České dráhy: vozy 749
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
6711 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1966 |
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 006-8 749 006-3 |
CZ-ČD 92 54 2 749 006-3 | České dráhy (1.1.1993 - 2/2017) | PJ PVr* | ||||||
poté
KŽC Doprava zapůjčen ARRIVA vlaky |
|||||||||
7024 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1967 |
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 018-3 749 018-8 |
České dráhy (1.1.1993 - 2008) | PJ CBE* | |||||||
poté
ČD Cargo pronajat ČD Cargo Slovakia |
|||||||||
7045 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1967 |
nátěr: AŽD Praha, modro-žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
749 039-4 | CZ-ČD 92 54 2 749 039-4 | České dráhy (1.1.1993 - 2015) | PJ PVr* | ||||||
poté
AŽD Praha |
|||||||||
7304 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1968 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415;
5/2016-2/2017: odstavena pro nepotřebnost;
3/2021: závada spalovacího motoru (čeká se na dokončení opravy) nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 107-4 749 107-9 |
CZ-ČD 92 54 2 749 107-4 | České dráhy (od 1.1.1993) | SÚ PHL* | ||||||
7318 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1968 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: ČD, červeno-modrá s bílým pruhem na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 121-5 749 121-0 |
CZ-ČD 92 54 2 749 121-0 | České dráhy (od 1.1.1993) | OS SS PHL* | ||||||
7332 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1969 | 2006 |
1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 135-4 749 135-0 |
České dráhy (1.1.1993 - 2006) | PJ PVr* | |||||||
7343 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1969 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 146-2 749 146-7 |
CZ-ČD 92 54 2 749 146-7 | České dráhy (1.1.1993 - 2016) | PJ PVr* | ||||||
poté
RETROLOK |
|||||||||
7359 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1969 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 162-9 749 162-4 |
CZ-ČD 92 54 2 749 162-4 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | PJ PVr* | ||||||
poté
IDS Cargo |
|||||||||
7673 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1970 |
1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 181-9 749 181-4 |
CZ-ČD 92 54 2 749 181-4 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | PJ PVr* | ||||||
poté
IDS Cargo |
|||||||||
7674 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1970 | 2012 |
1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 182-7 749 182-2 |
CZ-ČD 92 54 2 749 182-2 | České dráhy (1.1.1993 - 2012) | PJ ČTŘ* | ||||||
7679 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1970 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 187-6 749 187-1 |
České dráhy (1.1.1993 - 2008) | PJ PVr* | |||||||
poté
ČD Cargo poté Junior market |
|||||||||
7710 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1971 | 2012 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 218-2 749 218-4 |
CZ-ČD 91 54 2 749 218-4 | České dráhy (1.1.1993 - 2012) | PJ PVr* | ||||||
7688 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1994: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: schéma T478.1 - červená a dva odstíny šedé * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 078-6 749 240-8 |
CZ-ČD 92 54 2 749 240-8 | České dráhy (1.1.1993 - 4.10.2011) | PJ PVr* | ||||||
poté
Ing. Vladimír Kříž poté IVK Loko |
|||||||||
7661 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 081-0 749 247-3 |
České dráhy (1.1.1993 - 2008) | PJ CBE* | |||||||
poté
ČD Cargo poté Východočeská dráha |
|||||||||
7403 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1969 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: ČD červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 036-4 749 250-7 |
CZ-ČD 92 54 3 749 250-7 | České dráhy (od 1/1993) | SÚ OLO* | ||||||
7653 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
nátěr: červeno-modro-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 073-7 749 251-5 |
České dráhy (1.1.1993 - 2008) | PJ PVr* | |||||||
poté
ČD Cargo poté Východočeská dráha |
|||||||||
7707 | ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 | 1971 |
1994: odebrán parní generátor PG500 (ŽOS Česká Třebová);
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (DKV Veselí nad Moravou) nátěr: ČSD, červená se šedou střechou * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 215-5 752 083-6 749 253-1 |
CZ-ČD 92 54 2 749 253-1 | České dráhy (1.1.1993 - 2015) | PJ PVr* | ||||||
poté
KŽC Doprava |
|||||||||
7053 | ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 | 1967 |
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 048-0 752 084-4 749 254-9 |
CZ-ČD 92 54 2 749 254-9 | České dráhy (1.1.1993 - 4/2016) | PJ PVr* | ||||||
poté
Ing. Jiří Kotas |
|||||||||
7645 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 065-3 749 259-8 |
CZ-ČD 92 54 2 749 259-8 | České dráhy (1.1.1993 - 9/2013) | PJ Šum* | ||||||
poté
KŽC Doprava |
|||||||||
7646 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 066-1 749 262-2 |
CZ-ČD 92 54 2 749 262-2 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | PJ CBE* | ||||||
poté
Rail system |
|||||||||
7636 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 056-2 749 263-0 |
CZ-ČD 92 54 2 749 263-0 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | PJ CBE* | ||||||
poté
Rail system |
|||||||||
7638 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 058-8 749 264-8 |
CZ-ČD 92 54 2 749 264-8 | České dráhy (od 1.1.1993) | SÚ PVr* | ||||||
7635 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů, dosazen inovovaný motor ČKD K 6 S 310 DR se zvýšeným výkonem na 1215 kW (ŽOS Česká Třebová) nátěr: červeno-modrá, bílý pruh na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 055-4 749 265-5 |
CZ-ČD 92 54 2 749 265-5 | České dráhy (1.1.1993 - 2/2024) | CHV Šum* | ||||||
poté
Moravská železniční |
Vypsáno celkem 23 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 16 vozů
- sešrotován: 3 vozy
- dočasně odstaven: 2 vozy
- v dílnách/v opravě: 1 vůz
- historický/muzejní: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (3) mají přibližný průměrný věk 55,3 let.
Počty vozů dle provozoven:
- DKV Praha, PJ Vršovice: 12 vozů
- DKV Plzeň, PJ České Budějovice: 4 vozy
- OCÚ Střed, SÚ Praha Libeň: 1 vůz
- OŘOD Střed, SS Praha-Libeň: 1 vůz
- DKV Česká Třebová, PJ Česká Třebová: 1 vůz
- OCÚ Východ, SÚ Olomouc: 1 vůz
- DKV Olomouc, PJ Šumperk: 1 vůz
- OCÚ Střed, SÚ Praha Vršovice: 1 vůz
- CHV Lužná u Rakovníka, Šumperk: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
14. 11. 2024.