PMDP: autobusy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
71939408 | Škoda 706 RTO MTZ | 1964 |
2011-12/2012: GO do muzejního stavu; 10.4.2013: první představení veřejnosti nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
soukromá osoba |
|||||||||
2P8 4784 | 51II | PMDP (od 12/2012) | Kar* | ||||||
18558 | Karosa C 734.23 | 1987 |
1995: GO (ZLINER), reko na C 735; PMDP: vozidlo autoškoly, dříve jezdil jako zájezdový bus, 2009: SO (ÚD) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
PMA 41-41 3P5 4904 |
100II | PMDP (1995 - 6/2018) | Kar* | ||||||
poté
Cykloklub Plzeň |
|||||||||
15078 | Karosa B 731.04 » B 732.20 | 1986 | 2007 |
1994: GO (ZLINER) - nový rám; 19.12.1994: zakoupen PMDP; u firmy STENBUS zdroj ND nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ČSAO Zlín |
|||||||||
PMA 75-98 | 101II | PMDP (21.11.1994 - 26.2.2007) | Cuk | ||||||
poté
Stanislav Jirásek - STENBUS |
|||||||||
15075 | Karosa B 731.04 » B 732.20 | 1986 | 5/2007 |
1994: GO (ZLINER); 1999: SO (ÚD); 5/2007: sešrotován (Plzeň-Jateční) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ČSAO Zlín |
|||||||||
PMA 75-99 | 102II | PMDP (1/1995 - 1.3.2007) | Cuk | ||||||
15064 | Karosa B 731.04 » B 732.20 | 1986 | 5/2007 |
1994: GO (ZLINER); 2-5/2007: sklad ve vozovně Slovany; 5/2007: sešrotován (Plzeň-Jateční) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ČSAO Zlín |
|||||||||
PMA 76-48 | 103II | PMDP (2/1995 - 1.3.2007) | Cuk | ||||||
15004 | Karosa B 731.04 » B 732.20 | 1986 | 10/2006 |
1994: GO (ZLINER); 10/2006: sešrotován (Plzeň-Jateční) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ČSAO Zlín |
|||||||||
PMA 76-49 | 104II | PMDP (1/1995 - 25.10.2006) | Cuk | ||||||
15024 | Karosa B 731.04 » B 732.20 | 1986 | 7/2005 |
1994: GO (ZLINER); 7/2005: sešrotován (Leta-písecko) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ČSAO Zlín |
|||||||||
PMA 76-50 | 105II | PMDP (2/1995 - 26.7.2005) | Cuk | ||||||
20403 | Karosa B 732.20 | 1987 | 2007 |
1996: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ZLINER |
|||||||||
PMA 94-20 | 106II | PMDP (19.12.1996 - 18.10.2006) | Cuk | ||||||
zapůjčen
HOTLINER poté Stanislav Jirásek - STENBUS zapůjčen HOTLINER zapůjčen BusMat plus |
|||||||||
20395 | Karosa B 732.20 | 1987 | 2014 |
1996: GO (ZLINER); dojezdil jako poslední cedulový autobus v Plzni; ?-2013: sklad; 1/2014: prodej nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ZLINER |
|||||||||
PMA 94-21 | 107II | PMDP (19.12.1996 - 4.12.2006) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
19994 | Karosa B 732.20 | 1987 | 1/2011 |
1996: GO (ZLINER); 10/2001: upraven interiér a využíván jako autoškola nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
PMA 94-22 | 108II | PMDP (19.12.1996 - 20.1.2011) | Cuk | ||||||
5235 | Karosa ŠM 11.1630 | 1973 |
?/2018-4/2019: GO nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex ? ex soukromá osoba |
|||||||||
PMA 47-86 | 135 | PMDP (od 5/2019) | Kar | ||||||
7289 | Karosa ŠM 11.1630 | 1974 |
po odprodeji přestavba na zájezdový - druhé a třetí dveře nahrazeny okny, doplněny sedačky (ZD Těnovice); později odprodej ZHTA, poté zpět k PMDP nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex ZD Těnovice ex ZHTA Jihlava |
|||||||||
? | 145 | PMDP (od 2009) | Kar* | ||||||
4324 | Karosa B 731.00 | 1983 | 2001 |
1989: GO (DPP - Hostivař), 1996: GO (ÚD), 3.10.2001: cvičení složek IZS, zdemolován nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PM 98-84 | 320 | PMDP (8.2.1983 - 16.5.2001) | Cuk | ||||||
8490 | Karosa B 731.00 | 1984 | 17.5.2000 |
1990: GO (DPP - Hostivař), 17.5.2000: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | ||||
PMA 06-64 | 326 | PMDP (22.5.1984 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
12113 | Karosa B 731.04 | 1985 | 2006 |
