DPMB: vozový park
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Vereingete Isolatenwerke AG, Berlin-Pankow | 1925 |
vůz pro čištění kolejových žlábků, nikdy neobdržel ev. číslo, 1969: předán TMB, vůz čeká na renovaci nátěr: tmavě zelená |
» detail | ||||||
- | DPMB (1925 - 1969) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Lederer & Porges mv2 | 1903 | 1954 |
1923: reko - uzavření plošinových čel, 1930: služební vůz, 1939: zařazen zpět do os. dopravy |
» detail | |||||
3II 1III |
DPMB (1903 - 1954) | ||||||||
Lederer & Porges mv2 | 1903 | 1954 |
1930: služební vůz, 1940: reko - uzavření plošinových čel a zařazen zpět do os. dopravy |
» detail | |||||
4II 2III |
DPMB (1903 - 1954) | ||||||||
KPS Brno mv3 | 1904 |
1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1954: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi, 1969: renovován jako hist. vůz ev.č. 6 za použití elektrické výzbroje a podvozku ze služ. vozu e.č. 502 (pův.č. 5/II), 1971: zařazen do sbírek TMB |
» detail | ||||||
6II 3III |
DPMB (1904 - 1954) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Graz mv1 | 1899 | ? |
1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954 : prodán DP Olomouc (přestavěn na vlečný vůz 54) |
» detail | |||||
8 4III |
DPMB (1900 - 1954) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | ? |
1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Ostrava (služební vůz 3005) |
» detail | |||||
14 5III |
DPMB (1900 - 1954) | ||||||||
Lederer & Porges mv3 | 1904 | 1945 |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
7II | DPMB (od 1904) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | ? |
1954: prodán DP Olomouc (přestavěn na vlečný vůz 55) |
» detail | |||||
19 7III |
DPMB (1900 - 1954) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1945 |
1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
9 | DPMB (od 1900) | ||||||||
Graz mv1 | 1900 | ? |
1934: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Ostrava |
» detail | |||||
31 9II |
DPMB (1901 - 1954) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1945 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
11 | DPMB (od 1900) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | ? |
1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Olomouc (vlečný vůz 56) |
» detail | |||||
4 45 11II |
DPMB (1900 - 1954) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | ? |
1930: odstaven, 1942: reko - uzavření plošinových čel a zařazen zpět do os. dopravy, 1954: prodán DP Ostrava |
» detail | |||||
6 47 12II |
DPMB (1900 - 1954) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1945 |
1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
13 | DPMB (od 1900) | ||||||||
Vagónka Studénka CMg | 1912 | 1964 |
ex LWP ev. č. 1602 |
» detail | |||||
ex
Místní dráha Vídeň - Bratislava |
|||||||||
56 14II |
DPMB (1915 - 1964) | P | |||||||
Graz mv1 | 1899 | ? |
1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mot. vůz 25) |
» detail | |||||
16 | DPMB (1900 - 1930) | ||||||||
Vagónka Studénka CMg | 1912 | 1960 |
ex LWP ev. č. 1606 (kořistní), 1960: vyřazen, pojezd použit pro 155/I |
» detail | |||||
ex
Místní dráha Vídeň - Bratislava |
|||||||||
154 17II |
DPMB (1947 - 1960) | P | |||||||
Vagónka Studénka CMg | 1912 | 1964 |
ex LWP ev. č. 1608 (kořistní, nebyl opraven), 1960: dosazen pojezd z vozu 17/II (154/I) |
» detail | |||||
ex
Místní dráha Vídeň - Bratislava |
|||||||||
155 18II 515 17III |
DPMB (1960? - 1964) | P | |||||||
Graz mv5 | 1920 | 1965 |
|
» detail | |||||
59 19II |
DPMB (od 1920) | H* | |||||||
Graz mv5 | 1920 | 1963 |
|
» detail | |||||
60II 20II |
DPMB (od 1920) | H* | |||||||
Graz mv1 | 1899 | 1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
