ZHTA Jihlava: trolejbusy Škoda

SPZ výr. č. typ vyr. šrot poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  12014 VIN Škoda 15 Tr11/7 1994  2001-2002: SO (DPCHJ), 2010-2011: GO (ZLINER) 
nátěr: bílá *
fotka
ex DP měst Chomutova a Jirkova
005 ZHTA Jihlava (od 9/2022)
  1201 Škoda 9 Tr2 1963  2004 dvoudveřové provedení; po vyřazení jako seník; pro neopravitelný stav sešrotován 
nátěr: červeno-krémová
ex DP města Jihlavy
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
4 ZHTA Jihlava (? - 2004)
  7783 Škoda 9 TrHT28 1980  1997: historický vůz o.s. ZHTA 
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex DP města Jihlavy
11 ZHTA Jihlava (od 1997)
  7772 Škoda 9 TrHT28 1980   
nátěr: červeno-krémová
ex DP města Jihlavy
19 ZHTA Jihlava (od ?)
  8849 Škoda 14 Tr01 1983  2004 odkoupen ZHTA na náhradní díly, 2004: sešrotován 
nátěr: CVR Snip & Co, tmavě modrá *
ex DP města Jihlavy
24 ZHTA Jihlava (2002 - 2004)
  11602 VIN Škoda 14 Tr10/6 1991  2005: modernizace (PMDP) - čela "M" verze 
nátěr: šedo-červeno-bílá *
fotka
ex DP města Pardubic
majitel Autobusy Jihlava
46 ZHTA Jihlava (pronajat od 9/2020)
  13075 Škoda 21 TrIGCT 2002  monobloková kondenzátorová baterie Epcos, 20.-21.1.2016: odvezen do Brna, 5-12/2016: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, dveřní pohony Pneumax, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: statický měnič dle 14TrM, 12/2023: odstaven, 9.8.2024: přesunut do Jihlavy 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Jihlavy
ex DPMB
55 ZHTA Jihlava (od 9.8.2024)
  11501 Škoda 14 Tr10/6 1990  2004: GO (DSZO) 
nátěr: modrá *
fotka
ex DSZO
ex DP města Jihlavy
59 ZHTA Jihlava (od 8/2011)
  10387 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM 1987  5-11/2003: modernizace, nová karosérie výr.č. 13104, 2009: SP; od 20.1.2011: odstaven ve Šťáhlavech, 27.3.2011: převezen do Jihlavy 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
ex PMDP
ex Autobusy Jihlava
411 ZHTA Jihlava (pronajat od 4/2011)
  12222 Škoda 15 Tr13/6M 1996  2009: SP 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
ex PMDP
ex Autobusy Jihlava
474 ZHTA Jihlava (pronajat od 12/2012)
  10823 Škoda 15 Tr02/6 1988   
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
ex DP města Ústí nad Labem
504 ZHTA Jihlava (od 2016)
  10831 Škoda 15 Tr02/6 1988  léto 2013-1/2014: oprava skeletu a oplechování předního článku 
nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová *
fotka
ex DP města Ústí nad Labem
511 ZHTA Jihlava (od 2015)
  10836 Škoda 15 Tr02/6 1988   
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
ex DP města Ústí nad Labem
516 ZHTA Jihlava (od 2015)
  9911 Škoda 14 Tr07 1986  2003: odstaven (areál vozovny Komín), 2.5.2007: odvezen do Jihlavy (Občanské sdružení za záchranu historických trolejbusů a autobusů) 
fotka
ex DPMB
3203 ZHTA Jihlava (od 2007)
  10423 Škoda 14 Tr08/6 1987  2012 9/2004: odstaven (areál vozovny Komín), 2.5.2007: odvezen do Jihlavy (Občanské sdružení za záchranu historických trolejbusů a autobusů) 
fotka
ex DPMB
3213 ZHTA Jihlava (2007 - 2012)
  12018 Škoda 14 Tr14 1994  2006: BS110 ex 7409, 2009-2010: pro velmi špatný stav mimořádná oprava v rozsahu "nižší" GO (LÚ Komín) - dělené boční plechy, z technologických důvodů nedokončeno, 2011: GO - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015-2019: stahováky Railtech, 10/2022: odstaven (nepotřebnost), 22.2.2024: přesunut do Jihlavy 
nátěr: 90 let vozovny Husovice, bílá *
fotka
ex DPMB
3260 ZHTA Jihlava (od 2/2024)
  12086 Škoda 14 Tr17/6M 1995  2006: BS110 ex 7415, 2009-2010: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 9/2018: odstaven, 9.2.2019: odvezen do Jihlavy (Autobusy Jihlava) 
nátěr: unifik
fotka
ex DPMB
ex Autobusy Jihlava
3273 ZHTA Jihlava (pronajat od 9/2021)
  12087 Škoda 14 Tr17/6M 1995  2006: BS110 ex 7234, 2011-2012: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak ve vozovně Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel (typ Citelis), zkušebně dveřní pohony Joucomatic (dle 21Tr), 3/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880; 1/2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 3/2023: odstaven, 15.2.2024: přesunut do Jihlavy 
nátěr: unifik
fotka
ex DPMB
3274 ZHTA Jihlava (od 2/2024)
  12089 Škoda 14 Tr17/6M » 14 TrR 1995  2006: BS110 ex 7392, 2009: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 4/2018: odstaven, 27.2.2020: zpět v provozu, 10/2022-1/2023: odstaven, 6/2023: odstaven, 21.2.2024: přesunut do Jihlavy 
nátěr: unifik *
fotka
ex DPMB
3276 ZHTA Jihlava (od 2/2024)
  12092 Škoda 14 Tr17/6M 1995  2005: BS110 ex 7245, 11/2007: nehoda s nákladním vozem Novolíšeňská, 12/2007: po nehodě nové přední čelo s děleným čelním oknem, 2011: GO - ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak ve vozovně Medlánky (světlý interiér), 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 4/2023: odstaven, 14.2.2024: přesunut do Jihlavy 
nátěr: unifik *
fotka
ex DPMB
3279 ZHTA Jihlava (od 2/2024)
  11577 Škoda 14 Tr10/6 1991  2000: GO (DPMP) - čela "M" verze; 2006: modernizace PMDP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová *
fotka
ex DP města Pardubic
ex Autobusy Jihlava
9342 ZHTA Jihlava (od 22.4.2023)
  646/590 Škoda 8 Tr9 1960  rok výroby a rok dodání vozu (Dopravní podnik hl. m. Prahy) nemusí být s ohledem na absenci dobové evidence zcela přesné 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
ex Dopravní podniky hl. města Prahy
ex soukromá osoba
9493 ZHTA Jihlava (1997 - 1998)
poté DP města Pardubic
  11747 Škoda 22 TrG 1993  1. prototyp 22Tr (první nízkopodlažní trolejbus v ČR); 1994-1995: zkušební provoz na zkušební trati Ostrov-Jáchymov a v Ústí nad Labem, později odstaven; 2004: částečně rozebraný vůz odkoupen ZHTA Jihlava, deponován v Brně ve vozovně Komín, později v depozitáři TMB v Řečkovicích; 2012: Rozebrán na ND 
nátěr: prototypový nátěr, modro-šedo-žluto-bílá
fotka
ex Škoda Ostrov
zapůjčen DP města Ústí nad Labem
ZHTA Jihlava (2004 - 2010?)
poté Technické muzeum v Brně
  8029 Škoda 9 TrH29 1981   
nátěr: červená *
ex Ternopilelektrotrans
068 ZHTA Jihlava (od 2015)
Vypsáno celkem 24 vozů, z toho:
  • dlouhodobě odstaven: 9 vozů
  • historický/muzejní: 8 vozů
  • sešrotován: 3 vozy
  • provozní: 2 vozy
  • prodán/předán jinému dopravci: 2 vozy

Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 29 let.

Poslední aktualizace vozů: 19. 11. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání