LOKO TRANS: motorové lokomotivy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
dopravce (od, do) | nátěr | ||||||||
431-0094 | Turčianské strojárne Martin T212.1 | 1977 |
nátěr: modrá * |
» detail | |||||
ex
Cukrovar Drahanovice |
|||||||||
703 594-2 | CZ-LTB 98 54 4 703 594-2 | LOKO TRANS (od 1995) | |||||||
11244 | ČKD Praha T448.0 | 1979 |
nátěr: zeleno-černá, žlutý rám * |
» detail | |||||
ex
Severočeské hnědouhelné doly ex Viamont ex Viamont Cargo ex OKD, Doprava |
|||||||||
740 657-2 | CZ-LTB 92 54 2 740 657-2 | LOKO TRANS (2010 - 2014) | |||||||
poté
JUSO pronajat Petrolsped Slovakia pronajat Cargo Motion pronajat Železnice Peštál |
|||||||||
11758 | ČKD Praha T448.0 | 1982 |
nátěr: CVR ZAPA Beton, žlutá s grafikou * |
» detail | |||||
ex
Synthesia Pardubice |
|||||||||
740 705-9 | CZ-LTB 92 54 2 740 705-9 | LOKO TRANS (2006 - 2013) | |||||||
poté
BF Logistics poté OLOMOUCKÁ DOPRAVNÍ |
|||||||||
9980 | ČKD Praha T466.2 | 1977 |
2013: úpravy pro provoz v Saudské Arábii;
2013-2019: používána při stavbě VRT Haramain (Mekka - Medina);
3.5.2019: návrat do ČR (vykládka z MNL Alessandro v Děčíně);
2019-2020: zpětné úpravy pro provoz v ČR (LOKO TRANS) nátěr: OLDOP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex OHL ŽS |
|||||||||
742 017-7 | CZ-LTB 92 54 2 742 017-7 | LOKO TRANS (2019 - 2020) | |||||||
poté
OLOMOUCKÁ DOPRAVNÍ |
|||||||||
9991 | ČKD Praha T466.2 | 1977 |
2013: úpravy pro provoz v Saudské Arábii;
2013-2019: používána při stavbě VRT Haramain (Mekka - Medina);
3.5.2019: návrat do ČR (vykládka z MNL Alessandro v Děčíně) nátěr: OHL ŽS, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex OHL ŽS |
|||||||||
742 028-2 | CZ-LTB 92 54 2 742 028-2 | LOKO TRANS (od 2019) | |||||||
10832 | ČKD Praha T466.2 | 1979 |
2013: úpravy pro provoz v Saudské Arábii;
2013-2019: používána při stavbě VRT Haramain (Mekka - Medina);
3.5.2019: návrat do ČR (vykládka z MNL Alessandro v Děčíně) nátěr: OHL ŽS, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex OHL ŽS |
|||||||||
742 132-4 | CZ-LTB 92 54 2 742 132-4 | LOKO TRANS (od 2019) | |||||||
10855 | ČKD Praha T466.2 | 1979 |
2013: úpravy pro provoz v Saudské Arábii;
2013-2019: používána při stavbě VRT Haramain (Mekka - Medina);
3.5.2019: návrat do ČR (vykládka z MNL Alessandro v Děčíně) nátěr: OHL ŽS, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex OHL ŽS |
|||||||||
742 155-5 | CZ-LTB 92 54 2 742 155-5 | LOKO TRANS (od 2019) | |||||||
10859 | ČKD Praha T466.2 | 1979 |
2013: úpravy pro provoz v Saudské Arábii;
2013-2019: používána při stavbě VRT Haramain (Mekka - Medina);
3.5.2019: návrat do ČR (vykládka z MNL Alessandro v Děčíně) nátěr: OHL ŽS, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex OHL ŽS |
|||||||||
742 159-7 | CZ-LTB 92 54 2 742 159-7 | LOKO TRANS (2019 - 2022) | |||||||
11654 | ČKD Praha T466.2 | 1980 |
2013: úpravy pro provoz v Saudské Arábii;
2013-2019: používána při stavbě VRT Haramain (Mekka - Medina);
3.5.2019: návrat do ČR (vykládka z MNL Alessandro v Děčíně);
2019-2020: zpětné úpravy pro provoz v ČR nátěr: OHL ŽS, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex OHL ŽS |
|||||||||
742 195-1 | CZ-LTB 92 54 2 742 195-1 | LOKO TRANS (od 2020) | |||||||
121184 | ČKD Praha T466.2 | 1979 |
2013: úpravy pro provoz v Saudské Arábii;
2013-2019: používána při stavbě VRT Haramain (Mekka - Medina);
3.5.2019: návrat do ČR (vykládka z MNL Alessandro v Děčíně) nátěr: OHL ŽS, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex OHL ŽS |
|||||||||
742 269-4 | CZ-LTB 92 54 2 742 269-4 | LOKO TRANS (od 2019) | |||||||
7739 | ČKD Praha T475.1 | 1970 |
2. prototyp nátěr: schéma T475.1 - modro-žlutá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Praha pronajat Československé státní dráhy ex Cementárny a vápenky Hranice ex Cement Hranice |
|||||||||
744 502-6 | CZ-LTB 92 54 2 744 502-6 | LOKO TRANS (1995 - 2016) | |||||||
poté
LOKOTRANS SERVIS |
Vypsáno celkem 11 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 5 vozů
- dosud nezařazen do provozu: 4 vozy
- provozní: 2 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 45,5 let.
Poslední aktualizace vozů:
21. 10. 2024.