DP města Hradce Králové: vozový park

předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 následující celkem 817
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  8677 Škoda 14 Tr01 1983     
nátěr: neznáma *
fotka
57III
01
DP města Hradce Králové (1983 - 1997) Pou
poté Rivneelektroavtotrans
  8680 Škoda 14 Tr01 1983  2000   1990-2000: vozidlo autoškoly 
nátěr: béžová *
58III
02
DP města Hradce Králové (1983 - 2000) Pou
  8682 Škoda 14 Tr01 1983     
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
59III
03
DP města Hradce Králové (1983 - 1997) Pou
poté Rivneelektroavtotrans
  9070 Škoda 14 Tr05 1984  2009    
nátěr: žluto-červená *
fotka
04 DP města Hradce Králové (1984 - 1999) Pou
poté Gradski Transport Varna
  9076 Škoda 14 Tr05 1984     
nátěr: bílo-zelená s černou kolem oken *
fotka
05 DP města Hradce Králové (1984 - 1998) Pou
poté Rivneelektroavtotrans
  9079 Škoda 14 Tr05 1984     
nátěr: DP Hradec Králové, krémová s červeným pruhem *
fotka
06 DP města Hradce Králové (1984 - 1998) Pou
poté Rivneelektroavtotrans
  9080 Škoda 14 Tr05 1984  2015   3/2009: ve Lvově odstaven - prasklý rám 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová *
07 DP města Hradce Králové (1984 - 1997) Pou
poté Lvivelektrotrans
  9218 Škoda 14 Tr05 1984    1994: upraven pro provoz s pomocným vozíkem s dieselagregátem NZ600 ev.č.60, 2001-2011/2012: vozidlo autoškoly, v zimě používán k odstranění námrazy na trolejovém vedení, plánován jako historický vůz 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
08 DP města Hradce Králové (od 1984) Pou
  9535 Škoda 14 Tr07 1985     
nátěr: žlutá *
09 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 2000) Pou
poté Almatıelektrotrans
  9536 Škoda 14 Tr07 1985     
nátěr: CVR Konzum, oranžovo-zelená *
10 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 1999) Pou
poté Almatıelektrotrans
  9537 Škoda 14 Tr07 1985     
nátěr: CVR Radio OK, modrá *
11 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 1999) Pou
poté Almatıelektrotrans
  13624 VIN Škoda 30 Tr 2011    20.3.2024: nehoda na Pražské třídě s OA vyjíždějícím z Pálenecké ulice, poškozena pravá strana vozu 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
11II DP města Hradce Králové (od 14.9.2011) Pou
  9538 Škoda 14 Tr07 1985     
nátěr: městské schéma, červeno-krémová *
fotka
12 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 1998) Pou
poté Lvivelektrotrans
  13625 VIN Škoda 30 Tr 2011     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
12II DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  9539 Škoda 14 Tr07 1985     
nátěr: bílo-modrá *
13 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 2000) Pou
poté Almatıelektrotrans
  13626 VIN Škoda 30 Tr 2011     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
13II DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  9540 Škoda 14 Tr07 1985  2/2017    
nátěr: modro-bílá *
14 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 1999) Pou
poté Gradski Transport Varna
  13627 VIN Škoda 30 Tr 2011    3.7.2024: nehoda s OA v ulici Divišova 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
14II
Lopuchová víla
DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  9541 Škoda 14 Tr07 1985  2005    
nátěr: CVR Puls Prima, žlutá *
fotka
15 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 2000) Pou
poté Almatıelektrotrans
  13628 VIN Škoda 30 Tr 2011    2.12.2021: nehoda 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
15II DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  9542 Škoda 14 Tr07 1985  2005    
nátěr: vínová *
16 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 2000) Pou
poté Almatıelektrotrans
  13629 VIN Škoda 30 Tr 2011     
nátěr: CVR OC Futurum, modro-červená *
fotka
16II DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  9543 Škoda 14 Tr07 1985     
nátěr: CVR Xerox, bílo-modrá *
17 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 2000) Pou
poté Almatıelektrotrans
