.1 » 749 1969  2006   1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 135-4
749 135-0
České dráhy (1.1.1993 - 2006) PJ PVr*
  7343 ČKD Praha T478.1 » 749 1969    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 146-2
749 146-7
CZ-ČD 92 54 2 749 146-7 České dráhy (1.1.1993 - 2016) PJ PVr*
poté RETROLOK
  7359 ČKD Praha T478.1 » 749 1969    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 162-9
749 162-4
CZ-ČD 92 54 2 749 162-4 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ PVr*
poté IDS Cargo
  7673 ČKD Praha T478.1 » 749 1970    1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 181-9
749 181-4
CZ-ČD 92 54 2 749 181-4 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ PVr*
poté IDS Cargo
  7674 ČKD Praha T478.1 » 749 1970  2012   1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 182-7
749 182-2
CZ-ČD 92 54 2 749 182-2 České dráhy (1.1.1993 - 2012) PJ ČTŘ*
  7679 ČKD Praha T478.1 » 749 1970    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 187-6
749 187-1
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ PVr*
poté ČD Cargo
poté Junior market
  7710 ČKD Praha T478.1 » 749 1971  2012   1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 218-2
749 218-4
CZ-ČD 91 54 2 749 218-4 České dráhy (1.1.1993 - 2012) PJ PVr*
  7707 ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 1971    1994: odebrán parní generátor PG500 (ŽOS Česká Třebová); 1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (DKV Veselí nad Moravou) 
nátěr: ČSD, červená se šedou střechou *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 215-5
752 083-6
749 253-1
CZ-ČD 92 54 2 749 253-1 České dráhy (1.1.1993 - 2015) PJ PVr*
poté KŽC Doprava
  7053 ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 1967     
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 048-0
752 084-4
749 254-9
CZ-ČD 92 54 2 749 254-9 České dráhy (1.1.1993 - 4/2016) PJ PVr*
poté Ing. Jiří Kotas
  6436 ČKD Praha T478.1 1964    1. prototyp 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá
fotka
ex Československé státní dráhy
751 001-9 T478.1001
CZ-ČD 92 54 2 751 001-9
CZ-ČD 90 54 3 751 001-9
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  6437 ČKD Praha T478.1 1964    2. prototyp; vystaven na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně roku 1965 
nátěr: modro-šedá s černým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 002-7 T478.1002
CZ-ČD 92 54 2 751 002-7
CZ-ČD 90 54 3 751 002-7
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  6712 ČKD Praha T478.1 1966    ověřovací série - první lokomotiva s prolisy na boku skříně 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 007-6 CZ-ČD 92 54 2 751 007-6
CZ-ČD 90 54 3 751 007-6
České dráhy (1.1.1993 - 2/2015) DHV LUR*
poté RETROLOK
  7015 ČKD Praha T478.1 1967     
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 010-0 České dráhy (1.1.1993 - 2007) PJ LBC*
poté Národní technické muzeum
pronajat Výzkumný Ústav Železniční
  7316 ČKD Praha T478.1 1968     
nátěr: červeno-modrá *
ex Československé státní dráhy
751 119-9 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ Šum*
poté ČD Cargo
poté Ing. Jiří Kotas
  7338 ČKD Praha T478.1 1969    od 5/2019: čeká na zahájení opravy 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 141-3 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV OLO*
poté ČD Cargo
poté Moravská železniční
  7346 ČKD Praha T478.1 1969     
nátěr: červená s bílým a modrým proužkem, modrý rám a střecha strojovny *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 149-6 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV OVA*
poté ČD Cargo
poté Správa Ústecké dráhy
poté TRAK Rail
  7362 ČKD Praha T478.1 1969     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 165-2 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) dPpKnV*
poté ČD Cargo
  7668 ČKD Praha T478.1 1970     
nátěr: schéma T478.1 - červená a dva odstíny šedé *
ex Československé státní dráhy
751 176-9 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV ČT*
poté ČD Cargo
poté Fan Rail
  7371 ČKD Praha T478.2 » T478.1 1969     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
751 232-0 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ PVr*
poté ČD Cargo
poté Východočeská dráha
Vypsáno celkem 24 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 17 vozů
  • sešrotován: 3 vozy
  • historický/muzejní: 2 vozy
  • v dílnách/v opravě: 1 vůz
  • dočasně odstaven: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 56 let.

Počty vozů dle provozoven:

  • DKV Praha, PJ Vršovice: 11 vozů
  • CHV Lužná u Rakovníka: 2 vozy
  • DKV Plzeň, PJ České Budějovice: 1 vůz
  • OCÚ Střed, SÚ Praha Libeň: 1 vůz
  • OŘOD Střed, SS Praha-Libeň: 1 vůz
  • DKV Česká Třebová, PJ Česká Třebová: 1 vůz
  • DHV Lužná u Rakovníka: 1 vůz
  • DKV Ústí nad Labem, PJ Liberec: 1 vůz
  • DKV Olomouc, PJ Šumperk: 1 vůz
  • DKV Olomouc: 1 vůz
  • DKV Ostrava: 1 vůz
  • DKV Praha, PJ Kralupy nad Vltavou: 1 vůz
  • DKV Česká Třebová: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 14. 11. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání