ČKD Dopravní systémy: tramvaje ČKD DS
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
180281 | ČKD DS T6C5 | 1998 |
prototyp,
27-28.6.1998: zkušební jízdy v Praze (Řepy - Anděl) - poté zpět do výrobního závodu (rozchod 1587,5 mm),
8-10/1998: přeprava z výrobního závodu přes přístavy Hamburk (D) a Mobile (USA) do New Orleans,
27.6.1999: zařazen do provozu,
2001: kvůli hospodářským potížím výrobce vrácen do Prahy,
2003: úpravy u výrobce (rozchod 1435 mm),
8-9.3.2003: zkušební jízdy v Praze (Motol - Řepy) poté prodej do Strausbergu nátěr: Strausberger Eisenbahn, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ČKD Dopravní systémy (1998 - 3/2003) | |||||||||
zapůjčen
RTA New Orleans poté Strausberger Eisenbahn |
|||||||||
179621 | ČKD DS RT6N1 | 1993 | 4/2002 |
prototyp RT6N1,
5.-10.6.1993: vystaven na veletrhu Autotec Brno,
2/1994: TBZ,
2-9/1994: zkušební jízdy v Praze,
9/1994: předváděcí provoz v Brně (v době MSV),
9/1994-jaro/1995: zkušební jízdy v Praze,
3.-7.4.1995: vystaven na veletrhu Scima Praha,
1995: rekonstrukce, poté zkušební jízdy Praha,
22.-30.9.1995: vystaven na veletrhu Transport 95 v Lipsku, poté zkušební jízdy Praha,
1996: rekonstrukce, změna laku, poté předváděcí provoz s cestujícími Liberec, Most-Litvínov (vůz v provozu vykolejil a musel být odeslán zpět), Praha (2x), Poznaň (testován v provozu s cestujícími v rámci veletrhu) a Krakow,
9/1998-11/1999: zapůjčen do Liberce
4/2002: likvidace (prodán kovošrotu v Kralupech nad Vltavou) nátěr: schéma RT6N, červeno-bílá * |
» detail | ||||
0028 | ČKD Dopravní systémy (12/1993 - 4/2002) | ||||||||
zapůjčen
DPMB zapůjčen DP Liberec zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen MPK Poznań zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen MPK Kraków pronajat DP Liberec |
|||||||||
179198 | ČKD DS RT8D5M | 1995 | 1998 |
zkušební vůz tramvají pro hlavní město Filipín Manilu; 11/1998: crash test v ÚD Hostivař, poté odstaven a zlikvidován nátěr: modro-žluto-bílá |
» detail | ||||
0029 | ČKD Dopravní systémy (1995 - 1998) | ||||||||
180247 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
prototyp s výzbrojí TV14;
1997-?: zkušební provoz bez cestujících v Praze,
od ?: odstaven,
2006: GO (Pars Nova Šumperk) nátěr: CVR Ferrero Rocher * |
» detail | |||||
0030 | ČKD Dopravní systémy (1997 - 2002) | ||||||||
poté
DP Bratislava |
|||||||||
180151 | ČKD DS RT6S | 1996 |
prototyp,
9/1996: vystaven na MSV Brno,
1997-1998: zkušební provoz v Praze,
10/1998: prodán DP Liberec,
• 12/1998-11/2003: střídavě v provozu nebo odstaven,
• od 11/2003: dočasně odstaven (započata oprava),
• 2004: trvale odstaven,
12/2013: prodej firmě EFA EDGE FOR ALL s.r.o.,
• 2013-2019: využíván jako poutač pro skiareál v Herlíkovicích
• 2019: odvezen z Herlíkovic (majetkové poměry neznámé) nátěr: schéma RT6, zeleno-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
0031 | ČKD Dopravní systémy (1997 - 1998) | ||||||||
poté
DP Liberec poté EFA EDGE FOR ALL |
|||||||||
180248 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
prototyp s výzbrojí TV30;
1997-?: zkušební provoz bez cestujících v Praze,
od ?: odstaven,
2006: GO (Pars Nova Šumperk) nátěr: CVR Ferrero - Mon Cheri a Pocket Coffee Espresso * |
» detail | |||||
0032 | ČKD Dopravní systémy (1997 - 2002) | ||||||||
poté
DP Bratislava |
|||||||||
180408 | ČKD DS T3RF | 1999 |
původně určen pro Samaru, 1999-2000: zapůjčen do Moskvy, 2002: odkoupen do Brna, úpravy pro provoz v Brně provedl DPmML, 2003: přední automatické spřáhlo zaměněno za běžné, 2011: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80 nátěr: unifik |
» detail | |||||
ČKD Dopravní systémy (1999 - 2002) | |||||||||
zapůjčen
Mosgortrans poté DPMB |
|||||||||
180407 | ČKD DS T3RF | 1999 |
původně určen pro Samaru, 2002: odkoupen do Brna, úpravy pro provoz v Brně provedl DPmML, 2003: zadní automatické spřáhlo zaměněno za běžné, 2011: VP nátěr: unifik |
» detail | |||||
ČKD Dopravní systémy (1999 - 2002) | |||||||||
poté
DPMB |
Vypsáno celkem 8 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 6 vozů
- sešrotován: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
7. 11. 2024.