  13649 VIN Škoda 30 TrDG 2012    zima 2018/19: používán k odstranění námrazy na trolejovém vedení (bez Fridexu); 9/2020-3/2021: odstaven kvůli závadě na dieselagregátu; 7/2021: nehoda, vyskleny poslední dveře 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
17II
víla Barvička
DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  9544 Škoda 14 Tr07 1985     
nátěr: zeleno-žlutá *
18 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 1999) Pou
poté Almatıelektrotrans
  13657 VIN Škoda 30 TrDG 2012    25.11.2015: nehoda na Terminálu HD (poškozený předek vozu), 1/2016: převoz na opravu do Libchav k výrobci karoserie, 12.4.2016: vyjel opravený po nehodě na linku 7 na odpolední směnu 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
18II
víla Fialka
DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  9545 Škoda 14 Tr07 1985     
nátěr: CVR Reklama jede k vám!, červená *
19 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 1999) Pou
poté Almatıelektrotrans
  13658 VIN Škoda 30 Tr 2012     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
19II DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  9546 Škoda 14 Tr07 1985     
nátěr: CVR Vesna, zelená *
20 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 2000) Pou
poté Almatıelektrotrans
  13659 VIN Škoda 30 Tr 2012     
nátěr: CVR Decathlon, modro-bílá s oranžovým pruhem *
fotka
20II DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  9547 Škoda 14 Tr07 1985  2008    
nátěr: bílá *
fotka
21 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 12/2000) Pou
poté DP města Pardubic
  13660 VIN Škoda 30 Tr 2012     
nátěr: CVR John Nell, bílo-zelená s grafikou *
fotka
21II DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  9548 Škoda 14 Tr07 1985  2008    
nátěr: modrá *
fotka
22 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 2001) Pou
poté DP města Pardubic
  13661 VIN Škoda 30 Tr 2012    5.9.2019: nehoda s dodávkou na Pražské třídě, odstaven do 29.1.2020; 14.10.2020: nehoda na křižovatce Buzulucká x Okružní 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
22II DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  9878 Škoda 14 Tr07 1986  2009    
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová *
fotka
23 DP města Hradce Králové (15.9.1986 - 7/2003) Pou
poté Vilniaus troleibusai
  13671 VIN Škoda 30 Tr 2012     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
23II DP města Hradce Králové (od 11/2012) Pou
  9880 Škoda 14 Tr07 1986  2020   12/2019: prohozeno ev.č. a RZ s jejich původním vozem 14Tr02/6, který byl vyřazen a tento ex HK zůstal jako rezervní 
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová *
fotka
24 DP města Hradce Králové (15.9.1986 - 7/2003) Pou
poté Vilniaus troleibusai
poté Vilniaus viešasis transportas
  13672 VIN Škoda 30 Tr 2012     
nátěr: CVR Hitrádio Černá Hora, bílá s modrou a červenou grafikou *
fotka
24II DP města Hradce Králové (od 11/2012) Pou
  11229 Škoda 14 Tr08/6 1989     
nátěr: CVR VČE, bílá *
fotka
25 DP města Hradce Králové (16.1.1990 - 11/2002) Pou
poté Almatıelektrotrans
  13673 VIN Škoda 30 Tr 2012     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
25II DP města Hradce Králové (od 11/2012) Pou
  11235 Škoda 14 Tr08/6 1989     
fotka
26 DP města Hradce Králové (16.1.1990 - 8/2002) Pou
poté Almatıelektrotrans
  13674 VIN Škoda 30 Tr 2012    1.9.2022: nehoda, poškozen pravý zadní bok 
nátěr: CVR Toboga Tongo, černo-fialovo-modrá *
fotka
26II DP města Hradce Králové (od 11/2012) Pou
  11238 Škoda 14 Tr08/6 1989     
nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová
fotka
27 DP města Hradce Králové (16.1.1990 - 8/2002) Pou
poté Almatıelektrotrans
  13675 VIN Škoda 30 Tr 2012    2/2021: nehoda 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
27II
Zlobivý bubáček
DP města Hradce Králové (od 11/2012) Pou
  11239 Škoda 14 Tr08/6 1989  2010   1994: upraven pro provoz s pomocným vozíkem s dieselagregátem NZ600 ev.č.60, 2004: odstaven, plán zachování jako historické vozidlo, od 2007: využíván jako zdroj náhradních dílů, 2010: sešrotován 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