1992: GO (DPP - Hostivař), po vyřazení autobusu sloužila přední část vozu v Ostrově u Stříbra jako vchod do restaurace nátěr: CVR Eurotel, modrá * |
» detail | ||||
PMA 13-28 | 339 | PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
poté
TJ Sokol Město Touškov |
|||||||||
12129 | Karosa B 731.04 » B 732 | 1985 | 22.5.2000 |
1992: GO (DPP - Hostivař); rekonstrukce na B 732; 17.5.2000: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | ||||
PMA 13-33 PMA 48-39 |
340 | PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
12136 | Karosa B 731.04 | 1985 | 22.5.2000 |
1992: GO (DPP - Hostivař); 22.5.2000: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | ||||
PMA 13-34 | 341 | PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
12144 | Karosa B 731.04 » B 732 | 1985 | 12.7.2000 |
1992: GO (DPP - Hostivař); rekonstrukce na B 732; 12.7.2000: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | ||||
PMA 13-31 PMA 43-50 |
342 | PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
12172 | Karosa B 731.04 » B 732 | 1985 | 16.6.2000 |
1992: GO (DPP - Hostivař); rekonstrukce na B 732; 16.6.2000: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | ||||
PMA 13-29 | 345 | PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
12174 | Karosa B 731.04 » B 732 | 1985 | 16.6.2000 |
1992: GO (DPP - Hostivař); rekonstrukce na B 732; 16.6.2000: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | ||||
PMA 13-32 | 346 | PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
15194 | Karosa B 731.04 | 1986 |
1995: GO (DPP - Hostivař), 6/2002-3/2010: majetek Policie ČR, odstaven v Červeném Hrádku (resp. Dýšině), využíván pro výcvik zásahového týmu, 3/2010-2/2012: oprava do muzejního stavu nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||||
ex
PMDP ex Policie ČR |
|||||||||
3P9 8586 | 348 | PMDP (od 2/2012) | Kar* | ||||||
15217 | Karosa B 731.04 | 1986 | 5/2000 |
1991: dočasně předán ČSAD Plzeň; 5/2000: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 18-30 | 358 | PMDP (30.5.1986 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
15200 | Karosa B 731.04 | 1986 | 5/2000 |
1995: GO (DPP - Hostivař); 5/200: sešrotován ve vozovně nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 18-34 | 362 | PMDP (30.5.1986 - 17.5.2000) | Cuk | ||||||
20227 VIN | Karosa B 732.20 | 1987 |
1994: SO (ÚD); 1997: GO (ZLINER) - od 1/1998 zpět v provozu; 12/2006: údajně ještě v provozu (neověřeno); u firmy STENBUS zdroj ND; 2008: odprodán do Poděbrad, spatřen ještě na jaře 2009 nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 25-91 | 364 | PMDP (25.11.1987 - 1.10.2007) | Cuk | ||||||
poté
Stanislav Jirásek - STENBUS poté ČSAP |
|||||||||
20183 VIN | Karosa B 732.20 | 1987 | 5/2009 |
1997: GO (ZLINER) - od 1/1998 zpět v provozu; 2008: odstaven v Plzni na Karlově, zdemolován vandaly, sešrotován nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 25-92 | 365 | PMDP (25.11.1987 - 1.10.2007) | Cuk | ||||||
poté
KIMBEKO |
|||||||||
20036 | Karosa B 732.20 | 1987 | 2002 |
1995: GO (ÚD) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 25-93 | 366 | PMDP (25.11.1987 - 21.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
20048 | Karosa B 732.20 | 1987 | 1999 |
1996: GO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 25-94 | 367 | PMDP (25.11.1987 - 15.9.1999) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
Karosa B 732 | ? |
1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz z vozu) 367/I; od 12/2008: využíván jako zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||||
PMA 25-94II | 367II | PMDP (16.9.1999 - 22.12.2008) | Cuk | ||||||
poté
MARTIN UHER |
|||||||||
20031 VIN | Karosa B 732.20 | 1987 | 2013 |
1993: GO (ÚD); 1999: GO (ZLINER); 11/1999: zpět v provozu nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 25-95 | 368 | PMDP (25.11.1987 - 26.2.2007) | Cuk | ||||||
poté
Stanislav Jirásek - STENBUS zapůjčen BusMat plus poté Jaroslav Štěpánek, Praha |
|||||||||
20121 | Karosa B 732.20 | 1987 | 2004 |
1997: GO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 25-96 | 369 | PMDP (25.11.1987 - 31.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
Autoškola Sládek, Plzeň |
|||||||||
19974 VIN | Karosa B 732.20 | 1987 | ? |
1994: GO (ÚD) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 25-97 | 370 | PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
? (Rusko) poté ? (Rusko) poté ? (Rusko) |
|||||||||
20186 | Karosa B 732.20 | 1987 | 2002 |
1996: SO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 25-98 | 371 | PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
19972 | Karosa B 732.20 | 1987 | 1999 |
1993: SO (ÚD) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 25-99 | 372 | PMDP (25.11.1987 - 8/1999) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
Karosa B 732 | ? | 2009 |
1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz vozu) 372/I; 4/2008-2009: subdodávka v rámci PID; 2009: odstaven po dopravní nehodě, následně vyřazen nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMA 25-99II | 372II | PMDP (8.9.1999 - 20.2.2007) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
20077 | Karosa B 732.20 | 1987 | 2002 |
1994: GO (ÚD) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 26-11 | 373 | PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
20052 | Karosa B 732.20 | 1987 | 2009 |
1997: GO (ZLINER); 1/1998: zpět v provozu; po vyřazení u firmy STENBUS zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 26-12 | 374 | PMDP (25.11.1987 - 6.6.2007) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
20211 | Karosa B 732.20 | 1987 | ? |
1996: GO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 26-13 | 375 | PMDP (25.11.1987 - 5.6.2001) | Cuk | ||||||
poté
PKS K.A.R. Szostek |
|||||||||
22642 | Karosa B 732.20 | 1988 | 2001 |
7/1999: GO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 30-84 | 376 | PMDP (25.8.1988 - 16.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
22454 | Karosa B 732.20 | 1988 | 2001 |
1998: SO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 30-85 | 377 | PMDP (25.8.1988 - 16.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
22465 | Karosa B 732.20 | 1988 | 2012 |
1995: GO (ÚD); 2001: GO (ZLINER); 2/2001: zpět v provozu; 11/2006-6/2007: autoškola PMDP; 3/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 30-87 | 378 | PMDP (8/1988 - 6.6.2007) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS poté soukromá osoba |
|||||||||
22623 | Karosa B 732.20 | 1988 | 2012 |
1997: GO (ÚD) nátěr: bílá * |
» detail | ||||
PMA 30-89 | 379 | PMDP (25.8.1988 - 5.6.2001) | Cuk | ||||||
poté
Katarzyna Kwiczala - DAS |
|||||||||
22660 | Karosa B 732.20 | 1988 | 1/2014 |
1999: GO (ZLINER); 10/1999: zpět v provozu; 30.11.2006-26.2.2007: vyučíván k zácviku řidičů; 10/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID; 2011-2014: MHD Rokycany nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 30-91 | 380 | PMDP (25.8.1988 - 26.2.2007) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS zapůjčen HOTLINER poté AD - Miroslav Hrouda |
|||||||||
22939 | Karosa B 731.20 | 1988 | 1/2011 |
1997: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER) - BUSE, sešrotován v Tlumačově nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 32-29 | 381 | PMDP (21.11.1988 - 20.1.2011) | Cuk | ||||||
22944 | Karosa B 731.20 | 1988 | 1999 |
10/1999: vyměněn za zmodernizovaný vůz ve Zlineru nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 32-34 | 382 | PMDP (21.11.1988 - 10/1999) | Cuk | ||||||
poté
ZLINER |
|||||||||
Karosa B 732 | ? | 2013 |
1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz vozu) 382/I nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 32-34II | 382II | PMDP (13.10.1999 - 26.2.2007) | Cuk | ||||||
