OS ZHTA: trolejbusy
výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
12014 VIN | Škoda 15 Tr11/7 | 1994 |
2001-2002: SO (DPCHJ), 2010-2011: GO (ZLINER) nátěr: bílá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
DP měst Chomutova a Jirkova |
|||||||||
005 | OS ZHTA (od 9/2022) | ||||||||
1201 | Škoda 9 Tr2 | 1963 | 2004 |
dvoudveřové provedení; po vyřazení jako seník; pro neopravitelný stav sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
DP města Jihlavy ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
4 | OS ZHTA (? - 2004) | ||||||||
8029 | Škoda 9 TrH29 | 1981 |
nátěr: červená * |
» detail | |||||
ex
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
068 | OS ZHTA (od 2015) | ||||||||
7783 | Škoda 9 TrHT28 | 1980 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail |
![]() |
||||
ex
DP města Jihlavy ex soukromá osoba |
|||||||||
11 | OS ZHTA (od 10/1999) | ||||||||
7772 | Škoda 9 TrHT28 | 1980 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
DP města Jihlavy ex ZD Dolní Cerekev |
|||||||||
19 | OS ZHTA (od ?) | ||||||||
8849 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2004 |
odkoupen ZHTA na náhradní díly, 2004: sešrotován nátěr: CVR Snip & Co, tmavě modrá * |
» detail | ||||
ex
DP města Jihlavy |
|||||||||
24 | OS ZHTA (2002 - 2004) | ||||||||
11602 VIN | Škoda 14 Tr10/6 | 1991 |
2005: modernizace (PMDP) - čela "M" verze nátěr: šedo-červeno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
DP města Pardubic majitel Autobusy Jihlava |
|||||||||
46 | OS ZHTA (pronajat od 9/2020) | ||||||||
13075 | Škoda 21 TrIGCT | 2002 |
monobloková kondenzátorová baterie Epcos, 20.-21.1.2016: odvezen do Brna, 5-12/2016: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, dveřní pohony Pneumax, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: statický měnič dle 14TrM, 12/2023: odstaven, 9.8.2024: přesunut do Jihlavy nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
DP města Jihlavy ex DPMB |
|||||||||
55 | OS ZHTA (9.8.2024 - 9.9.2024) | ||||||||
poté
soukromá osoba 🗘 OS ZHTA |
|||||||||
11501 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2004: GO (DSZO) nátěr: modrá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
DSZO ex DP města Jihlavy |
|||||||||
59 | OS ZHTA (od 8/2011) | ||||||||
13104 | Škoda 14 Tr17/6M | 2003 |
oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 411;
2009: SP;
od 20.1.2011: odstaven ve Šťáhlavech;
27.3.2011: převezen do Jihlavy nátěr: PMDP, zeleno-bílá |
» detail |
![]() |
||||
ex
PMDP majitel Autobusy Jihlava |
|||||||||
411 | OS ZHTA (pronajat od 4/2011) | ||||||||
12222 | Škoda 15 Tr13/6M | 1996 |
2009: SP nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
PMDP majitel Autobusy Jihlava |
|||||||||
474 | OS ZHTA (pronajat od 12/2012) | ||||||||
10823 | Škoda 15 Tr02/6 | 1988 |
nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
504 | OS ZHTA (od 2016) | ||||||||
10831 | Škoda 15 Tr02/6 | 1988 |
léto 2013-1/2014: oprava skeletu a oplechování předního článku nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová * |
» detail |
![]() |
||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
511 | OS ZHTA (od 2015) | ||||||||
10836 | Škoda 15 Tr02/6 | 1988 |
nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
516 | OS ZHTA (od 2015) | ||||||||
ZiU 682V | 1976 |
1977-2013: vozidlo autoškoly, 2013-2017: převeden mezi technické vozy na odstranění námrazy nátěr: BKV, červeno-šedá * |
» detail |
![]() |
|||||
ex
Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||
840 | OS ZHTA (od 6/2017) | ||||||||
9911 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
2003: odstaven (areál vozovny Komín), 2.5.2007: odvezen do Jihlavy (Občanské sdružení za záchranu historických trolejbusů a autobusů) |
» detail |
![]() |
||||
ex
DPMB |
|||||||||
3203 | OS ZHTA (od 2007) | ||||||||
10423 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 4/2012 |
9/2004: odstaven (areál vozovny Komín), 2.5.2007: odvezen do Jihlavy (Občanské sdružení Za záchranu historických trolejbusů a autobusů) |
» detail |
![]() |
|||
ex
DPMB |
|||||||||
3213 | OS ZHTA (5/2007 - 4/2012) | ||||||||
12018 | Škoda 14 Tr14 | 1994 |
