DPMB: vozy 21 TrIGCT
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
13057 | Škoda 21 TrIGCT » 21 Tr | 2002 |
z výroby elektrické dveřní pohony IGE, počínaje tímto vozem BS212, Trav-l-Cool a výklopná plošina, 2011: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 2013: zkušebně klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA RT880, 2021: SO+ - GTO výzbroj (vytěžení náhradních dílů IGCT výzbroje pro 22Tr), hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | |||||
3040II | DPMB (od 6/2002) | H* | |||||||
13058 | Škoda 21 TrIGCT | 2002 | 10/2020 |
z výroby elektrické dveřní pohony IGE, 2010: GO - klimatizace Ebercool, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 10/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 3/2019: odstaven (najeté km), 12.10.2020: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3041II | DPMB (6/2002 - 10/2020) | K | |||||||
13059 | Škoda 21 TrIGCT » 21 Tr | 2002 |
z výroby elektrické dveřní pohony IGE, 2010: GO - klimatizace Ebercool, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 12/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2017: statický měnič dle 14TrM, 2021: SO+ - GTO výzbroj (vytěžení náhradních dílů IGCT výzbroje pro 22Tr), hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | |||||
3042II | DPMB (od 7/2002) | H* | |||||||
13060 | Škoda 21 TrIGCT | 2002 | 9/2021 |
z výroby elektrické dveřní pohony IGE, 2010: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 11/2019: odstaven (najeté km), 24.9.2021: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3043II | DPMB (7/2002 - 9/2021) | K | |||||||
13075 | Škoda 21 TrIGCT | 2002 |
monobloková kondenzátorová baterie Epcos, 20.-21.1.2016: odvezen do Brna, 5-12/2016: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, dveřní pohony Pneumax, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: statický měnič dle 14TrM, 12/2023: odstaven, 9.8.2024: přesunut do Jihlavy nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
DP města Jihlavy |
|||||||||
3061II | DPMB (7.12.2016 - 8/2024) | K | |||||||
poté
ZHTA Jihlava |
|||||||||
13096 | Škoda 21 TrIGCT | 2003 |
tónovaná okna, kondenzátorová baterie Epcos, elektrické dveřní pohony IGE, 18.-19.1.2016: odvezen do Brna, 2017: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, čirá okna, statický měnič Cegelec, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: po nehodě bezpryžový přední nárazník nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
DP města Jihlavy |
|||||||||
3062II | DPMB (od 10/2017) | S* | |||||||
13140 | Škoda 21 TrIGCT | 2004 |
jiné proporce střešního kontejneru s trakční výzbrojí, monobloková kondenzátorová baterie Epcos, elektrické dveřní pohony IGE, 7.8.2015: poslední jízda v Jihlavě (kurz B4, zátah 23:52), 19.-20.1.2016: odvezen do Brna, 2016-2017: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava ZF nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail | |||||
ex
DP města Jihlavy |
|||||||||
3063II | DPMB (od 5/2017) | S* | |||||||
Vypsáno celkem 7 vozů,
z toho:
- provozní: 4 vozy
- sešrotován: 2 vozy
- prodán/předán jinému dopravci: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (4) mají přibližný průměrný věk 21,3 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Komín: 3 vozy
- Vozovna Husovice: 2 vozy
- Vozovna Slatina: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
14. 10. 2024.