poté
DP Pernik |
|||||||||
22952 | Karosa B 731.20 | 1988 |
1994: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER); 2/2001: zpět v provozu; u fy STENBUS zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 32-35 | 383 | PMDP (21.11.1988 - 30.10.2007) | Cuk | ||||||
poté
Stanislav Jirásek - STENBUS |
|||||||||
22699 | Karosa B 731.20 » B 732.20 | 1988 | 2013 |
1999: GO (ZLINER) - rekonstrukce na B 732.20 - od 11/1999 zpět v provozu;, 11/2006-9/2007: pro zácviky řidičů nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 32-36 | 384 | PMDP (21.11.1988 - 4.9.2007) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba poté DP Pernik |
|||||||||
22710 | Karosa B 731.20 | 1988 |
1998: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * |
» detail | |||||
PMA 32-37 1P0 6328 |
385 | PMDP (21.11.1988 - 6.6.2007) | Cuk | ||||||
poté
ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
23340 | Karosa LC 736.20 | 1988 |
1997: SO (ÚD); 2003: GO (ÚD) nátěr: PMDP, bílo-fialová se siluetou Plzně * |
» detail | |||||
PMA 32-67 | 386 | PMDP (29.11.1988 - 6.3.2007) | Cuk | ||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň |
|||||||||
25593 | Karosa B 731.40 | 1989 | 1/2011 |
1999: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER) - BUSE, sešrotován v Tlumačově nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-58 | 387 | PMDP (1.7.1989 - 20.1.2011) | Cuk | ||||||
25604 | Karosa B 731.40 | 1989 | ? |
1998: GO (ÚD), 3/2004: prodán společně s 391, 397 a 398 soukromé osobě z Plzně nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-55 | 388 | PMDP (1.7.1989 - 8.10.2003) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
25575 | Karosa B 731.40 | 1989 | 2009 |
1994: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER); 11/2001: zpět v provozu; u fy STENBUS zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-52 | 389 | PMDP (1.7.1989 - 30.10.2007) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
25530 | Karosa B 732.40 | 1989 | 9/2003 |
9/2003: sešrotován ve vozovně nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-56 | 390 | PMDP (1.7.1989 - 29.1.2003) | Cuk | ||||||
25615 | Karosa B 731.40 | 1989 | ? |
10/1999: GO (ÚD), 2/2004: prodán společně s 388, 397 a 398 soukromé osobě z Plzně nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-54 | 391 | PMDP (1.7.1989 - 30.4.2003) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
25634 VIN | Karosa B 731.40 | 1989 | 1/2011 |
2001: GO (ZLINER) - BUSE, sešrotován v Tlumačově nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-57 | 392 | PMDP (1.7.1989 - 20.1.2011) | Cuk | ||||||
25589 | Karosa B 731.40 | 1989 | 1/2011 |
1997: SO (ÚD), 2001: GO (ZLINER) - BUSE, sešrotován v Tlumačově nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-51 | 393 | PMDP (1.7.1989 - 20.1.2011) | Cuk | ||||||
25547 VIN | Karosa B 732.40 | 1989 | ? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 36-50 | 394 | PMDP (1.7.1989 - 17.9.2002) | Cuk | ||||||
poté
Jiří Šrámek - Tour Trans poté ? |
|||||||||
25193 | Karosa B 732.40 | 1989 |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | |||||
PMA 36-49 | 395 | PMDP (1.7.1989 - 11.2.2003) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
25268 | Karosa B 732.40 | 1989 | 6/2005 |
1998: SO (ÚD); 6/2005: sešrotován (Plzeň - Jateční) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-48 | 396 | PMDP (1.7.1989 - 4.1.2005) | Cuk | ||||||
25245 | Karosa B 732.40 | 1989 | ? |
9.4.2004: prodán společně s vozy 388, 391 a 398 soukromé osobě z Plzně nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 36-47 | 397 | PMDP (1.7.1989 - 25.2.2003) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
24958 | Karosa B 732.40 | 1989 | ? |
4/1999: SO (ÚD); 30.3.2004: prodán společně s vozy 388, 391 a 397 soukromé osobě z Plzně nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 36-53 | 398 | PMDP (1.7.1989 - 15.12.2003) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
28480 | Karosa B 732.1652 | 1990 | 8/2012 |
1997: SO (ÚD); 3/2003?-8/2012: sklad v obci Kyšice (PS) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 42-58 | 399 | PMDP (28.6.1990 - 31.3.2003) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
28485 VIN | Karosa B 732.1652 | 1990 |
2002: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 42-60 | 400 | PMDP (28.6.1990 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL zapůjčen Petr Stibor - StiBus |
|||||||||
28490 VIN | Karosa B 732.1652 | 1990 |
2002: GO (ZLINER); 2012: GO a přestavba (Karbus Vysoké Mýto) nátěr: světle zelená * |
» detail | |||||
PMA 42-59 | 401 | PMDP (28.6.1990 - 2.1.2012) | Cuk | ||||||
poté
Plzeň 2015 poté soukromá osoba |
|||||||||
29514 VIN | Karosa B 731.1653 | 1990 | 2020 |
2001: GO (ÚD), 9-10/2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 44-80 | 402 | PMDP (31.10.1990 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL zapůjčen Petr Stibor - StiBus |
|||||||||
29500 VIN | Karosa B 731.1653 | 1990 |
1999: GO (ÚD), 2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 44-81 | 403 | PMDP (31.10.1990 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL zapůjčen Petr Stibor - StiBus poté soukromá osoba |
|||||||||
29463 | Karosa B 731.1653 | 1990 | 2011 |
1999: SO (ÚD), 2002: GO (ZLINER); 29.1.2007: nehoda (Plzeň- Doubravka, Mohylová X Masarykova), ještě během roku zpět v provozu; u fy STENBUS zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 44-82 | 404 | PMDP (31.10.1990 - 22.12.2010) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
29489 VIN | Karosa B 731.1653 | 1990 |
1998: SO (ÚD), 2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 44-83 | 405 | PMDP (31.10.1990 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
29456 | Karosa B 731.1653 | 1990 |
1998: GO (ÚD), 2002: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 44-84 | 406 | PMDP (31.10.1990 - 22.12.2010) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
29517 VIN | Karosa B 731.1653 | 1990 | 2020 |
2000: SO (ÚD); 9-10/2005: GO (ZLINER) - BUSE; 9.8.2007: nehoda na noční lince; 11.9.2009: nehoda s dodávkou (Plzeň- Bílá hora) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 44-85 | 407 | PMDP (31.10.1990 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
29487 VIN | Karosa B 731.1653 | 1990 | 2020 |
2001: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: graffiti * |
» detail | ||||
PMA 44-86 | 408 | PMDP (31.10.1990 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
29469 | Karosa B 731.1653 | 1990 | 2011 |
2001: SO (ÚD), 2002: GO (ZLINER); u fy STENBUS zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 44-87 | 409 | PMDP (31.10.1990 - 22.12.2010) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
29491 | Karosa B 731.1653 | 1990 | 2011 |
2000: SO (ÚD), 2003: GO (ZLINER); 18.11.2003: zpět v provozu; u fy STENBUS zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 45-01 | 410 | PMDP (31.10.1990 - 22.12.2010) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
29998 | Karosa LC 735.1011 | 1990 |
1998: SO (ÚD); ?-2020: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: bílá s modrým pruhem * |
» detail | |||||
PMA 47-65 1P2 0702 |
411 | PMDP (1/1991 - 6.3.2007) | Cuk | ||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň poté Autoškola Zdeněk Hečl |
|||||||||
32029 VIN | Karosa B 732.1654 | 1992 |
2003: GO (ZLINER) - od 31.10.2003 zpět v provozu nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy * {noční provoz, běžný provoz*} |
» detail | |||||
PMA 56-74 | 412 | PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL poté RETROBUSY CHOMUTOV |
|||||||||
32122 VIN | Karosa B 732.1654 | 1992 | 3/2015 |
2000: SO (ÚD); 2004: GO (ZLINER); 2006: cyklobus; 7/2006-7/2007: úprava na přepravu jízdních kol nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 55-68 | 413 | PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
32067 VIN | Karosa B 732.1654 | 1992 | 2020 |
2000: SO (ÚD); 2004: GO (ZLINER); 15.7.2008: vážná nehoda (za zast. Gen. Lišky) - odvezen do Zlineru, oprava čela - 19.11.2008: přivezen zpět nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz, běžný provoz*} |
» detail | ||||
PMA 55-66 PMB 00-87 |
414 | PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL zapůjčen Petr Stibor - StiBus |
|||||||||
32026 VIN | Karosa B 732.1654 | 1992 | 2020 |
2001: SO (ÚD); podzim/2005: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 56-73 | 415 | PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
32028 VIN | Karosa B 732.1654 | 1992 |
2001: GO (ÚD); 10/2004: GO (ZLINER); 2016: SO (4RAIL) nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 55-67 | 416 | PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
32068 VIN | Karosa B 732.1654 | 1992 | 2020 |
2000: SO (ÚD); 23.11.2004-1/2005: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 56-76 | 417 | PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL zapůjčen Petr Stibor - StiBus |
|||||||||
Karosa B 732.1654 | 1992 |
2003: GO (ZLINER) - od 11/2003 zpět v provozu nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz, běžný provoz*} |
» detail | ||||||
PMA 56-75 | 418 | PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL poté soukromá osoba poté soukromá osoba |
|||||||||
32039 VIN | Karosa B 732.1654 | 1992 | 2013 |
7/2002-12/2003: GO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 55-64 | 419 | PMDP (28.5.1992 - 20.3.2012) | Cuk | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
Karosa B 732.1654 | 1992 |
2003: GO (ZLINER) - od 11/2003 zpět v provozu; 2016: SO (4RAIL); 9/2022: subdodávka v rámci PID nátěr: 4RAIL, červeno-bílá & polep 30 let ropid * |
» detail | ||||||
PMA 55-65 | 420 | PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL poté soukromá osoba |
|||||||||
32030 VIN | Karosa B 732.1654 | 1992 | 4/2012 |
2002: SO (ÚD); 9/2004: GO (ZLINER); 18.6.2011: nehoda na přejezdu v Chrástu u Plzně, převezen do Kozolup; 8/2011: převezen do DP, odstaven; 4/2012: sešrotován v Tlumačově nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 56-69 | 421 | PMDP (28.5.1992 - 11.4.2012) | Cuk | ||||||
32032 VIN | Karosa B 732.1654 | 1992 | 25.7.2014 |
2000: SO (ÚD); 1/2005: GO (ZLINER); 16.7.2014 - z Plzně vlivem nefunkční spojky rovnou do Jednoty Třešť, kde proběhla výměna motoru se zadřeným z místní pojízdné prodejny; 22.7.2014 - odtažen z Jednoty a přistaven k likvidaci nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*} |
» detail | ||||
PMA 56-68 | 422 | PMDP (28.5.1992 - 16.7.2014) | Cuk | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
32048 VIN | Karosa B 732.1654 | 1992 |
1999: SO (ÚD); 6/2004: GO (ZLINER) - od 7/2004 zpět v provozu; 3-6/2012: SO (ÚD) - od 12.6.2012 zpět v provozu nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*} |
» detail | |||||
PMA 56-71 | 423 | PMDP (1992 - 7/2014) | Cuk | ||||||
poté
Kufi Int pronajat ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
32045 VIN | Karosa B 732.1654 | 1992 | 28.8.2014 |
2000: SO (ÚD); 6/2004: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)*} |
» detail | ||||
PMA 56-70 | 424 | PMDP (28.5.1992 - 16.7.2014) | Cuk | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
32042 VIN | Karosa B 732.1654 | 1992 |
2000: SO (ÚD); léto/2004: GO (ZLINER); 4-8/2013: SO (ÚD) - od 20.8.2013 zpět v provozu nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)*} |
» detail | |||||
PMA 55-63 | 425 | PMDP (28.5.1992 - 6/2014) | Cuk | ||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
32059 VIN | Karosa B 732.1654 | 1992 | 2020 |
2003: GO (ZLINER) - od 11/2003 zpět v provozu nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 56-72 | 426 | PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
33860 VIN | Karosa B 732.1654 | 1994 | 30.10.2014 |
podzim/2005: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*} |
» detail | ||||
PMA 72-88 | 427 | PMDP (15.6.1994 - 18.9.2014) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
33879 VIN | Karosa B 732.1654 | 1994 |
10-12/2005: GO (ZLINER); 10-12/2012: SO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*} |
» detail | |||||
PMA 72-89 | 428 | PMDP (20.6.1994 - 18.9.2014) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava poté soukromá osoba |
|||||||||
33881 VIN | Karosa B 732.1654 | 1994 | 21.8.2014 |
2003: SO (ÚD); podzim/2005: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*} |
» detail | ||||
PMA 72-90 | 429 | PMDP (15.6.1994 - 16.7.2014) | Cuk | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
33854 VIN | Karosa B 732.1654 | 1994 | 6.10.2014 |
2000: SO (ÚD); 12/2005: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*} |
» detail | ||||
PMA 72-91 | 430 | PMDP (15.6.1994 - 19.9.2014) | Kar* | ||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova poté Autobusy Jihlava |
|||||||||
33878 VIN | Karosa B 732.1654 | 1994 |
2003: SO (ÚD); 12/2005: GO (ZLINER); od 9/2017: vrak v areálu paintballového hřiště v Praze na Smíchově nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 72-92 | 431 | PMDP (15.6.1994 - 18.9.2014) | Kar* | ||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova poté Autobusy Jihlava poté AGS Trade |
|||||||||
34548 | Karosa C 734.1340 | 1995 | 2014 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, žlutá s modrými pruhy |
» detail | ||||
PMA 85-54 | 432 | PMDP (12/1995 - 3/2007) | Cuk | ||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň |
|||||||||
112 VIN | Karosa B 931.1675 | 1996 | 2018 |
léto-podzim/2006: GO (ZLINER) - čelní maska dle B951E; 2016-4/2017: výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: CVR SKIBUS Lipno, bílá s barevnou grafikou * |
» detail | ||||
PMA 93-73 | 433 | PMDP (29.11.1996 - 13.5.2015) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava poté P&P Pohodová autoškola poté Autobusy Jihlava poté Jana Jandová, Dubičné |
|||||||||
113 VIN | Karosa B 931.1675 | 1996 | 2024 |
2006: GO (ZLINER) - od 11.9.2006 zpět v provozu nátěr: žluto-modrá s bílou střechou * |
» detail | ||||
PMA 93-74 | 434 | PMDP (29.11.1996 - 13.5.2015) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava poté soukromá osoba poté ELI-LINE pronajat SKI-BUSY poté L&Z Line pronajat SKI-BUSY |
|||||||||
115 VIN | Karosa B 931.1675 » B 932.1678 | 1996 |
2004: SO (ÚD); 10/2007: GO (ZLINER); 3/2008: přestavba (ZLINER) na B932 nátěr: PMDP, červeno-bílá * {autoškola*} |
» detail | |||||
PMA 93-75 | 435 | PMDP (29.11.1996 - 18.11.2015) | Kar* | ||||||
poté
ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
117 VIN | Karosa B 931.1675 | 1996 | 2019 |
léto-podzim/2006: GO (ZLINER) - čelní maska dle B951E nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 93-87 | 436 | PMDP (6.12.1996 - 9.12.2014) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
119 VIN | Karosa B 931.1675 | 1996 | 26.8.2015 |
2006: GO (ZLINER); 2009: čelní maska dle B951E; 8-9/2013: plechařina, hlavně nové spodní plechy; 27.6.2015: účast na Truckshow v Šeborově nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 93-88 | 437 | PMDP (6.12.1996 - 13.5.2015) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 75 vozů
- sešrotován: 21 vozů
- historický/muzejní: 3 vozy
- definitivně odstaven: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Cukrovarská: 86 vozů
- Vozovna Karlov: 14 vozů
Poslední aktualizace vozů:
16. 12. 2024.