Městská doprava Teplice: vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
1 | TEKG (1895 - 1936) | ED | |||||||
Lindner hr.mv | 1905 | ? |
čtyřnápravový vůz |
» detail | |||||
ex
Straßenbahn Herne–Recklinghausen ex Vestische Straßenbahnen |
|||||||||
1II | DP města Teplic (1942 - 1954) | ED | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica |
|||||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
2 | TEKG (1895 - 1937) | ED | |||||||
Lindner hr.mv | 1905 | ? |
čtyřnápravový vůz |
» detail | |||||
ex
Straßenbahn Herne–Recklinghausen ex Vestische Straßenbahnen |
|||||||||
2II | DP města Teplic (1942 - 1954) | ED | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica |
|||||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
3 | TEKG (1895 - 1935) | ED | |||||||
Falkenried hr.mv | 1905 | 195x |
čtyřnápravový vůz |
» detail | |||||
ex
Straßenbahn Herne–Recklinghausen ex Vestische Straßenbahnen |
|||||||||
3II | DP města Teplic (1942 - 1953) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
4 | TEKG (1895 - 1938) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
5 | TEKG (1895 - 1938) | ED | |||||||
Graz mh.mv.b | 1903 | 195x |
od 194?: služební vůz |
» detail | |||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl |
|||||||||
5II | DP města Teplic (1941 - 1955) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 195x |
výzbroj: UEG, 1938?-1950?: služební vůz |
» detail | |||||
6 | TEKG (1895 - 1950?) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1895 | 1943 |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
7 | TEKG (1895 - 1943) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a2 | 1898 | 1931 |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
12 | TEKG (1898 - 1931) | ED | |||||||
Ringhoffer tp.mv.f | 1932 | 195x |
podvozek a el. výzbroj z vozu 12/I |
» detail | |||||
12II | DP města Teplic (1932 - 1953) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a2 | 1898 | 1931 |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
13 | TEKG (1898 - 1931) | ED | |||||||
Ringhoffer tp.mv.f | 1932 | 1953 |
podvozek a el. výzbroj z vozu 13/I |
» detail | |||||
13II | DP města Teplic (1932 - 1953) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a2 | 1898 | 194x |
výzbroj: UEG, 1936?-1941?: služební vůz - brus |
» detail | |||||
14 | TEKG (1898 - 1941?) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a3 | 1900 | 19xx |
výzbroj: UEG, 1932-1959?: služební vůz |
» detail | |||||
15 | DP města Teplic (1900 - 1959?) | ED | |||||||
Graz tp.smv.tv | 1898 | 196x |
služební vůz - montážní vůz trolejového vedení |
» detail | |||||
30 | DP města Teplic (1898 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.b | 1912 | 195x |
výzbroj: BBC |
» detail | |||||
32 | DP města Teplic (1912 - 1955) | ED | |||||||
Ringhoffer tp.mv.b | 1912 | 194x |
výzbroj: BBC |
» detail | |||||
33 | TEKG (1912 - 1947) | ED | |||||||
DP Teplice tp.mv.e | 1947 | 196x |
výzbroj BBC |
» detail | |||||
33II | DP města Teplic (1948 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.b | 1912 | 19xx |
výzbroj: BBC |
» detail | |||||
34 | DP města Teplic (1912 - 1956) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.b | 1912 | 19xx |
výzbroj: BBC |
» detail | |||||
35 | DP města Teplic (1912 - 1956) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.b | 1912 | 195x |
výzbroj: BBC |
» detail | |||||
36 | DP města Teplic (1912 - 1956) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.c | 1913 | 195x |
výzbroj: AEG/Ganz, 1942: zapůjčen do Mostu (nevrácen) |
» detail | |||||
40 | TEKG (1913 - 1952) | ED | |||||||
pronajat
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.d | 1921 | ? |
výzbroj BBC, 1955-1959: služební vůz, 1959: pravděpodobně předán do Mostu (ne zcela prokázáno) |
» detail | |||||
41 | DP města Teplic (1921 - 1959) | ED | |||||||
Ringhoffer tp.mv.d | 1921 | 1956 |
výzbroj BBC |
» detail | |||||
42 | DP města Teplic (1921 - 1956) | ED | |||||||
Ringhoffer tp.mv.d | 1921 | 196x |
výzbroj BBC |
» detail | |||||
43 | DP města Teplic (1921 - 1956) | ED | |||||||
poté
DP Bratislava |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.d | 1921 | 195x |
výzbroj BBC |
» detail | |||||
44 | DP města Teplic (1921 - 1956) | ED | |||||||
Ringhoffer tp.mv.d | 1921 | 196x |
|
» detail | |||||
45 | DP města Teplic (1921 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
KPS Brno tp.mv.e | 1931 | 196x |
výzbroj BBC, 1960-1963: služební vůz |
» detail | |||||
46 | DP města Teplic (1932 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
KPS Brno tp.mv.e | 1931 | 196x |
výzbroj BBC |
» detail | |||||
47 | DP města Teplic (1932 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
KPS Brno tp.mv.e | 1938 | 196x |
výzbroj BBC |
» detail | |||||
48 | DP města Teplic (1939 - 1956) | ED | |||||||
poté
DP Bratislava |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
51II | DP města Teplic (1953 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
52II | DP města Teplic (1953 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
1962: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
53II | DP města Teplic (1953 - 1959) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova poté DP Jablonec nad Nisou poté DP Liberec |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
54II | DP města Teplic (1953 - 1959) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova poté DP Jablonec nad Nisou poté DP Liberec |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1980 |
1973-1978: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
55 | DP města Teplic (1953 - 1959) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova poté DP Jablonec nad Nisou poté DP města Ústí nad Labem poté DP Liberec |
|||||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1895 | 193x |
výzbroj: UEG, 1914-1938: vlečný vůz |
» detail | |||||
8 | TEKG (1895 - 1938) | ED | |||||||
Graz mh.mv.b » tp.vv.f | 1903 | 196x |
od 194?: služební vůz,
od 1950: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl |
|||||||||
14II 8II |
DP města Teplic (1941 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1926-1950: vlečný vůz |
» detail | |||||
9 | TEKG (1897 - 1950) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1926-1956: vlečný vůz |
» detail | |||||
10 | DP města Teplic (1897 - 1956) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1914-1956: vlečný vůz |
» detail | |||||
11 | DP města Teplic (1897 - 1956) | ED | |||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
16 | DP města Teplic (1895 - 1951) | ED | |||||||
Graz mh.mv.b » tp.vv.f | 1903 | 19xx |
od 1940: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl |
|||||||||
54 16II |
DP města Teplic (1941 - 1959) | ED | |||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 19xx |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
17 | TEKG (1895 - 1939) | ED | |||||||
Graz mh.mv.b » tp.vv.f | 1903 | 195x |
od 1940: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl |
|||||||||
53 17II |
DP města Teplic (1941 - 1956) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
18 | DP města Teplic (1895 - 1955) | ED | |||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 196x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
19 | DP města Teplic (1895 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 196x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
20 | DP města Teplic (1895 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
21 | DP města Teplic (1895 - 1957) | ED | |||||||
Graz tp.vv.a2 | 1897 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
22 | DP města Teplic (1897 - 1956) | ED | |||||||
Graz tp.vv.a2 | 1898 | 196x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
23 | DP města Teplic (1895 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Graz tp.vv.a2 | 1895 | 196x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
24 | DP města Teplic (1895 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Graz tp.vv.b | 1898 | 195x |
vlečný vůz se zavazadlovým/poštovním oodílem |
» detail | |||||
25 | DP města Teplic (1898 - 1953) | ED | |||||||
Graz tp.vv.b | 1898 | 195x |
vlečný vůz se zavazadlovým/poštovním oodílem |
» detail | |||||
26 | DP města Teplic (1898 - 1953) | ED | |||||||
Weyer kb.mv » kb.vv.u | 1900 | 195x |
původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
27 | TEKG (1940 - 1946) | ED | |||||||
