České aerolinie: vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Škoda 706 RO | ? |
|
» detail | ||||||
P 93 250 | Československé aerolinie (? - ?) | Pra | |||||||
Karosa ŠM 11.1608 | ? |
verze letiště (bez druhých dveří) nátěr: ČSA, bílo-šedá s červeným pruhem |
» detail | ||||||
AC 77-87 | Československé aerolinie (1968 - ?) | Pra | |||||||
Ikarus 290 | 1978 |
jeden z prototypů Ikarusu 290 nátěr: ČSA, bílo-červená s modrým pruhem * |
» detail | ||||||
AK 83-23 | Československé aerolinie (1982 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť |
|||||||||
3860 | Karosa B 731.00 | 1982 | 2004 |
1999: GO spojená s rekonstrukcí na C734.20 nátěr: SPOJBUS, žluto-červená s červeným pruhem * |
» detail | ||||
AS 01-16 | Československé aerolinie (1982 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Jana Barnatová - SPOJBUS poté Connex Praha |
|||||||||
Karosa C 734.03 | 1985 |
nátěr: ČSA, bílo-červená s modrým pruhem |
» detail | ||||||
AO 23-08 | Československé aerolinie (1985 - ?) | Pra | |||||||
Karosa C 734.03 | 1986 | 2014 |
nátěr: bílo-vínová s černou kolem oken * |
» detail | |||||
AO 61-66 | Československé aerolinie (8/1986 - 12/1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Jaroslav Havlíček, Březová poté Karlovarské dopravní muzeum poté Tomáš Zavadil, Chomutov poté soukromá osoba |
|||||||||
18300 VIN | Karosa C 734.22 | 1987 |
2007: GO (ZLINER) - čela z řady 950 nátěr: Arriva, tyrkysovo-krémová se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
? | Československé aerolinie (5/1987 - ?) | Pra | |||||||
poté
BOSÁK BUS poté RAIL BUS poté Pavelec |
|||||||||
18331 | Karosa C 734.23 | 1987 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
? | Československé aerolinie (5/1987 - ?) | Pra | |||||||
poté
ORLOBUS |
|||||||||
Karosa C 734.23 | 1987 |
nátěr: ČSA, bílo-červená s modrým pruhem |
» detail | ||||||
AO 96-16 | Československé aerolinie (1987 - ?) | Pra | |||||||
26110 | Karosa LC 735.40 | 1989 |
nátěr: ČSL, bílá s modrými pruhy |
» detail | |||||
AP 02-78 | Československé aerolinie (9/1989 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR |
|||||||||
26114 VIN | Karosa LC 735.40 | 1989 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
AP 02-79 | Československé aerolinie (9/1989 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Jiří Kajzr poté Jiří Novák poté Zdeněk Vastl, Praha |
|||||||||
26108 | Karosa LC 735.40 | 1989 |
nátěr: bílá s černou kolem oken |
» detail | |||||
AP 02-80 | Československé aerolinie (1989 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť |
|||||||||
26111 | Karosa LC 735.40 | 1989 |
|
» detail | |||||
AP 02-81 | Československé aerolinie (9/1989 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Luboš Dostál, Praha poté Ladislav Habr, Most |
|||||||||
28366 | Karosa B 732.1652 | 1990 |
|
» detail | |||||
AP 34-79 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť |
|||||||||
28428 VIN | Karosa B 732.1652 | 1990 |
verze letiště (bez druhých dveří) nátěr: klasické schéma ČSAD, zelené pruhy * |
» detail | |||||
AP 43-61 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR poté ORLOBUS poté I.P. Solovyev M.A. |
|||||||||
28429 | Karosa B 732.1652 | 1990 |
verze letiště (bez druhých dveří) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
AP 43-62 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Lubomír Zářecký - BUS DOPRAVA poté ZDAR |
|||||||||
28424 VIN | Karosa B 732.1652 | 1990 |
verze letiště (bez druhých dveří) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
AP 43-63 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR poté ORLOBUS |
|||||||||
28425 VIN | Karosa B 732.1652 | 1990 |
verze letiště (bez druhých dveří) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
AP 45-21 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR poté AUDIS BUS |
|||||||||
28426 VIN | Karosa B 732.1652 | 1990 |
verze letiště (bez druhých dveří); SPZ AP 45-22 a evidenční číslo 12 jsou velmi pravděpodobné, ale nejsou zcela prokázány nátěr: klasické schéma ČSAD, zelené pruhy * |
» detail | |||||
AP 45-22 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR poté ORLOBUS poté I.P. Solovyev M.A. |
|||||||||
28427 | Karosa B 732.1652 | 1990 | 2008 |