28 DP města Hradce Králové (16.1.1990 - 2010) Pou
  13676 VIN Škoda 30 Tr 2012     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
28II
Hvězdička Maruška
DP města Hradce Králové (od 11/2012) Pou
  11241 Škoda 14 Tr08/6 1989    2003: SO (DP Pardubice), reko do původního stavu 
nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová
fotka
29 DP města Hradce Králové (1989 - 2001) Pou
poté DP města Pardubic
  11244 Škoda 14 Tr08/6 1989     
fotka
30 DP města Hradce Králové (16.1.1990 - 8/2002) Pou
poté Almatıelektrotrans
  12103 VIN Škoda 14 Tr17/6M 1995    27.10.2011: Poslední den na lince s cestujícími - na šejdru linky 3. 
nátěr: zelená *
fotka
31 DP města Hradce Králové (1995 - 2012) Pou
poté 4RAIL
poté Kharkivelektroavtotrans
  12141 VIN Škoda 14 Tr17/6M 1995     
nátěr: zelená *
fotka
32 DP města Hradce Králové (1995 - 2012) Pou
poté 4RAIL
poté Kharkivelektroavtotrans
  11752 Škoda 21 Tr » 21 Tr KVP OD 1997    od 9/2021: parciální trolejbus 
nátěr: červeno-žluto-bílá *
fotka
33 DP města Hradce Králové (9.4.1997 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  12290 Škoda 21 Tr » 21 Tr KVP OD 1997    2015-2018: odstaven, od 2018: parciální trolejbus 
nátěr: DP Oděsa, žluto-bílo-červená *
fotka
34 DP města Hradce Králové (28.4.1997 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  12300 Škoda 21 Tr 1998     
nátěr: červeno-žluto-bílá *
fotka
35 DP města Hradce Králové (25.11.1998 - 11/2011) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  Škoda 9 Tr19 1973  ?    
nátěr: červená
61III
36
DP města Hradce Králové (1973 - 1985) Pou
  12301 Škoda 21 Tr 1998  11/2014   21.5.2014: převezen do Brna, ihned po příjezdu začalo vytěžování náhradních dílů a postupná likvidace ve vozovně Komín 
fotka
36II DP města Hradce Králové (25.11.1998 - 11/2010) Pou
poté DPMB
  Škoda 9 Tr19 1973  ?    
nátěr: červená
78II
37II
DP města Hradce Králové (1973 - 1985) Pou
  12302 Škoda 21 Tr » 21 Tr KVP OD 1998    od 9/2021: parciální trolejbus 
nátěr: DP Oděsa, žluto-bílo-červená *
fotka
37III DP města Hradce Králové (2.12.1998 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  Škoda 9 Tr19 1973  ?    
nátěr: červená
77II
38II
DP města Hradce Králové (1973 - 1985) Pou
  12303 Škoda 21 Tr » 21 Tr KVP OD 1998    od 11/2021: parciální trolejbus 
nátěr: DP Oděsa, žluto-bílo-červená *
fotka
38III DP města Hradce Králové (2.12.1998 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  Škoda 9 Tr19 1973  ?    
nátěr: červená
79II
39II
DP města Hradce Králové (1973 - 1985) Pou
  12573 Škoda 21 Tr 1999  1/2023   27.8.2012: odvezen do Brna, 11/2012: dočasně upraven na pracovní vůz (rozmrazování trolejí), 8/2013-1/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2014: dveřní pohony Pneumax, ?: hnací náprava Rába, 11/2022: odstaven, 6.1.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
39III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 11/2011) Pou
poté DPMB
  Škoda 9 Tr20 1975  ?    
nátěr: červená
48
40II
DP města Hradce Králové (1975 - 1986) Pou
  12574 Škoda 21 Tr 1999  5/2023   28.8.2012: odvezen do Brna, 6/2013-8/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava Rába, 2/2023: odstaven (koroze), 26.5.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
40III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 2012) Pou
poté DPMB
  Škoda 9 Tr20 1975  ?    