poté
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Weyer kb.mv » kb.vv.u | 1900 | 195x |
původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
28 | TEKG (1940 - 1946) | ED | |||||||
poté
Jihočeské elektrárny |
|||||||||
Weyer kb.mv » kb.vv.u | 1900 | 195x |
původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
29 | TEKG (1940 - 1946) | ED | |||||||
poté
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv | 1913 |
výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz |
» detail | ||||||
37 | DP města Teplic (1913 - 1955) | ED | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv | 1913 |
výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz |
» detail | ||||||
38 | DP města Teplic (1913 - 1955) | ED | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv | 1913 |
výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz |
» detail | ||||||
39 | DP města Teplic (1913 - 1955) | ED | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica |
|||||||||
Weyer kb.vv.o | 1902 | 195x |
otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
49 | DP města Teplic (1940 - 1954) | ED | |||||||
Vagónka Česká Lípa ml.mv.c » mo.vv.g | 1931 |
od 1959: vlečný vůz |
» detail | ||||||
ex
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
49II | DP města Teplic (1952 - 1959) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova poté DP Jablonec nad Nisou poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Boveraclub |
|||||||||
Weyer kb.vv.o | 1902 | 194x |
otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
50 | TEKG (1940 - 1948) | ED | |||||||
Vagónka Česká Lípa ml.mv.c » mo.vv.g | 1931 | 196x |
od 1959: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
50II | DP města Teplic (1952 - 1959) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova poté DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
Weyer kb.vv.o | 1902 | 1988 |
otevřený vlečný vůz, během 2. sv. války převezen z Koblenze do Teplic (ev.č. 51), po vyřazení předán na Čiernohronskou lesní železnici, 1973: předán TMB, 1973-1981: renovace v DP Ostrava, 1982: převezen do Brna, označen ev. č. 53 (nesprávným), 1986: zapůjčen Kysuckému muzeu na lesní železnici Vychylovka, 1988: zničen při požáru tamního depa, podvozek a část rámu pravděpodobně stále existuje |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
51 | DP města Teplic (1940 - 1954) | ED | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica poté Technické muzeum v Brně zapůjčen Kysucké múzeum Čadca |
|||||||||
Weyer kb.vv.o | 1902 | 195x |
otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
52 | DP města Teplic (1940 - 1952) | ED | |||||||
13413 VIN | Škoda 24 Tr Citelis 1B | 2008 |
30.5.2016: nehoda s vozem 178 nátěr: schéma DP Teplice, bílo-modro-žlutá |
» detail | |||||
majitel
Statutární město Teplice pronajat ARRIVA TEPLICE pronajat ARRIVA CITY |
|||||||||
100II | Městská doprava Teplice (pronajat od 1/2024) | ED | |||||||
37/93 | Škoda 7 Tr1 | 1952 |
|
» detail | |||||
101 | DP města Teplic (1952 - 1953) | ED | |||||||
poté
DP města Pardubic |
|||||||||
Škoda 8 Tr3 | 1956 |
|
» detail | ||||||
101II | DP města Teplic (1957 - 1974) | ED | |||||||
5918 | Škoda 9 Tr20 | 1974 |
|
» detail | |||||
101III | DP města Teplic (1974 - 1986) | ED | |||||||
7094 | Škoda 9 TrHT26 | 1979 |
|
» detail | |||||
106III 101V |
DP města Teplic (1979 - 1990) | ED | |||||||
13414 VIN | Škoda 24 Tr Citelis 1B | 2008 |
12/2021-2/2023: odstaven pro nepotřebnost nátěr: schéma DP Teplice, bílo-modro-žlutá * |
» detail | |||||
majitel
Statutární město Teplice pronajat ARRIVA TEPLICE pronajat ARRIVA CITY |
|||||||||
101VI | Městská doprava Teplice (pronajat od 1/2024) | ED | |||||||
52/108 | Škoda 7 Tr1 » 8 Tr12 | 1952 | 1972 |
1955-1956: zapůjčen z Mariánských Lázní do Teplic (ev.č. 111), 1961-1964: rekonstrukce na 8Tr12 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
DP města Teplic ex DP Mariánské Lázně |
|||||||||
111 | DP města Teplic (pronajat: 1955 - 1956) | ED | |||||||
poté
DP města Opavy |
|||||||||
Škoda 8 Tr3 | 1956 |
|
» detail | ||||||
102II | DP města Teplic (1957 - 1965) | ED | |||||||
1750 | Škoda 9 Tr8 | 1965 |
|
» detail | |||||