21 | DPMB (1900 - 1930) | ||||||||
Graz mv5 | 1920 | 1963 |
|
» detail | |||||
61II 21II |
DPMB (od 1920) | H* | |||||||
Graz mv1 | 1900 | 1945 |
1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
25 | DPMB (od 1900) | ||||||||
Graz mv1 | 1900 | 1945 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
26 | DPMB (od 1900) | ||||||||
Graz mv5 | 1921 | 1964 |
|
» detail | |||||
66II 26II |
DPMB (od 1921) | H* | |||||||
Graz mv1 | 1900 | 1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
27 | DPMB (1900 - 1930) | ||||||||
Graz mv1 | 1900 | 1945 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
28 | DPMB (od 1901) | ||||||||
Graz mv1 | 1900 | ? |
1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mv 26) |
» detail | |||||
29 | DPMB (1901 - 1930) | ||||||||
Graz mv1 | 1900 | 1945 |
1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
30 | DPMB (od 1901) | ||||||||
Graz mv5 | 1921 | 1963 |
|
» detail | |||||
70II 30II |
DPMB (od 1921) | H* | |||||||
Graz mv1 | 1900 | 1945 |
1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
32 | DPMB (od 1901) | ||||||||
Graz mv1 | 1900 | 1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
33 | DPMB (1901 - 1930) | ||||||||
Graz mv5 | 1921 | 1964 |
|
» detail | |||||
73II 33II |
DPMB (od 1921) | H* | |||||||
Graz mv1 | 1900 | 1945 |
1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
34 | DPMB (od 1901) | ||||||||
Graz mv1 | 1900 | ? |
1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mv 27) |
» detail | |||||
37 | DPMB (1901 - 1930) | ||||||||
KPS Brno mv6.1 | 1926 | 1969 |
|
» detail | |||||
79II 38II |
DPMB (od 1926) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1926 | 1967 |
|
» detail | |||||
80II 39II |
DPMB (od 1926) | P | |||||||
Graz mv1 | 1900 | 1945 |
1943: přestavěn na vlečný vůz, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
40 | DPMB (od 1901) | ||||||||
KPS Brno mv6.1 | 1926 |
1968: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 81, 1971: TMB |
» detail | ||||||
81II 40II |
DPMB (1926 - 1968) | P | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
KPS Brno mv6.1 | 1926 | 1967 |
|
» detail | |||||
83II 42II |
DPMB (od 1926) | P | |||||||
Graz mv1 | 1899 | 1945 |
1930: odstaven, 1943: přestavba na vlečný vůz, nedokončeno, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
2 43 |
DPMB (1900 - 1930) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
3 44 |
DPMB (1900 - 1930) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
7 48 |
DPMB (1900 - 1930) | ||||||||
KPS Brno mv6.1 | 1927 | 1968 |
|
» detail | |||||
90II 49II |
DPMB (od 1927) | P* | |||||||
Graz mv4 | 1912 | 1945 |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
50 | DPMB (od 1912) | P | |||||||
Graz mv4 | 1912 | 1945 |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
51 | DPMB (od 1912) | P | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1927 | 1967 |
|
» detail | |||||
92II 51II |
DPMB (od 1927) | P* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1927 | 1978 |
1967: skříň dosazena na vůz 46/II (86/II) |
» detail | |||||
93II 52II |
DPMB (1927 - 1967) | P* | |||||||
Graz mv4 | 1912 | 1945 |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
53 | DPMB (od 1912) | P | |||||||
Graz mv4 | 1912 | 1945 |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
54 | DPMB (od 1912) | P | |||||||
Graz mv4 | 1912 | 1945 |
1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
55 | DPMB (od 1912) | P | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1927 | 1969 |
|
» detail | |||||
97II 56II |
DPMB (od 1927) | P* | |||||||
Vagónka Studénka CMg | 1912 |
ex LWP ev. č. 1603, 1964: služební vůz, 1967: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 57, 1971: TMB |
