Vehicul České dráhy #20-82 239-5 (VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee266)
număr de evidență |
22-44 239-0
1990-2013
la
Československé státní dráhy și České dráhy
20-82 239-5 din 2013 la České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 22-44 239-0 Bymee
1990-2001
la
Československé státní dráhy și České dráhy
50 54 22-44 239-0 Bdmtee 2001-2009 la České dráhy CZ-ČD 50 54 22-44 239-0 Bdmtee281 2009-2013 la České dráhy CZ-ČD 50 54 20-82 239-5 Bdmtee266 din 2013 la České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
stare actuală | operațional | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
producător | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tip |
VEB Waggonbau Bautzen Bymee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee281
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee266
șasiu:
GP 200 S
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
an fabricație | 1990 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
operator |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
informații suplimentare |
2013: modernizace (Pars Nova Šumperk); Vmax 160 km/h; do 2013 papírově 8 míst na kola; od 2013: 6 háků na kola, vakuové WC, EIS, 18žilový UIC kabel pro provoz v soupravě s řídicím vozem Bfhpvee295 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
echipament | până la 2013: huse pentru scaune hnědá koženka, 2. třída: (3 oddíly) 96 + 3 locuri pe scaune; din 2013: huse pentru scaune látka, vzor Najbrt 2.1, 2. třída: (3 oddíly) 68 + 13 locuri pe scaune |
Prezentare generală a vopselelor
din | până la | vopsea |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 2013 | ČD, zeleno-bílá |
2013 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Fotografii documentare ale vehiculului
Fotografii ale vehiculului pe mhdfoto.cz
Ultimele actualizări ale vehiculului:
2. 10. 2024.