102III | DP města Teplic (1965 - 1981) | ED | |||||||
7113 | Škoda 9 TrHT26 | 1979 |
|
» detail | |||||
107IV 102V |
DP města Teplic (1979 - 1990) | ED | |||||||
13415 VIN | Škoda 24 Tr Citelis 1B | 2008 |
nátěr: schéma DP Teplice, bílo-modro-žlutá * |
» detail | |||||
majitel
Statutární město Teplice pronajat ARRIVA TEPLICE pronajat ARRIVA CITY |
|||||||||
102VI | Městská doprava Teplice (pronajat od 8.1.2024) | ED | |||||||
53/109 | Škoda 7 Tr1 | 1952 |
|
» detail | |||||
103 | DP města Teplic (1952 - 1953) | ED | |||||||
poté
DP města Pardubic |
|||||||||
Škoda 8 Tr3 | 1956 |
|
» detail | ||||||
103II | DP města Teplic (1957 - 1974) | ED | |||||||
6886 | Škoda 9 TrH25 | 1978 |
|
» detail | |||||
103III | DP města Teplic (1978 - 1988) | ED | |||||||
7095 | Škoda 9 TrHT26 | 1979 |
|
» detail | |||||
109III 103V |
DP města Teplic (1979 - 1990) | ED | |||||||
13502 VIN | Škoda 26 Tr | 2009 |
nátěr: DP Teplice, žluto-modrá |
» detail | |||||
majitel
Statutární město Teplice pronajat ARRIVA TEPLICE pronajat ARRIVA CITY |
|||||||||
103VI | Městská doprava Teplice (pronajat od 1/2024) | ED | |||||||
64/120 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1952 | 1971 |
1963: reko na 8Tr |
» detail | ||||
104 | DP města Teplic (1952 - 1953) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova poté DP města Děčína |
|||||||||
Škoda 7 Tr6 | 1955 |
|
» detail | ||||||
104II | DP města Teplic (1956 - 1974) | ED | |||||||
6885 | Škoda 9 TrH25 | 1978 |
|
» detail | |||||
104III | DP města Teplic (1978 - 1988) | ED | |||||||
7717 | Škoda 9 TrHT28 | 1980 |
|
» detail | |||||
102IV 104V |
DP města Teplic (1980 - 1990) | ED | |||||||
13503 VIN | Škoda 26 Tr | 2009 |
nátěr: DP Teplice, žluto-modrá |
» detail | |||||
majitel
Statutární město Teplice pronajat ARRIVA TEPLICE pronajat ARRIVA CITY |
|||||||||
104VI | Městská doprava Teplice (pronajat od 1/2024) | ED | |||||||
65/121 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1952 | 1969 |
1963: reko na 8Tr; 1/1969: vyřazen po nehodě s vozem 23 nátěr: bílá s tenkými červenými pruhy |
» detail | ||||
105 | DP města Teplic (1952 - 1953) | ED | |||||||
poté
DP města Děčína |
|||||||||
Škoda 7 Tr6 | 1955 |
|
» detail | ||||||
ex
DP města Teplic ex Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
107II | DP města Teplic (1958 - 1963) | ED | |||||||
Škoda 7 Tr4 | 1953 |
|
» detail | ||||||
110 105III |
DP města Teplic (1953 - 1974) | ED | |||||||
6887 | Škoda 9 TrH25 | 1978 |
|
» detail | |||||
105IV | DP města Teplic (1978 - 1988) | ED | |||||||
7718 | Škoda 9 TrHT28 | 1980 |
od 1993: zachován jako muzejní; od 2/2023: GO (ZLINER) nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic majitel Statutární město Teplice pronajat ARRIVA TEPLICE pronajat ARRIVA CITY |
|||||||||
105VI | Městská doprava Teplice (pronajat od 2025) | ED | |||||||
Škoda 7 Tr4 | 1952 | 1959 |
1957: odstaven po nehodě, vyřazen a sešrotován po ukončení provozu trolejbusů v Mostě a Litvínově |
» detail | |||||
106 | DP města Teplic (1952 - 1953) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Škoda 7 Tr6 | 1955 |
|
» detail | ||||||
106II | DP města Teplic (1956 - 1974) | ED | |||||||
Škoda 9 TrHT28 | 1981 |
|
» detail | ||||||
108III 110IV 106V |
DP města Teplic (1981 - 1991) | ED | |||||||
13504 VIN | Škoda 26 Tr | 2009 |
21.7.2016: nehoda s vozem 717 v Teplicích-Trnovanech nátěr: DP Teplice, žluto-modrá |
» detail | |||||
majitel
Statutární město Teplice pronajat ARRIVA TEPLICE pronajat ARRIVA CITY |
|||||||||
106VI | Městská doprava Teplice (pronajat od 1/2024) | ED | |||||||
1338 | Škoda 9 Tr4 | 1963 |
|
» detail | |||||
107III | DP města Teplic (1963 - 1977) | ED | |||||||
7820 | Škoda 9 TrHT28 | 1981 |
|
» detail | |||||
115II 111IV 107VI |
DP města Teplic (1981 - 1991) | ED | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 40 vozů
- sešrotován: 36 vozů
- vyřazen: 19 vozů
- dlouhodobě odstaven: 2 vozy
- dočasně odstaven: 1 vůz
- provozní: 1 vůz
- v dílnách/v opravě: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (3) mají přibližný průměrný věk 24,7 let.
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Emilie Dvořákové.
Poslední aktualizace vozů:
18. 11. 2024.