» detail | ||||||
ex
Místní dráha Vídeň - Bratislava |
|||||||||
57 15II 815 57 |
DPMB (1915 - 1971) | P | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
KPS Brno mv6.1 | 1927 | 1968 |
|
» detail | |||||
98II 57II |
DPMB (od 1927) | P* | |||||||
Vagónka Studénka CMg | 1912 | 1945 |
ex LWP ev. č. 1604, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
ex
Místní dráha Vídeň - Bratislava |
|||||||||
58 | DPMB (1915 - 1945) | P | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1927 | 1969 |
|
» detail | |||||
102II 61III |
DPMB (od 1927) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1927 | 1969 |
|
» detail | |||||
103II 62III |
DPMB (od 1927) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1927 | 1972 |
|
» detail | |||||
104II 63III |
DPMB (od 1927) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1927 | 1960 |
1960: nehoda (Úvoz) |
» detail | |||||
105II 64III |
DPMB (od 1927) | P* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1927 | 1972 |
|
» detail | |||||
106II 65III |
DPMB (od 1927) | P* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1927 | 1969 |
|
» detail | |||||
107II 66III |
DPMB (od 1927) | P* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1928 | 1969 |
|
» detail | |||||
109II 68III |
DPMB (od 1928) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1928 | 1970 |
1969: dosazena skříň s vozu 47/II (88/II) |
» detail | |||||
112II 71III |
DPMB (od 1928) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1928 | 1969 |
|
» detail | |||||
113 72III |
DPMB (od 1928) | P* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1926 | 1945 |
1945: zásah bombou na Husově ulici (12.4.) |
» detail | |||||
74II | DPMB (od 1926) | ||||||||
KPS Brno mv6.1 | 1928 | 1968 |
|
» detail | |||||
116 75III |
DPMB (od 1928) | P* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1928 | 1969 |
|
» detail | |||||
117 76III |
DPMB (od 1928) | P* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1928 | 1971 |
|
» detail | |||||
120 79III |
DPMB (od 1928) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1928 | 1968 |
|
» detail | |||||
122 81III |
DPMB (od 1928) | P* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1928 | 1967 |
|
» detail | |||||
123 82III |
DPMB (od 1928) | P* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1928 | 1968 |
|
» detail | |||||
124 83III |
DPMB (od 1928) | P* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1928 | 1967 |
|
» detail | |||||
125 84III |
DPMB (od 1928) | P* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1928 | 1969 |
|
» detail | |||||
131 90III |
DPMB (od 1928) | P* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1928 | 1969 |
|
» detail | |||||
133 92III |
DPMB (od 1928) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1932 | 1968 |
|
» detail | |||||
134 93III |
DPMB (od 1932) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1932 | 1968 |
|
» detail | |||||
135 94III |
DPMB (od 1932) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1932 | 1969 |
|
» detail | |||||
136 95III |
DPMB (od 1932) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1932 | 1968 |
|
» detail | |||||
137 96III |
DPMB (od 1932) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1932 | 1969 |
|
» detail | |||||
138 97III |
DPMB (od 1932) | H* | |||||||
KPS Brno + SBEPD mv6.2 | 1941 |
podvozek vyroben v dílnách DP, 1970: odeslán do Prahy na filmování, 1976: vrácen TMB, po úpravě sloužil jako služební vůz TMB, 2006: renovace do historického stavu v KOS Krnov, dlouhodobě zapůjčen DPMB k příležitostnému provozu |
» detail | ||||||
140 99III |
DPMB (1941 - 1970) | H | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