2008: odprodán SDH Pyšely, kde byl obratem sešrotován nátěr: ČSL, bílá s modrými pruhy |
» detail | ||||
AP 45-23 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Letiště Praha poté Hasičský záchranný sbor ČR |
|||||||||
28430 | Karosa B 732.1652 | 1990 |
verze letiště (bez druhých dveří) nátěr: bílá |
» detail | |||||
? | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Bra | |||||||
poté
Slovenská správa letísk poté Letisko M. R. Štefánika Bratislava |
|||||||||
28367 | Karosa B 732.1652 | 1990 |
nátěr: ČSL, bílá s modrými pruhy * |
» detail | |||||
AP 52-79 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Letiště Praha |
|||||||||
26113 | Karosa LC 735.40 | 1989 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
BAA 96-51 | Československé aerolinie (9/1989 - 1991) | Bra | |||||||
poté
Slovenská správa letísk poté Letisko M. R. Štefánika Bratislava poté Zoltán Karátsony Oprava áut poté soukromá osoba |
|||||||||
VIN | Neoplan N 208 Jetliner | 1993 |
od ?: přední maska, nárazník a světla dle novějších modelů nátěr: béžová * |
» detail | |||||
ex
Československé aerolinie ex JUDr. Jan Hofmann, ČS-A-D Praha-Klíčov |
|||||||||
? | České aerolinie (9/1998 - 12/1998) | ||||||||
poté
Petr Sedláček - SEDI poté Transit car poté Vlastimil Sochor, Kostelec nad Labem poté Jaroslav Šafařík, Starovičky poté ? (Ukrajina) poté ? (Ukrajina) |
|||||||||
364043 VIN | Iveco Cacciamali Thesi | 2002 |
?-8/2023: dlouhodobě odstaven nátěr: ČSA Support, bílá s červeným pruhem * |
» detail | |||||
1A7 3573 | České aerolinie (8/2002 - 9/2003) | ||||||||
poté
Czech Airlines Handling poté V V CAR poté AZ SERVIS - agentura práce poté Milan Peruth, Rakovník poté soukromá osoba |
|||||||||
364265 VIN | Iveco Cacciamali Thesi | 2002 |
nátěr: ČSA Support, bílá s červeným pruhem * |
» detail | |||||
1A7 3574 | České aerolinie (8/2002 - 9/2003) | ||||||||
poté
Czech Airlines Handling poté V V CAR poté Radek Bláha, Radouňka |
|||||||||
5650930 VIN | Fiat Ducato II 2.8 D | 1998 |
|
» detail | |||||
ABB 09-17 | České aerolinie (1/1999 - 9/2003) | ||||||||
poté
ČSA Support poté ? |
|||||||||
5415009 VIN | Fiat Ducato II 2.5 D | 1998 |
|
» detail | |||||
ABA 92-31 | České aerolinie (8/1998 - 9/2003) | ||||||||
poté
ČSA Support |
|||||||||
57132 VIN | Ford Transit 130 | 1999 |
nátěr: bílá s modrým pruhem |
» detail | |||||
AKA 12-27 | České aerolinie (6/1999 - 9/2003) | ||||||||
poté
ČSA Support poté Ivan Vojta - VTR MOTOR-SPORT poté MM BUS |
|||||||||
VIN | Neoplan N 116/2 Cityliner | 1993 |
nátěr: bílá s barevnou grafikou * |
» detail | |||||
ex
Československé aerolinie ex JUDr. Jan Hofmann, ČS-A-D Praha-Klíčov |
|||||||||
PHA 83-02 | České aerolinie (9/1998 - 3/1999) | ||||||||
poté
Petr Sudek, Praha poté ? (Ukrajina) poté ? (Ukrajina) poté ? (Ukrajina) |
|||||||||
12917974 VIN | Renault Master | 1995 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
AY 14-30 | České aerolinie (3/1995 - 5/2003) | ||||||||
poté
Trans Bus poté ? |
|||||||||
Karosa C 734 | ? |
|
» detail | ||||||
? | Československé aerolinie (? - 1991) | ? | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR |
|||||||||
442 | Karosa C 734.00 | 1982 |
|
» detail | |||||
AK 64-74 | Československé aerolinie (1982 - ?) | Pra | |||||||
poté
FEDOS |
|||||||||
VIN | Neoplan N 208 Jetliner | 1993 |
|
» detail | |||||
ex
Československé aerolinie ex JUDr. Jan Hofmann, ČS-A-D Praha-Klíčov |
|||||||||
? | České aerolinie (9/1998 - 12/1998) | ||||||||
poté
Petr Sudek, Praha poté ? |
|||||||||
1885 | Airbus A320-214 | 2002 |
nátěr: schéma Czech Airlines & polep "100 Years" * |
» detail | |||||
ex
Air France ex Brussels Airlines |
|||||||||
OK-HEU | České aerolinie (od 2020) | ||||||||
3762 | Airbus A320-214 | 2009 |
nátěr: schéma Czech Airlines * |
» detail | |||||
ex
Cebu Pacific ex Lufthansa Technik ex České aerolinie ex Air Transat |
|||||||||
OK-IOO | České aerolinie (od 5/2024) | ||||||||
Vypsáno celkem 36 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 30 vozů
- vyřazen: 4 vozy
- provozní: 2 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 18,5 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Letiště Praha - Ruzyně: 22 vozů
- Letiště Bratislava: 2 vozy
- Neznámá provozovna: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
2. 11. 2024.