OS ZHTA: trolejbusy

výr.č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e.č. dopravce (od, do) nátěr
  12014 VIN Škoda 15 Tr11/7 1994    2001-2002: SO (DPCHJ), 2010-2011: GO (ZLINER) 
nátěr: bílá *
fotka
ex DP měst Chomutova a Jirkova
 
005 OS ZHTA (od 9/2022)
 
  1201 Škoda 9 Tr2 1963  2004   dvoudveřové provedení; po vyřazení jako seník; pro neopravitelný stav sešrotován 
nátěr: červeno-krémová
ex DP města Jihlavy
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
 
4 OS ZHTA (? - 2004)
 
  8029 Škoda 9 TrH29 1981     
nátěr: červená *
ex Ternopilelektrotrans
 
068 OS ZHTA (od 2015)
 
  7783 Škoda 9 TrHT28 1980     
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex DP města Jihlavy
ex soukromá osoba
 
11 OS ZHTA (od 10/1999)
 
  7772 Škoda 9 TrHT28 1980     
nátěr: červeno-krémová
ex DP města Jihlavy
ex ZD Dolní Cerekev
 
19 OS ZHTA (od ?)
 
  8849 Škoda 14 Tr01 1983  2004   odkoupen ZHTA na náhradní díly, 2004: sešrotován 
nátěr: CVR Snip & Co, tmavě modrá *
ex DP města Jihlavy
 
24 OS ZHTA (2002 - 2004)
 
  11602 VIN Škoda 14 Tr10/6 1991    2005: modernizace (PMDP) - čela "M" verze 
nátěr: šedo-červeno-bílá *
fotka
ex DP města Pardubic
majitel Autobusy Jihlava
 
46 OS ZHTA (pronajat od 9/2020)
 
  13075 Škoda 21 TrIGCT 2002    monobloková kondenzátorová baterie Epcos, 20.-21.1.2016: odvezen do Brna, 5-12/2016: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, dveřní pohony Pneumax, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: statický měnič dle 14TrM, 12/2023: odstaven, 9.8.2024: přesunut do Jihlavy 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Jihlavy
ex DPMB
 
55 OS ZHTA (9.8.2024 - 9.9.2024)
poté soukromá osoba
🗘 OS ZHTA
 
  11501 Škoda 14 Tr10/6 1990    2004: GO (DSZO) 
nátěr: modrá *
fotka
ex DSZO
ex DP města Jihlavy
 
59 OS ZHTA (od 8/2011)
 
  13104 Škoda 14 Tr17/6M 2003    oficiálně rekonstrukce vozu 14 Tr08 ev.č. 411; 2009: SP; od 20.1.2011: odstaven ve Šťáhlavech; 27.3.2011: převezen do Jihlavy 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá
fotka
ex PMDP
majitel Autobusy Jihlava
 
411 OS ZHTA (pronajat od 4/2011)
 
  12222 Škoda 15 Tr13/6M 1996    2009: SP 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
ex PMDP
majitel Autobusy Jihlava
 
474 OS ZHTA (pronajat od 12/2012)
 
  10823 Škoda 15 Tr02/6 1988     
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
ex DP města Ústí nad Labem
 
504 OS ZHTA (od 2016)
 
  10831 Škoda 15 Tr02/6 1988    léto 2013-1/2014: oprava skeletu a oplechování předního článku 
nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová *
fotka
ex DP města Ústí nad Labem
 
511 OS ZHTA (od 2015)
 
  10836 Škoda 15 Tr02/6 1988     
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
ex DP města Ústí nad Labem
 
516 OS ZHTA (od 2015)
 
  ZiU 682V 1976    1977-2013: vozidlo autoškoly, 2013-2017: převeden mezi technické vozy na odstranění námrazy 
nátěr: BKV, červeno-šedá *
fotka
ex Budapesti Közlekedési Vállalat
 
840 OS ZHTA (od 6/2017)
 
  9911 Škoda 14 Tr07 1986    2003: odstaven (areál vozovny Komín), 2.5.2007: odvezen do Jihlavy (Občanské sdružení za záchranu historických trolejbusů a autobusů) 
fotka
ex DPMB
 
3203 OS ZHTA (od 2007)
 
  10423 Škoda 14 Tr08/6 1987  4/2012   9/2004: odstaven (areál vozovny Komín), 2.5.2007: odvezen do Jihlavy (Občanské sdružení Za záchranu historických trolejbusů a autobusů) 
fotka
ex DPMB
 