KPS Brno + SBEPD mv6.2 | 1941 | 1969 |
podvozek vyroben v dílnách DP |
» detail | |||||
141 100III |
DPMB (od 1941) | H | |||||||
KPS Brno mv6.3 | 1943 | 1969 |
|
» detail | |||||
142 101III |
DPMB (od 1943) | H | |||||||
KPS Brno mv6.3 | 1943 | 1968 |
|
» detail | |||||
143 102III |
DPMB (od 1943) | H | |||||||
KPS Brno mv6.3 | 1943 | 1969 |
|
» detail | |||||
144 103III |
DPMB (od 1943) | H | |||||||
KPS Brno mv6.3 | 1943 | 1969 |
|
» detail | |||||
145 104III |
DPMB (od 1943) | H | |||||||
KPS Brno mv6.3 | 1943 | 1968 |
|
» detail | |||||
146 105III |
DPMB (od 1943) | H | |||||||
KPS Brno mv6.3 | 1943 | 1976 |
1972: vyřazen, předán TMB, využit jako zdroj náhr. dílů, 1976: sešrotován |
» detail | |||||
147 106III |
DPMB (1943 - 1972) | H | |||||||
KPS Brno mv6.3 | 1943 |
1972: předán TMB, 1989: zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 2006: celková renovace v KOS Krnov za účelem provozu na historické lince v centru Brna, 5/2017: nové kolové obruče, 2017-5/2018: renovace ovládacích kontroléru ve firmě Alfa Union Praha, 9/2019: výměna rozjezdového a brzdového odporníku za nový (nově poskládaný), 2020: celková oprava v ÚD - oprava motorů, podvozku, zpevnění dřevěné vozové skříně, dosazení nových peřejek atd. {A+215} |
» detail | ||||||
majitel
DPMB majitel Technické muzeum v Brně |
|||||||||
107III | DPMB (od 1989) | M | |||||||
KPS Brno mv6.3 | 1943 | 1968 |
|
» detail | |||||
149 108III |
DPMB (od 1943) | H | |||||||
KPS Brno mv6.4 | 1946 | 1972 |
|
» detail | |||||
400 111III |
DPMB (od 1946) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.4 | 1946 | 1968 |
|
» detail | |||||
401 112III |
DPMB (od 1946) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.4 | 1946 | 1972 |
|
» detail | |||||
402 113III |
DPMB (od 1946) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.4 | 1946 | 1972 |
|
» detail | |||||
403 114III |
DPMB (od 1946) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.4 | 1946 | 1968 |
|
» detail | |||||
404 115III |
DPMB (od 1946) | H* | |||||||
KPS Brno mv6.4 | 1946 |
1969: renovace na historický vůz ev.č. 405, 1971: TMB |
» detail | ||||||
405 116III |
DPMB (1946 - 1968) | H* | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
28074 | SBEPD 4MT4 | 1954 |
1974: posunovací vůz v ÚD, 1994: reko a úprava na kavárenskou tramvaj, využíván pro reprezentační a komerční jízdy, 2020-2022: GO spojená s úpravou interiéru na "eventovou tramvaj" a s přizpůsobením exteriéru do původního stavu. V interiéru lednice, kávovar, reproduktory, Bluetooth zesilovač, 2x LCD monitor, demontovatelné stolky, koženkové lavice uspořádané podélně. Statický měnič SMT 6.3 BP pro nabíjení baterie. nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá * |
» detail | |||||
145II 1145 4058 145II |
DPMB (od 23.5.1954) | P* | |||||||
SBEPD mv6.6 | 1932 | 1945 |
vůz vlastní konstrukce, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
150 | DPMB (od 1932) | P | |||||||
Graz mv1 | 1900 | 1957 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy |
» detail | |||||
22 192 |
DPMB (od 1900) | ||||||||
Graz mv1 | 1900 | 1964 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy |
» detail | |||||
23 193 |
DPMB (od 1900) | ||||||||
Graz mv1 | 1900 | 1963 |
1930: odstaven, 1943-1946: přestavěn na vlečný vůz a zařazen zpět do os. dopravy |
» detail | |||||
35 194 |
DPMB (od 1901) | ||||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 92 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 6 vozů
- historický/muzejní: 2 vozy
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Husovice: 34 vozů
- Vozovna Pisárky: 31 vozů
- Vozovna Medlánky: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
9. 6. 2023.