nátěr: červená
47
41II
DP města Hradce Králové (1975 - 1986) Pou
  12575 Škoda 21 Tr 1999  1/2023   29.8.2012: odvezen do Brna; 5/2013-12/2013: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 6/2020: hnací náprava Rába, 9/2022: odstaven (koroze), 17.1.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
41III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 2010) Pou
poté DPMB
  Škoda 9 Tr20 1974  ?    
nátěr: červená
50
42II
DP města Hradce Králové (1974 - 1985) Pou
  12576 Škoda 21 Tr 1999  10/2023   30.8.2012: odvezen do Brna, 2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 23.11.2022: zahoření kabeláže, 30.11.2022: zpět v provozu (střešní kontejner ex 3050), 9/2023: odstaven (najeté km), 18.10.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
42III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 11/2011) Pou
poté DPMB
  Škoda 9 Tr20 1974  ?    
nátěr: červená
51II
43II
DP města Hradce Králové (1974 - 1985) Pou
  12847 Škoda 21 Tr 2000    2.9.2013: odvezen do Brna, 18.11.2013-6/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava Rába 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
43III DP města Hradce Králové (30.3.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  Škoda 9 Tr20 1974  ?    
nátěr: červená
52II
44II
DP města Hradce Králové (1974 - 1985) Pou
  12848 Škoda 21 Tr 2000  4/2024   3.9.2013: odvezen do Brna, 2/2014-11/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel; 9/2016: hnací náprava Rába ex 3019, 23.2.2024: odstaven (koroze), 24.4.2024: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
44III DP města Hradce Králové (30.3.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  Škoda 9 Tr20 1974  ?   od r.1984 školní 
nátěr: červená
53II
45II
DP města Hradce Králové (1974 - 1986) Pou
  12849 Škoda 21 Tr 2000  4/2024   4.9.2013: odvezen do Brna, 6/2014-2/2015: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, hnací náprava ex 22TrG, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2015: statický měnič Cegelec, 8/2020: hnací náprava Rába, 1/2024: odstaven, 25.4.2024: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
45III DP města Hradce Králové (30.3.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  Škoda 9 Tr20 1974  ?    
nátěr: červená
54II
46II
DP města Hradce Králové (1974 - 1985) Pou
  12850 Škoda 21 Tr 2000  6/2024   5.9.2013: odvezen do Brna, 4/2014-11/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 6/2015: statický měnič Cegelec, 6/2024: odstaven, 19.6.2024: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
46III DP města Hradce Králové (7.4.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  Škoda 9 Tr20 1974  ?    
nátěr: červená
55II
47II
DP města Hradce Králové (1974 - 1985) Pou
  12851 Škoda 21 Tr 2000  5/2024   6.9.2013: odvezen do Brna, 2/2014-8/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, statický měnič Cegelec, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 4/2015-11/2015: odstaven (závada hnací nápravy), 11/2015: krátkodobě hnací náprava Rába (ex 3023), 11/2015-3/2016: odstaven (chybějící hnací náprava), 3/2016: hnací náprava Rába (ex 3014), 7/2023: odstaven, 2.5.2024: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
47III DP města Hradce Králové (7.4.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  Škoda 9 Tr20 1974  ?    
nátěr: červená
56II
48II
DP města Hradce Králové (1974 - 1985) Pou
  12852 Škoda 21 TrIGCT 2000    zkušební prototyp s výzbrojí s tyristory IGCT; 2014-1/2017: VO (ACIER + DPmÚL) - světlý interiér, nový design zadních světel 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
48III DP města Hradce Králové (7.4.2000 - 11/2012) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  Škoda 9 Tr18 1973  ?   provedení "Bergen"; uvažované historické vozidlo ale nakonec byl sešrotován 
nátěr: červená
49 DP města Hradce Králové (1975 - 1990) Pou
  12298 Škoda 21 TrACI 1998    prototyp 21TrACI, od výrobce ozn. X21; vystaven na Mezinárodním strojírenském veletrhu 1999; ?: předváděcí jízdy v Szegedu; 7/2012: převeden mezi muzejní trolejbusy 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
ex Škoda Ostrov
ex PMDP
50III DP města Hradce Králové (od 23.1.2001) Pou
  Škoda 9 Tr20 1975  ?    