3213 OS ZHTA (5/2007 - 4/2012)
 
  12018 Škoda 14 Tr14 1994    2006: BS110 ex 7409, 2009-2010: pro velmi špatný stav mimořádná oprava v rozsahu "nižší" GO (LÚ Komín) - dělené boční plechy, z technologických důvodů nedokončeno, 2011: GO - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015-2019: stahováky Railtech, 10/2022: odstaven (nepotřebnost), 22.2.2024: přesunut do Jihlavy 
nátěr: 90 let vozovny Husovice, bílá *
fotka
ex DPMB
 
3260 OS ZHTA (od 2/2024)
 
  12086 Škoda 14 Tr17/6M 1995    2006: BS110 ex 7415, 2009-2010: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 9/2018: odstaven, 9.2.2019: odvezen do Jihlavy (Autobusy Jihlava) 
nátěr: unifik
fotka
ex DPMB
ex Autobusy Jihlava
 
3273 OS ZHTA (pronajat od 9/2021)
 
  12087 Škoda 14 Tr17/6M 1995    2006: BS110 ex 7234, 2011-2012: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak ve vozovně Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel (typ Citelis), zkušebně dveřní pohony Joucomatic (dle 21Tr), 3/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880; 1/2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 3/2023: odstaven, 15.2.2024: přesunut do Jihlavy 
nátěr: unifik
fotka
ex DPMB
 
3274 OS ZHTA (od 2/2024)
 
  12089 Škoda 14 Tr17/6M » 14 TrR 1995    2006: BS110 ex 7392, 2009: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 4/2018: odstaven, 27.2.2020: zpět v provozu, 10/2022-1/2023: odstaven, 6/2023: odstaven, 21.2.2024: přesunut do Jihlavy 
nátěr: unifik *
fotka
ex DPMB
 
3276 OS ZHTA (od 2/2024)
 
  12092 Škoda 14 Tr17/6M 1995    2005: BS110 ex 7245, 11/2007: nehoda s nákladním vozem Novolíšeňská, 12/2007: zpět v provozu (dělené čelní sklo), 2011: GO - ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak ve vozovně Medlánky (světlý interiér), 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 4/2023: odstaven, 14.2.2024: přesunut do Jihlavy 
nátěr: unifik *
fotka
ex DPMB
 
3279 OS ZHTA (od 2/2024)
 
  11577 Škoda 14 Tr10/6 1991    2000: GO (DPMP) - čela "M" verze; 2006: modernizace PMDP 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová *
fotka
ex DP města Pardubic
ex Autobusy Jihlava
 
9342 OS ZHTA (od 22.4.2023)
 
  646/590 Škoda 8 Tr9 1960    rok výroby a rok dodání vozu (Dopravní podnik hl. m. Prahy) nemusí být s ohledem na absenci dobové evidence zcela přesné 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
ex Dopravní podniky hl. města Prahy
ex soukromá osoba
 
9493 OS ZHTA (1997 - 1998)
poté DP města Pardubic
 
  11747 Škoda 22 TrG 1993    1. prototyp 22 Tr (první nízkopodlažní trolejbus v ČR); 1994-1995: zkušební provoz na zkušební trati Ostrov – Jáchymov a v Ústí nad Labem, později odstaven; 2004: částečně rozebraný vůz odkoupen ZHTA Jihlava, deponován v Brně ve vozovně Komín, později v depozitáři TMB v Řečkovicích; 2012: Rozebrán na ND 
nátěr: prototypový nátěr, modro-šedo-žluto-bílá
fotka
ex Škoda Ostrov
🗘 DP města Ústí nad Labem
 
OS ZHTA (2004 - 2010?)
poté Technické muzeum v Brně
 
  7227 Škoda 9 TrHT26 1979    2006: renovace (DSZO) 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
ex DP Mariánské Lázně
ex soukromá osoba
 
4
28
OS ZHTA (pronajat: 1999? - 2004)
poté DSZO
🗘 Městský dopravní podnik Opava
 
  706/650 Škoda 8 Tr10 1960    rok výroby a rok dodání vozu nemusí být s ohledem na absenci dobové evidence zcela přesné 
nátěr: krémová s modrým proužkem *
ex Dopravní podniky hl. města Prahy
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
 
OS ZHTA (1999 - 2000)
poté LVB Leipzig
 
Vypsáno celkem 27 vozů, z toho:
  • dlouhodobě odstaven: 9 vozů
  • historický/muzejní: 7 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 5 vozů
  • sešrotován: 3 vozy
  • provozní: 2 vozy
  • v dílnách/v opravě: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (3) mají přibližný průměrný věk 35,0 let.

Poslední aktualizace vozů: dnes.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání