Jármű Technické muzeum v Brně ismeretlen rendszám (Hernalser Waggon Fabrik vv0)
nyilvántartási szám |
2
1876-1903
nál/nél
DPMB
n28 1903-1969 nál/nél DPMB 4539 1969-1974 nál/nél DPMB |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuális állapot | leselejtezve | |||||||||||||||||||||||||
gyártó | Hernalser Waggon Fabrik | |||||||||||||||||||||||||
típus | Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » Hernalser Waggon Fabrik B » Hernalser Waggon Fabrik vv0 | |||||||||||||||||||||||||
gyártási év | 1876 | |||||||||||||||||||||||||
üzemeltető |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Leszerelt | 1990 | |||||||||||||||||||||||||
megjegyzés | dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 |
Legutóbbi járműfrissítések:
4. 3. 2012.