Vehicul České dráhy #20-82 307-0 (VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee263)
număr de evidență |
22-44 307-5
1990-2011
la
Československé státní dráhy și České dráhy
20-82 307-0 din 2011 la České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
50 54 22-44 307-5 Bymee
1990-2001
la
Československé státní dráhy și České dráhy
50 54 22-44 307-5 Bdmtee 2001-2009 la České dráhy CZ-ČD 50 54 22-44 307-5 Bdmtee281 2009-2011 la České dráhy CZ-ČD 50 54 20-82 307-0 Bdmtee263 din 2011 la České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||
stare actuală | operațional | |||||||||||||||||||||||||||||||
producător | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||
tip |
VEB Waggonbau Bautzen Bymee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee281
»
VEB Waggonbau Bautzen Bdmtee263
șasiu:
GP 200 S
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
an fabricație | 1990 | |||||||||||||||||||||||||||||||
operator |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
informații suplimentare |
09/2011-12/2011: modernizace interiéru (MOVO Plzeň); Vmax 160 km/h; do 2011: papírově 8 míst na kola; od 2011: 6 háků na kola a papírově 6 míst na kola |
|||||||||||||||||||||||||||||||
echipament | până la 2011: huse pentru scaune hnědá koženka, 2. třída: (3 oddíly) 96 + 3 locuri pe scaune; din 2011: huse pentru scaune látka, vzor Najbrt 1.0, 2. třída: (3 oddíly) 74 + 4 locuri pe scaune |
Prezentare generală a vopselelor
din | până la | vopsea |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 2011? | ČD, zeleno-bílá |
2011? | 1/2022 | ČD Najbrt 1 |
1/2022 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Fotografii ale vehiculului pe BMHD.cz
Ultimele actualizări ale vehiculului:
20. 2. 2022.