DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova: zapůjčené tramvaje
výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
150187 | Tatra T2 » T2R | 1960 |
od výroby rozchod 1000 mm,
1971: VP (DP Ostrava) a rozchod 1435 mm,
1985: GO - T2R, 2/1995: rozchod 1000 mm,
9/2001: vůz zapůjčen na oslavy 100 let MHD v Mostě a Litvínově,
9/2003: vystaven na vagóně v žst. Ústí nad Labem-západ v rámci výročí 145 let Ústecko-teplické dráhy,
2007: vůz původně určen ke konzervaci, odstaven,
31.3.2023: převezen do Mostu na opravu nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
DP města Ústí nad Labem ex Dopravní podnik města Ostravy ex DP Liberec |
|||||||||
21 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (zapůjčen: 9/2001 - 9/2001) | Mos | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem poté DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
148983 | Tatra T1 | 1957 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail |
![]() |
||||
majitel
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
528 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (zapůjčen: 9/2001 - 9/2001) | Mos | |||||||
155438 | ČKD Tatra K2 | 1966 | 12.1.1988 |
prototyp; 9/1966: vystaven na Mezinárodním veletrhu Brno, konec 1966: zapůjčen do Mostu pro dokončení prototypových zkoušek nátěr: červeno-krémová |
» detail |
![]() |
|||
ex
ČKD Tatra 🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
7000 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (zapůjčen: 1966 - ?) | ? | |||||||
poté
DPMB |
|||||||||
161500 | ČKD Tatra T5 | 1972 | 1986 |
prototyp nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
8000 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (zapůjčen: 1974 - 1976) | ? | |||||||
179621 | ČKD DS RT6N1 | 1993 | 4/2002 |
prototyp RT6N1,
5.-10.6.1993: vystaven na veletrhu Autotec Brno,
2/1994: TBZ,
2-9/1994: zkušební jízdy v Praze,
9/1994: předváděcí provoz v Brně (v době MSV),
9/1994-jaro/1995: zkušební jízdy v Praze,
3.-7.4.1995: vystaven na veletrhu Scima Praha,
1995: rekonstrukce, poté zkušební jízdy Praha,
22.-30.9.1995: vystaven na veletrhu Transport 95 v Lipsku, poté zkušební jízdy Praha,
1996: rekonstrukce, změna laku, poté předváděcí provoz s cestujícími Liberec, Most-Litvínov (vůz v provozu vykolejil a musel být odeslán zpět), Praha (2x), Poznaň (testován v provozu s cestujícími v rámci veletrhu) a Krakow,
9/1998-11/1999: zapůjčen do Liberce
4/2002: likvidace (prodán kovošrotu v Kralupech nad Vltavou) nátěr: schéma RT6N, červeno-bílá * |
» detail |
![]() |
|||
ex
ČKD Dopravní systémy 🗘 DPMB 🗘 DP Liberec |
|||||||||
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (zapůjčen: 24.5.1996 - 5/1996) | ? | ||||||||
🗘
Dopravní podnik hl. m. Prahy 🗘 MPK Poznań 🗘 Dopravní podnik hl. m. Prahy 🗘 MPK Kraków 🗘 DP Liberec |
Vypsáno celkem 5 vozů,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Počty vozů dle provozoven:
- Neznámá provozovna: 3 vozy
- Most: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
27. 11. 2023.