Skanska ŽS: vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
5364 | Karosa D4 | 1950 |
dodán PMDP v rozmezí let 1950-1952; vyřazen v rozmezí let 1955-1973, 1990: získán TMB od Železničního stavitelství Praha, vůz je v nálezovém stavu nátěr: zelená s rezavou střechou * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
? | Železniční stavitelství Praha (? - 10/1990) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
141837 | Praga V3S » V3S MP 13 | 1961 |
montážní vůz trolejového vedení - výsuvná nůžková plošina, prodloužená kabina (původně valník s plachtou);
1972: GO v ČSAO KNV Praha-Karlín - přestavba na věžku nátěr: oranžová |
» detail | |||||
CH 01-23 PM 24-89 AC 90-71 |
Železniční stavitelství Praha (5.6.1961 - 21.2.1972) | Pra* | |||||||
poté
MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně poté ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
145315 | Tatra 400/III.A | 1953 |
nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
Železniční stavitelství Praha (30.9.1968 - ?) | |||||||||
145322 | Tatra 400/III.A | 1953 |
nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
Železniční stavitelství Praha (30.9.1968 - ?) | |||||||||
145392 | Tatra 400/III.B | 1954 |
nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
Železniční stavitelství Praha (? - ?) | |||||||||
14708 | Karosa LC 735.00 | 1986 | 2010 |
nátěr: Libor Valenta, bílá s modrými pruhy * |
» detail | ||||
AO 44-77 | Železniční stavitelství Praha (4/1986 - ?) | ||||||||
poté
Libor Valenta, Mezouň |
|||||||||
43100158 | Turčianské strojárne Martin T212.1 | 1978 |
199x: dosazena nová kabina v JLS Jihlava nátěr: Skanska, modrá se šedými proužky * |
» detail | |||||
T212.1018 703 616-3 703 018-2 |
Skanska ŽS (1978 - 2010) | ||||||||
poté
Skanska |
|||||||||
15800 | ČKD Praha T457.0 | 1989 |
nátěr: KDS, fialovo-stříbrná s černým a zeleným pruhem * |
» detail | |||||
730 624-4 | Skanska ŽS (1989 - 2010) | ||||||||
poté
Skanska poté Kladenská dopravní a strojní poté IDS LocoCare |
|||||||||
129 | MTH MUV 69 | 1974 |
nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
MUV 69-129 | Železniční stavitelství Praha (1974 - ?) | ||||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
ČMKS MUV 73 | 2004 |
2004: postaven na rámu MUV 69 neznámého čísla;
vystaven na Mezinárodním strojírenském veletrhu Brno 2004 nátěr: modrá s bílými proužky na čele |
» detail | ||||||
MUV 73-009 | Skanska ŽS (2004 - 2010) | Pra | |||||||
poté
Skanska |
|||||||||
12465 | Karosa C 734.03 | 1985 |
nátěr: bílá & reklamní polep TESCO * |
» detail | |||||
AO 21-22 | Železniční stavitelství Praha (7/1985 - ?) | ||||||||
poté
Libor Valenta, Mezouň |
|||||||||
23113 | Karosa LC 735.40 | 1988 |
2010: přestavba na obytný přepravník závodního vozu nátěr: bílo-oranžovo-černá s FOTO polepem závodní Škody Fabia |
» detail | |||||
? | Železniční stavitelství Praha (10/1988 - ?) | ||||||||
poté
KRTZ poté gt2 motorsport poté soukromá osoba |
|||||||||
315329 | New Holland MH S.2 | 2005 |
dvoucestný bagr nátěr: žlutá |
» detail | |||||
A00 1900 | Skanska ŽS (6/2005 - 2010) | ||||||||
poté
Skanska |
|||||||||
Tatra T815 PKP | 1988 |
dvoucestné vozidlo,
tahač pokladače kolejových polí PKP 25/20i v. č. 02 z roku 1986 nátěr: Skanska, modrá se žlutým pruhem * |
» detail | ||||||
ex
Československá armáda ex Armáda ČR ex STAVEBNÍ OBNOVA ŽELEZNIC |
|||||||||
3A6 8660 | Železniční stavitelství Praha (? - 2010) | ||||||||
poté
Skanska |
|||||||||
02 | Mostáreň Brezno PKP 25/20i » PKP 25/20.1i | 1986 |
pokladač kolejových polí spojen s tahačem Tatra 815 PKP,
2006: rekonstrukce na typ PKP 25/20.1i nátěr: žlutá |
» detail | |||||
ex
Československá armáda ex Armáda ČR ex STAVEBNÍ OBNOVA ŽELEZNIC |
|||||||||
PKP 02 | Skanska ŽS (? - 2010) | ||||||||
poté
Skanska |
|||||||||
634 | Deutsche Plasser SSP 110 SW | 1997 |
pluh pro úpravu štěrkového lože nátěr: žlutá |
» detail | |||||
SSP 110-634 | Skanska ŽS (1997 - 2010) | ||||||||
poté
Skanska |
|||||||||
1200 | Plasser & Theurer 08-475 Unimat 4S | 2001 |
automatická strojní podbíječka (pro koleje i všechny druhy výhybek a křížení) nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
08-475 4S | Skanska ŽS (2002 - 2010) | ||||||||
poté
Skanska |
|||||||||
9569 | ČKD Praha T448.0 | 1976 |
nátěr: Skanska, modrá se žlutými svislými proužky na čelech * |
» detail | |||||
ex
Severomoravské dřevařské závody |
|||||||||
740 557-4 | CZ-SKANS 92 54 2 740 557-4 | Skanska ŽS (? - 2010) | |||||||
poté
Skanska |
|||||||||
11754 | ČKD Praha T448.0 | 1981 |
nátěr: Skanska, modrá se žlutými svislými proužky na čelech * |
» detail | |||||
ex
Skanska CZ |
|||||||||
740 704-2 | CZ-SKANS 92 54 2 740 704-2 | Skanska ŽS (2003 - 2010) | |||||||
poté
Skanska |
|||||||||
1265 | MTH MUV 69 » MUV 69.1 | 1991 |
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá |
» detail | |||||
MUV 69-1265 MUV 69.1-1265 |
Skanska ŽS (1991 - 2010) | Pra | |||||||
poté
Skanska poté Muzeum Technických Zajímavostí |
|||||||||
435 | Karosa C 734.00 | 1981 |
199x: přestavba na obytný vůz nátěr: červená |
» detail | |||||
? | Železniční stavitelství Praha (12/1981 - ?) | ||||||||
poté
? poté Jan van Beek, Rotterdam |
Vypsáno celkem 21 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 18 vozů
- neznámý: 3 vozy
Všechny vozy jsou z provozovny Praha.
Poslední aktualizace vozů:
9. 10. 2024.