nátěr: červená
60II
50II
DP města Hradce Králové (1975 - 1986) Pou
  Vetra-ČKD 1949     
51 DP města Hradce Králové (1949 - 1960) Pou*
  Škoda 9 Tr20 1975  ?   od 1986: školní vůz 
nátěr: červená
62III
51III
DP města Hradce Králové (1975 - 1987) Pou
  13052 Škoda 21 TrAC 2002  2024   19.11.2012: poslední jízda u DPmHK, 2013: VO (DPmÚL), 30.9.2013: první vypravení s cestujícími v Ústí n. L. na linku 56 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
51IV DP města Hradce Králové (26.8.2002 - 5/2013) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  Vetra-ČKD 1949     
fotka
52 DP města Hradce Králové (1949 - 1960) Pou*
  Škoda 9 TrHT26 1979  ?    
nátěr: červená
37
52III
DP města Hradce Králové (1979 - 1990) Pou
  13053 Škoda 21 TrAC 2002  2024   18.2.2013: poslední jízda u DPmHK, léto/2013-2/2014: VO (DPmÚL), 28.2.2014: první vypravení s cestujícími v Ústí n. L. na linku 58 9/2022: silná koroze rámu, odstaven 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
52IV DP města Hradce Králové (26.8.2002 - 5/2013) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  Vetra-ČKD 1949     
fotka
53 DP města Hradce Králové (1949 - 1960) Pou*
  Škoda 9 TrHT26 1979  ?    
nátěr: červená
38
53III
DP města Hradce Králové (1979 - 1990) Pou
  13054 Škoda 21 TrAC 2002  7/2021   tónovaná okna, 24.2.2014: poslední jízda u DPmHK (linka 6), 22.5.2014: odvezen do Brna, 6/2014-12/2014: úpravy vozu pro provoz v Brně - výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, zobrazovač času Mikroelektronika, 11/2018: odstaven (najeté km), 27.7.2021: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
53IV DP města Hradce Králové (2002 - 5/2014) Pou
poté DPMB
  Vetra-ČKD 1949     
fotka
54 DP města Hradce Králové (1949 - 1960) Pou*
  Škoda 9 TrHT26 1979  ?    
nátěr: červená
39
54III
DP města Hradce Králové (1979 - 1990) Pou
  13094 Škoda 21 TrAC 2003    elektrické dveřní pohony IGE, 4.10.2013: poslední jízda u DPmHK (linka 2), 23.5.2014: odvezen do Brna, 5/2014-8/2014: úpravy vozu pro provoz v Brně - výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, zobrazovač času Mikroelektronika, 1/2019-10/2019: GO - hnací náprava ZF, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, bezpryžové nárazníky 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
54IV DP města Hradce Králové (2003 - 2014) Pou
poté DPMB
  Vetra-ČKD 1949     
55 DP města Hradce Králové (1949 - 1960) Pou*
  Škoda 9 TrHT26 1979  ?    
nátěr: červená
40
55III
DP města Hradce Králové (1979 - 1990) Pou
  13095 Škoda 21 TrAC 2003    elektrické dveřní pohony IGE, 5.6.2015: poslední jízda u DPmHK (linka 3), 8/2015: nabídnut k odprodeji, 29.-30.3.2016: odvezen do Brna, 12/2016-2018: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, hnací náprava ZF, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 3/2019: zkušebně přední světlomety Hella LED technology, 12/2019: diodové transparenty BUSE (ex 3703) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
55IV DP města Hradce Králové (2003 - 3/2016) Pou
poté DPMB
  64 Škoda 7 Tr2 1951     
56 DP města Hradce Králové (1951 - 1966) Pou*
  Škoda 9 TrHT26 1979  ?    
nátěr: červená
41
56III
DP města Hradce Králové (1979 - 1990) Pou
  67 Škoda 7 Tr2 1951     
57 DP města Hradce Králové (1951 - 1964) Pou*
předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 následující celkem 817
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 50 vozů
  • sešrotován: 23 vozů
  • provozní: 17 vozů
  • vyřazen: 7 vozů
  • historický/muzejní: 2 vozy
  • v dílnách/v opravě: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (18) mají přibližný průměrný věk 12,3 let.

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Pouchovská.

Poslední aktualizace vozů: dnes.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání