HZ Bussar: vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
795 VIN | SOR BN 9,5 | 2011 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Rutebilselskabet Haderslev ex Tide Bus Danmark ex Gundurs Bussar |
|||||||||
AP 893 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
Sigma |
|||||||||
772 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
HZ Bussar ex Gundurs Bussar |
|||||||||
HZ 368 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
? (Ukrajina) poté Mira & K |
|||||||||
762 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
HZ Bussar ex Gundurs Bussar |
|||||||||
HZ 386 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
Sigma poté Mira & K |
|||||||||
761 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
HZ Bussar ex Gundurs Bussar |
|||||||||
HZ 403 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
? (Ukrajina) poté Mira & K |
|||||||||
760 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
HZ Bussar ex Gundurs Bussar |
|||||||||
HZ 476 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
Československý Dopravák |
|||||||||
756 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 |
od 10/2023: provozován v rámci lokální sítě Eysturleiðin nátěr: Eysturleiðin, světle modro-bílá * |
» detail | |||||
ex
HZ Bussar ex Gundurs Bussar |
|||||||||
HZ 530 | HZ Bussar (1/2023 - 10/2023) | ||||||||
poté
AP Bussar |
|||||||||
766 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Jón Thomasen ex Gundurs Bussar |
|||||||||
FM 854 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
? (Ukrajina) |
|||||||||
767 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Jón Thomasen ex Gundurs Bussar |
|||||||||
TM 701 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
? (Ukrajina) |
|||||||||
768 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Jón Thomasen ex Gundurs Bussar |
|||||||||
AE 570 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
? (Ukrajina) |
|||||||||
769 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Jón Thomasen ex Gundurs Bussar |
|||||||||
UV 755 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
Sigma poté Mira & K |
|||||||||
750 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 |
původně předváděcí vůz nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Buscenter Vest zapůjčen Rutebilselskabet Haderslev zapůjčen Rutebilselskabet Haderslev ex Jón Thomasen ex Gundurs Bussar |
|||||||||
MF 221 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
? (Ukrajina) |
|||||||||
771 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Gundurs Bussar |
|||||||||
GB 839 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
? (Ukrajina) |
|||||||||
764 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Gundurs Bussar |
|||||||||
GB 738 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
Sigma poté Mira & K |
|||||||||
763 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Gundurs Bussar |
|||||||||
GB 450 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
Sigma poté Mira & K |
|||||||||
765 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Gundurs Bussar zapůjčen obec Tjørnuvík |
|||||||||
GB 292 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
Sigma poté Mira & K |
|||||||||
770 VIN | SOR CN 9,5 | 2011 | 2023 |
2023: rozebrán na ND a sešrotován nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Jón Thomasen ex Gundurs Bussar |
|||||||||
UB 760 | HZ Bussar (1/2023 - 2023) | ||||||||
794 VIN | SOR BN 9,5 | 2011 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Rutebilselskabet Haderslev ex Tide Bus Danmark ex Gundurs Bussar |
|||||||||
BN 954 | HZ Bussar (1/2023 - 1/2023) | ||||||||
poté
Sigma poté Mira & K |
|||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 1 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 2 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 3 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 4 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 5 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 6 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 7 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 8 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 9 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 10 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 11 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 12 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 13 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 14 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2022 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 15 | HZ Bussar (od 12/2022) | ||||||||
Iveco Crossway LE LINE 10,8M | 2023 |
nátěr: Bussleiðin, červeno-bílá |
» detail | ||||||
HZ 16 | HZ Bussar (od 3/2023) | ||||||||
Vypsáno celkem 33 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 16 vozů
- provozní: 16 vozů
- sešrotován: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (16) mají přibližný průměrný věk 1,9 let.
Poslední aktualizace vozů:
25. 9. 2024.