2006: BS110 ex 7409, 2009-2010: pro velmi špatný stav mimořádná oprava v rozsahu "nižší" GO (LÚ Komín) - dělené boční plechy, z technologických důvodů nedokončeno, 2011: GO - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015-2019: stahováky Railtech, 10/2022: odstaven (nepotřebnost), 22.2.2024: přesunut do Jihlavy nátěr: 90 let vozovny Husovice, bílá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
DPMB |
|||||||||
3260 | OS ZHTA (od 2/2024) | ||||||||
12086 | Škoda 14 Tr17/6M | 1995 |
2006: BS110 ex 7415, 2009-2010: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 9/2018: odstaven, 9.2.2019: odvezen do Jihlavy (Autobusy Jihlava) nátěr: unifik |
» detail |
![]() |
||||
ex
DPMB ex Autobusy Jihlava |
|||||||||
3273 | OS ZHTA (pronajat od 9/2021) | ||||||||
12087 | Škoda 14 Tr17/6M | 1995 |
2006: BS110 ex 7234, 2011-2012: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak ve vozovně Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel (typ Citelis), zkušebně dveřní pohony Joucomatic (dle 21Tr), 3/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880; 1/2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 3/2023: odstaven, 15.2.2024: přesunut do Jihlavy nátěr: unifik |
» detail |
![]() |
||||
ex
DPMB |
|||||||||
3274 | OS ZHTA (od 2/2024) | ||||||||
12089 | Škoda 14 Tr17/6M » 14 TrR | 1995 |
2006: BS110 ex 7392, 2009: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 4/2018: odstaven, 27.2.2020: zpět v provozu, 10/2022-1/2023: odstaven, 6/2023: odstaven, 21.2.2024: přesunut do Jihlavy nátěr: unifik * |
» detail |
![]() |
||||
ex
DPMB |
|||||||||
3276 | OS ZHTA (od 2/2024) | ||||||||
12092 | Škoda 14 Tr17/6M | 1995 |
2005: BS110 ex 7245, 11/2007: nehoda s nákladním vozem Novolíšeňská, 12/2007: zpět v provozu (dělené čelní sklo), 2011: GO - ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak ve vozovně Medlánky (světlý interiér), 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 4/2023: odstaven, 14.2.2024: přesunut do Jihlavy nátěr: unifik * |
» detail |
![]() |
||||
ex
DPMB |
|||||||||
3279 | OS ZHTA (od 2/2024) | ||||||||
11577 | Škoda 14 Tr10/6 | 1991 |
2000: GO (DPMP) - čela "M" verze;
2006: modernizace PMDP nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail |
![]() |
||||
ex
DP města Pardubic ex Autobusy Jihlava |
|||||||||
9342 | OS ZHTA (od 22.4.2023) | ||||||||
646/590 | Škoda 8 Tr9 | 1960 |
rok výroby a rok dodání vozu (Dopravní podnik hl. m. Prahy) nemusí být s ohledem na absenci dobové evidence zcela přesné nátěr: červeno-krémová * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Dopravní podniky hl. města Prahy ex soukromá osoba |
|||||||||
9493 | OS ZHTA (1997 - 1998) | ||||||||
poté
DP města Pardubic |
|||||||||
11747 | Škoda 22 TrG | 1993 |
1. prototyp 22 Tr (první nízkopodlažní trolejbus v ČR); 1994-1995: zkušební provoz na zkušební trati Ostrov – Jáchymov a v Ústí nad Labem, později odstaven; 2004: částečně rozebraný vůz odkoupen ZHTA Jihlava, deponován v Brně ve vozovně Komín, později v depozitáři TMB v Řečkovicích; 2012: Rozebrán na ND nátěr: prototypový nátěr, modro-šedo-žluto-bílá |
» detail |
![]() |
||||
ex
Škoda Ostrov 🗘 DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
OS ZHTA (2004 - 2010?) | |||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
7227 | Škoda 9 TrHT26 | 1979 |
2006: renovace (DSZO) nátěr: červeno-krémová * |
» detail |
![]() |
||||
ex
DP Mariánské Lázně ex soukromá osoba |
|||||||||
4 28 |
OS ZHTA (pronajat: 1999? - 2004) | ||||||||
poté
DSZO 🗘 Městský dopravní podnik Opava |
|||||||||
706/650 | Škoda 8 Tr10 | 1960 |
rok výroby a rok dodání vozu nemusí být s ohledem na absenci dobové evidence zcela přesné nátěr: krémová s modrým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky hl. města Prahy ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
OS ZHTA (1999 - 2000) | |||||||||
poté
LVB Leipzig |
Vypsáno celkem 27 vozů,
z toho:
- dlouhodobě odstaven: 9 vozů
- historický/muzejní: 7 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 5 vozů
- sešrotován: 3 vozy
- provozní: 2 vozy
- v dílnách/v opravě: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (3) mají přibližný průměrný věk 35,0 let.
Poslední aktualizace vozů:
dnes.