DPMB: vozy 21 TrIGCT

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  13057 Škoda 21 TrIGCT » 21 Tr 2002    z výroby elektrické dveřní pohony IGE, počínaje tímto vozem BS212, Trav-l-Cool a výklopná plošina, 2011: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 2013: zkušebně klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA RT880, 2021: SO+ - GTO výzbroj (vytěžení náhradních dílů IGCT výzbroje pro 22Tr), hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3040II DPMB (od 6/2002) H*
  13058 Škoda 21 TrIGCT 2002  10/2020   z výroby elektrické dveřní pohony IGE, 2010: GO - klimatizace Ebercool, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 10/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 3/2019: odstaven (najeté km), 12.10.2020: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
3041II DPMB (6/2002 - 10/2020) K
  13059 Škoda 21 TrIGCT » 21 Tr 2002    z výroby elektrické dveřní pohony IGE, 2010: GO - klimatizace Ebercool, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 12/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2017: statický měnič dle 14TrM, 2021: SO+ - GTO výzbroj (vytěžení náhradních dílů IGCT výzbroje pro 22Tr), hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3042II DPMB (od 7/2002) H*
  13060 Škoda 21 TrIGCT 2002  9/2021   z výroby elektrické dveřní pohony IGE, 2010: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 11/2019: odstaven (najeté km), 24.9.2021: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
3043II DPMB (7/2002 - 9/2021) K
  13075 Škoda 21 TrIGCT 2002    monobloková kondenzátorová baterie Epcos, 20.-21.1.2016: odvezen do Brna, 5-12/2016: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, dveřní pohony Pneumax, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: statický měnič dle 14TrM, 12/2023: odstaven, 9.8.2024: přesunut do Jihlavy 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Jihlavy
3061II DPMB (7.12.2016 - 8/2024) K
poté ZHTA Jihlava
  13096 Škoda 21 TrIGCT 2003    tónovaná okna, kondenzátorová baterie Epcos, elektrické dveřní pohony IGE, 18.-19.1.2016: odvezen do Brna, 2017: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, čirá okna, statický měnič Cegelec, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: po nehodě bezpryžový přední nárazník 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Jihlavy
3062II DPMB (od 10/2017) S*
  13140 Škoda 21 TrIGCT 2004    jiné proporce střešního kontejneru s trakční výzbrojí, monobloková kondenzátorová baterie Epcos, elektrické dveřní pohony IGE, 7.8.2015: poslední jízda v Jihlavě (kurz B4, zátah 23:52), 19.-20.1.2016: odvezen do Brna, 2016-2017: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava ZF 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Jihlavy
3063II DPMB (od 5/2017) S*
Vypsáno celkem 7 vozů, z toho:
  • provozní: 4 vozy
  • sešrotován: 2 vozy
  • prodán/předán jinému dopravci: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (4) mají přibližný průměrný věk 21,3 let.

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Komín: 3 vozy
  • Vozovna Husovice: 2 vozy
  • Vozovna Slatina: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů: 14. 10. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání