Vehicul Dopravní podnik hl. m. Prahy #9064 (ČKD Tatra KT8D5.RN2P)
număr de evidență |
9014
1989-2012
9064 din 2012 |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
stare actuală | operațional | |||||||||||||||||||||||||
producător | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||||||||
tip | ČKD Tatra KT8D5 » ČKD Tatra KT8D5.RN2P | |||||||||||||||||||||||||
număr de serie | 178266 | |||||||||||||||||||||||||
an fabricație | 1989 | |||||||||||||||||||||||||
operator |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
notă | 2-10/2012: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P |
Prezentare generală a vopselelor
din | până la | vopsea |
---|---|---|
od výroby | 2004 | červeno-krémová |
2004 | 8/2009 | schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá |
8/2009 | 2/2012 | CVR Skanska, barevná grafika |
2/2012 | dosud | schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá |
Disponibilitate vehicul
datum | l. linka | k. kurz |
---|---|---|
PÁ 28.03.2025 | PID 17 | 6 |
ČT 27.03.2025 | PID 17 | 8 |
ST 26.03.2025 | PID 17 | 3 |
ÚT 25.03.2025 | PID 17 | 13 |
PO 24.03.2025 | PID 19 | 1 |
Fotografii documentare ale vehiculului

1
Praha
smyčka Sídliště Barrandov
29. 3. 2014
smyčka Sídliště Barrandov
29. 3. 2014

1
Praha
most Legií
31. 7. 2014
most Legií
31. 7. 2014

1
Praha
Plzeňská
23. 8. 2015
Plzeňská
23. 8. 2015

Praha
křižovatka Prašný most
22. 4. 2016
křižovatka Prašný most
22. 4. 2016

Praha
smyčka Starý Hloubětín
10. 9. 2016
smyčka Starý Hloubětín
10. 9. 2016

2
Praha
Náměstí Bratří Synků
26. 11. 2016
Náměstí Bratří Synků
26. 11. 2016

Praha
Hlubočepská
1. 4. 2017
Hlubočepská
1. 4. 2017

Praha
Hlavní nádraží
31. 10. 2022
Hlavní nádraží
31. 10. 2022

10
Praha
Libeňský most
28. 7. 2024
Libeňský most
28. 7. 2024

10
Praha
nábřeží Edvarda Beneše
9. 2. 2025
nábřeží Edvarda Beneše
9. 2. 2025
Fotografii ale vehiculului pe autobusy.org
Fotografii ale vehiculului pe mhdfoto.cz
Ultimele actualizări ale vehiculului:
4. 11. 2024.